![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 3-January 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,427 ![]() |
როგორ გავიგო ჩემით მუშაობს თუ არა ზეთის ნასოსი? მატორი დაშლილია და სანამ არ გავიგებ ზუსტად მუშაობს თუ არა ნასოსი მეშინია აწყობა... http://www.picz.ge/img/s4/1204/30/5/5fc45c69b276.jpg <<<<<<< ეს მგონია რომ ნასოსმა გამოიწვია, ზეთი კასტროლი მესხა 5-40 ახალი აწყობილი ძრავი იყო 1000 კილომეტრი გავიარე აბკატკა და ერთი ორ ჩაჭერაზე დაასტუკა, რამე მირჩიეთ რა
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სად ააწყობინე ძრავი? თუ ნასოსი არ იმუშავებდა წითელს აგინთEებდა, სტუკი შეიძლება ცუდი ხარისხის ვკლადიშების ბრალიც იყოს, რაც სურათზე გიდევს.ან კიდე ბევრი სხვა რამის. ადი ბოქსებში შოთა სუბ 300 იკითხე და გაგარკვევს ყველაფერში. აქ წერით მაგას მაინც არ ეშველება
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
lukaimprezza
ციტატა(lukaimprezza @ 30th April 2012 - 16:35) [snapback]391839[/snapback] როგორ გავიგო ჩემით მუშაობს თუ არა ზეთის ნასოსი? მე 2 წლის წინ ბარადასთან შევამოწმებინე 10-15 ლარი ღირდა. უნდა შეამოწმებინო ყველა ვარიანტში. SUB-300-ს დაუკავშირდი და ეცოდინება ეხლა სად ამოწმებენ ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
წითელს ანთებს 2პსი ზე, რაც უკვე წნევა არაა ფაქტიურად... რომ გადაიხადე ფული და მატორი აგიწყვეს, ან ზეთის წნევა რატო არ გააზომინე ან კომპრესია?
ესე ვერ გაიგებ, ააწყვე ძრავი, ზეთის წნევის დაჩიკი შეაერთე და ნახე. სუბარუს უწერია მანუალში რომ მინიმუმი დასაშვები წნევა არის 0.9 ბარი 750 ბრუნზე, ზეთის ტემპერატურაზე 80 გრადუსი. ეს არის 5w30 თვის სავარაუდოდ, რადგან მაგ ზეტს უწერია რეკომენდირებული სუბარუს მანუალში. მარა ეს მინიმუმი ცოტაა ნაღდად, მეტი უნდა გქონდეს გაცილებით. მანდ მეორე ვარიანტიცაა, შეიძლება წნევაც კარგი იყოს, მაგრამ არ ნიშნავს კარგ აწყობილ ძრავს. კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ვკლადიშების ზაზორების თანაბარი სიდიდეები!!! მოკლედ წითელს არ დაელოდოთ რა, ჯერ დაიკაკუნებს მატორი და წითელი მერე აინთება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 30th April 2012 - 18:29) [snapback]391896[/snapback] მოკლედ წითელს არ დაელოდოთ რა, ჯერ დაიკაკუნებს მატორი და წითელი მერე აინთება +1 100% ციტატა(bako @ 30th April 2012 - 18:29) [snapback]391896[/snapback] წითელს ანთებს 2პსი ზე გეხვეწები შემდგომში ბარები მიუწერე ხოლმე ფრჩხილებში, თორე ეგ PSI-ები ნერვებს მიშლის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(bako @ 30th April 2012 - 18:29) [snapback]391896[/snapback] სუბარუს უწერია მანუალში რომ მინიმუმი დასაშვები წნევა არის 0.9 ბარი 750 ბრუნზე, ზეთის ტემპერატურაზე 80 გრადუსი. ეს არის 5w30 თვის სავარაუდოდ ჩემთან, 90 გრადუსზე და სადღაც 700 ბრუნზე (ჩემი ტახომეტრი ასე დგას დაახლოებით) წნევა არის 25 ; 2. პსი, რაც ბარებში სადღაც 1.5 ; 1.7-ია თუ არ ვცდები და ესეიGი კაია ასე გამოდის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ჩემი 2.5 ბარია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 30th April 2012 - 22:53) [snapback]391953[/snapback] ჩემი 2.5 ბარია ზეთი რა გისხია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
მოტულ 5/30 მესხა აბკატკაზე ეხლა 300V და ორივეზე ეგრე არის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 30th April 2012 - 22:59) [snapback]391955[/snapback] მოტულ 5/30 მესხა აბკატკაზე ეხლა 300V და ორივეზე ეგრე არის აბა ცივზე რამდენი აქ? ან ტახომეტრი რამდენზე დგას შენთან? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ Apr 30 2012, 22:48) [snapback]391952[/snapback] ჩემთან, 90 გრადუსზე და სადღაც 700 ბრუნზე (ჩემი ტახომეტრი ასე დგას დაახლოებით) წნევა არის 25 ; 2. პსი, რაც ბარებში სადღაც 1.5 ; 1.7-ია თუ არ ვცდები და ესეიGი კაია ასე გამოდის? კი, კარგი წნევაა! კასპერასი კიდე საეჭვოდ მარალია, არ უნდა იყოს მაგხელა. ალბათ პატარა ზაზორებითაა აწყობილი???? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(bako @ 30th April 2012 - 23:20) [snapback]391971[/snapback] კი, კარგი წნევაა! ძაან კაი თუ კაია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ცივზე 6.5 არის 1500 ბრუნზე
ცხელზე 800 ბრუნზე 2.5 ნასოსი აყენია 2.5 ფორესტერის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ცხელს რამდენს გუისხმობ? ზეთის რა ტემპერატურაზე. ძაან ურთიერთდამკიდებულია ტეპერატურა და წნევა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ტემპერატურის დაჩიკი არმაქ, მანქანა რომ გახურდება დაქოქვიდან სტაბილურად დგას 2.5 ზე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 1st May 2012 - 08:32) [snapback]392040[/snapback] ტემპერატურის დაჩიკი არმაქ, მანქანა რომ გახურდება დაქოქვიდან სტაბილურად დგას 2.5 ზე რო აგაზაო მერე რამდენი აქ, იმიტო რო ჩვეულებრივ 80-85 გრადუსზე დგასხოლმე და როვაგაზავებ 93-95 გრადუსამდე ადის... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 1st May 2012 - 08:32) [snapback]392040[/snapback] მანქანა რომ გახურდება დაქოქვიდან სტაბილურად დგას 2.5 ზე მანქანის გახურება არ ნიშნავს ზეთის გახურებას ![]() აბაროტები ხალასტოიზე როცა სტაბილურდებოდა, ანუ რომ გგონია რომ მანქანა გახურებულია ზეთის ტემპერატურა 60 გრადუსს არ აღემატებოდა, ასე ზუსტად იყო წყლის ტემპერატურაც....... 2.5 ბარი რომ გაქვს ეგ კარგია ![]() ნაგაზავებზე ნახე რამდენს იჭერს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
kaspera
ზაფხულში ძრავის ტყვილა გადახურებას ერიდე ![]() ეგ წნევა კიდე კარგია ეგრე რო დგას , ნასოსიც იდეალური იყო რო გავშინჯეთ მაღალ აბაროტებზე გალადამია არ ექნება მანქანა ხო კარგად იწევს ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 1st May 2012 - 11:30) [snapback]392087[/snapback] მაღალ აბაროტებზე გალადამია არ ექნება ეგ მაეჭვებს შოთი, რადგან ცივზე 8 ბარი მაინც უნდა იყოს, 6.5 ბარი მაქვსო ამბობს, მგონი დაბალია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
kaspera
რა დაჩიკი გაქ? როგორ შეიძლება ცხელზეა ბევრი ქონდეს წნევა და ცივზე ცოტა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
Black Jo
მთავარია ცხელზე არ იყოს დაბალი წნევა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() antilag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,225 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 21 ![]() |
ჩემთან 2 ბარი იყო რომ შევამოწმე თუ არ ვცდები.
გიურზა რამდენი იყო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
RACKER
ციტატა(kaspera @ 1st May 2012 - 07:50) [snapback]392035[/snapback] ცივზე 6.5 არის 1500 ბრუნზე ცხელზე 800 ბრუნზე 2.5 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
8 ბარი არ უნდა იყოს! 6/6.5 უნდა იყოს ცივზე. დალშე გადამშვები კლაპანი იხსნება.
დარწმუნებულ ვარ კასპერა კარგად რო დადგეს პრობკაში ცამოვა ზეთის წნევა. სიტყვაზე ჩემი სადღაც ეხლა ამ ტემპერატურებზე დაახლოებით 90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი, 110 ზე რო გაცხელდა 1.2 ზე ჩამოვიდა....... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback] 8 ბარი არ უნდა იყოს! 6/6.5 უნდა იყოს ცივზე. დალშე გადამშვები კლაპანი იხსნება. გადამშვები კლაპანის მოქმედება დამოკიდებულია ზეთის სიბლანტეზე.... მე რაც მინახია და რუსებზე რაც მიკითხია ყველას 8 ბარამდე ჰქონდა წნევა, ხელუხლებელ და დაუშლელ ძრავზე. შენ რისი თქმა გინდა რომ როგორც ცივზე იხსნება გადამშვები კლაპანი ასევე იგივე წნევაზე გაიხნსება ცხელ ზეთზე? ცდები ![]() ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback] 90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი ასე ეჭირა ჩემსასაც წნევა ზუსტად, ქულერიც მეყენა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 1st May 2012 - 14:32) [snapback]392130[/snapback] 90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი ასე ეჭირა ჩემსასაც წნევა ზუსტად, ქულერიც მეყენა +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 1st May 2012 - 14:32) [snapback]392130[/snapback] შენ რისი თქმა გინდა რომ როგორც ცივზე იხსნება გადამშვები კლაპანი ასევე იგივე წნევაზე გაიხნსება ცხელ ზეთზე? ცდები +1 ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback] დარწმუნებულ ვარ კასპერა კარგად რო დადგეს პრობკაში ცამოვა ზეთის წნევა არ დავარდება მაინც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გადამშვები იხსნება წნევაზე, კლაპანია ეგ და ტემპერატურას არ უყურებს. როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება რა მნიშვნელობა აქვს ცივია თუ ცხელი.
ეგ ფილტრში რაც აყენია ბაიპასი ეგ შეიძლება იყოს სიბლანტეზე დამოკიდებული იმიტორო ეგ წნევათაშორის სხვაობას უყურებს. შოთა შEგვისწორებს თუ რამე. BAKO რას იტყვი ვცდები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 1st May 2012 - 14:55) [snapback]392137[/snapback] გადამშვები იხსნება წნევაზე, კლაპანია ეგ და ტემპერატურას არ უყურებს. როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება რა მნიშვნელობა აქვს ცივია თუ ცხელი. ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა ![]() ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? ![]() გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ხო მართალი ხარ ცივზე მეტია წნევა. ვინ ამბობ მერე რამეს
![]() იმიტორო ბლანტია გეთანხმები მაგაში რაგინდა ვერ გავიგე?! ![]() წნევა წნევაა. გესმის რას ვამბობ? გადამშვებისთვის არის 83 psi გადაშვების წნევა გინდა გაყინული იყოს. გინდა ზეთი ჩაასხი გინდა აცეტონი, გინდა ცემენტი ეგ ყოველთვის 83-ზე გაიხსნება. პრუჟინა უყენია და როგორცი ეგ წნევა დააწვება იხსნება. ნანოსში აყენია შიგნით თვითონ. ცივზე უფრო ადრე გაიხსნება მართალი ხარ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 1st May 2012 - 14:55) [snapback]392137[/snapback] როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება ჩემთან 95psi-ზე ადის წნევა და ნორმალურია ნეტა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
რა მინდა და როცა ზეთი სქელია მაღალი წნევააააა რადგან დენადობა ცუდი აქვს, როცა ცხელია დენადობა მაღალი აქვს და ამიტომაც წნევა დაბალია. ამიტომაც არის ზეთის ტემპერატურაზე დამოკიდებული. როცა ცხელია ზეთი სხვა წნევას ქმნის და როცა ცივია ზეთი სულ სხვა წნევას ქმნის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
გეთანხმები! 100% ![]() დენადობა!=წნევას ანუ დენადობა არ უდრის წნევას არანაირად. ეგ ორი ერთმანეთში არ აგვერიოს უნდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ May 1 2012, 14:59) [snapback]392138[/snapback] ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა ![]() ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? ![]() გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე ![]() მართალია რასაც ამბობ, მაგრამ აქ დაბალ აბაროტზეა საუბარი. როდესაც ზეთი ცივია, შესაბამისად ბლანტი, ვკლადიშების და სხვა მექანიზემბის ზაზორებში სრული ნაკადით ვერ გადის სისქის გამო,და ამიტომ დარჩენილი ზედმეტი ზეთი წნევით აწვება გადამშვებ კლაპანს. ამიტომაა რომ ცივ ზეთზე სტროგად გადამშვები კლაპნის წნევას ვხედავთ. ამიტომაა ერთ ერთი რეკომენდაცია, რომ აბაროტი არ მიცე ძრავს სანამ ზეთი არ გაცხელდება.... როდესაც ზეთი ცხელია, უკვე გათხელებულია და ნასოსი ხალასტოი ხოდის აბაროტზე რასაც აკაჩავებს, ყველაფერი გადის სისტემაში და გადამშვები კლაპანი არ იხსნება. თუმცა აბაროტს რომ მოუმატებ, უკვე ვეღარ გავა ზეთის დიდი რაოდენობა ზაზორებში და მაინც გადამშვებს მიაწვება. იდეაში, რაც უფრო მეტი ზეთი გაივლის ზაზორებში, უფრო კარგია, მეტ სიცხეს გამოაცლის ვკლადიშებს...... ამიტომაა ერთ ერთ ტუნინგად ითვლება, როდესაც გადამშვები კლაპნის პრუჟინას თხელ შაიბას უდებენ დამატებით, ზამბარა უფრო ხისტი ხდება და სისტემა უფრო მაღალ წნევაზე და ვკლადიშებში მეტ დენადობაზე მუშაობს ![]() ზოგს გონია ძლიერი ნასოსი კარგია, თუმცა ქარხნული ზაზორების შემთხვევაში დიდი ნასოსი მხოლოდ იმას აკეთებს, რომ დიდი წარმადობის გამო უფრო მეტი ზეთი იტრიელებს გადამშვები კლაპნიდან უკან კარტერში, უფრო აქაფდება და უფრო გაცხელდება..... ქარხნული ნასოსი რაც არის 10მმ ვრხ თვის და 11-12მმ სტი თვის საკმარისზე მეტია, თუ წნევა არ გყოფნის, შაიბას უდებ და ეგაა.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე კიდევ ნანახი მაქვს მონაცემები სადაც 11 მილიმეტრიან ნასოს უფრო მეტი დენადობა აქვს ვიდრე 12-იანს და ამბობენ რომ რეალურად 11-იანი ჯობია. მეტი დენადობა აქვს ანუ ვკლადიშებსაც აცივებს და + პლიონკას ვკლადიშსა და ვალს შორის მეტ ძალას აძლევს ანუ მეტ პრესს უძლებს.
ამიტომ მაღალი წნევას ჯობია მაღალი დენადობა. ყოლიფერი გასაგებია ახლა ჩემთვის პირადად. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 15:10) [snapback]392144[/snapback] ქარხნული ნასოსი რაც არის 10მმ ვრხ თვის და 11-12მმ სტი თვის საკმარისზე მეტია, თუ წნევა არ გყოფნის, შაიბას უდებ და ეგაა.... შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 1st May 2012 - 15:34) [snapback]392149[/snapback] შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს +1 100% ხარ მახო, ამიტომ ნასოსის დარაბოტკაში უნდა გაკეთდეს არხების გაგანიერება რომ იგივე წნევაზე უფრო მეტმა ზეთმა გაიაროს..... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 1 2012, 15:34) [snapback]392149[/snapback] შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს გეთანხმები 100% რაც დაწერე, მაგრამ როგორც ვიცი ქარხნული ზაზორების პირობებში 8 მდე ქაჩავს 10მმ იანი ნასოსი.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 15:56) [snapback]392152[/snapback] 8 მდე ქაჩავს 10მმ იანი ნასოსი.... 8-მდე როგორ ქაჩავს თუ ამბობ რომ 6-6.5 ბარზე იხსნება კლაპანი? აზრი მაგ 8 ბარის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მერე ვინთქვა რომ უნდა იყოს 6 ბარი 8000 ბრუნზე
დარაბოტკა ჭირდება სხვა რაღაცეებს. მანდ ყველაფერი დარაბოტანია და საათივით მუშაობს. ეგ არის ჩერეზ ჯოპუ ტუნინგი. მანდ წუთში გადის 60 ლიტრი ზეთი. ზნევის მომატებითაც იგივე რაოდენობა გავა. ნასოს რომ ყიდულობ უნდა შეხედო ამ სიტყვებს HIGH FLOW და არა HIGH PRESSURE ფლოუ კიდევ 11-ს მეტი აქვს. td04 1.6 ბარზე რო დაბერო აზრი არ ექნება იგივე CFM დარჩება ხო? აი ნასოსი რომ გადააკეთო(იგივეა რაც ტურბინას ყელი გაუფართოვო და კრილჩAტკა ჩაამატო) HIGH FLOW-ზე სხვა ბაზარია, მარტო წნევა არაფერს არ აკეთებს. იმიტომაც არის ზოგჯერ 0.2 ბარამდე ეცემა და მაინც არ ისტუკება მატორი! თუ სიმართლე გინდა 3 ბარზეც კარგად იმუშAვებს 8000 ბრუნზე თუ საკმარისი ზეთი იცირკულირებს მატორში. სწრაფად და დიდი რაოდენობით. ![]() აგერ წერია 11-მმ-იან მეტი ფლოუ აქვს უფრო დაბალ წნევა 6000 ბრუნზე ვიდრე 12მმ-იანს. უფრო მაღალ წნევაზე. 59 VS 63 მთელი 4 ლიტრით ჯობია 11-იანი. უფრო დაბალ წნევაზე 59 psi VS 85 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ May 1 2012, 16:19) [snapback]392163[/snapback] 8-მდე როგორ ქაჩავს თუ ამბობ რომ 6-6.5 ბარზე იხსნება კლაპანი? აზრი მაგ 8 ბარის? აბაროტი ვიგულისხმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 18:37) [snapback]392203[/snapback] აბაროტი ვიგულისხმე ხანდახან თუ მიარტყმევინებ 8-ზე 10-იანიც ეყოფა, მაგრამ შენი მატორი თუ ძირითადად 5500-დან 8000-მდე მუშაობს, მაშინ ყველა ვარინტში 11მმ-იანი უნდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რა 8 და რა 10
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
სანამ ნასოსს შევცვლიდი ცივზე ქონდა 6 ბარი ცხელზე 1.1 ანუ დაქოქვიდან 800 ბრუნზე რო დადგებოდა
ეხლა რო დავქოქავ 6.5 და 800 ბრუნზე ჩამოვა 2.5 უჭირავს ვა ეხლა დაჩიკს რო ვუყურებ მგონი ვაფშე 3 ბარი უჭირავს თბილისამდე რო ვიარო 2.5 ქვემოთ არ ჩამოდის რო ვაგაზაო ეხლა პარნიზე ზედიზედ რო ვიარე 2 კრუგი 2 ის ზემოთ პირველ ხაზამდე ჩამოდის ერთი მერე რო დავქოქავ ზუსტ მონაცემებს დავწერ აბა SUB 300 მაგრად იწევს კი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
იტოგში ჩემი მოსაზრება ნასოსთან დაკავშირებით ასეთია და მასე გაკეთებასაც ვაპირებ, ვიღებ სტოკ ნასოს 10მმ-ანს და ვაფართოვებ არხებს, თუ ზუსტად რა არხებს ვაფართოვებ მაგას მერე მოგვიანებ დავპოსტავ და სურატებსაც მოვაყოლებ. სტოკ წნევაზე ვთქვათ 1.5 ბარზე, კარგად გახურებულ ზეთზე თუ დაუშვათ უნდა გადიოდეს 40 ლიტრა ზეთი (პირობითათ) გაგანიერებული არხებით ზეთის ნასოსი იგივე 1,5 ბარზე გაივლის 50 ლიტრა ზეთი. შესაბამისად ვკლადიშების ზაზორებიც ოდნავ სხვა უნდა გაკეთდეს სტოკთან მიმართებაში
![]() ზუსტად არ მახსოვს ინფო წავიკითხე რომ 10 მმ ნასოსი არის თანაბარი მომატების წნევისთვის, ქალაქის პირობებისთვის გათვლილი, ანუ დაბალი აბაროტიდან რომ დააჭირო ნელ ნელა იწყებს წნევის მომატებას აბაროტებთან ერთად, 11 მმ ნასოსი დაბლებზე წნევა დაბალი აქვს და მერე ეგრევე რეზკად ვარდება მაღლა აბაროტის მომტების შემთხვევაში, 12 მმ კიდევ დაბლებზე მაღალი წნევა აქვს და მაღალ აბაროტებზე ნელ ნელა ეცება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ისე მაგ ნახოსების დახასიათებიდან გამომდინარ ჩემსას 11მმ აქვს? ვითომ რადგან avcs უყენია? ხალასტოიზე 90 გრადუსზე სადღაც 1.8 ბარამდეა წნევა, ოდნავ მოუმატებ აბაროტს, სიტყვაზე 2000 და უკვე ლამის ბოლომდე ადის
ნასოსის პორტინგი მაგარი კარგი რაღაცაა. დაჟე ბლოკში გამავალ კანალებსაც აპორტინგებენ ხოლმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 2nd May 2012 - 09:32) [snapback]392312[/snapback] ისე მაგ ნახოსების დახასიათებიდან გამომდინარ ჩემსას 11მმ აქვს? ვითომ რადგან avcs უყენია? ხალასტოიზე 90 გრადუსზე სადღაც 1.8 ბარამდეა წნევა, ოდნავ მოუმატებ აბაროტს, სიტყვაზე 2000 და უკვე ლამის ბოლომდე ადის შეიძლება ეგრეც არის ![]() ![]() ციტატა(bako @ 2nd May 2012 - 09:32) [snapback]392312[/snapback] ნასოსის პორტინგი მაგარი კარგი რაღაცაა +1 ციტატა(bako @ 2nd May 2012 - 09:32) [snapback]392312[/snapback] დაჟე ბლოკში გამავალ კანალებსაც აპორტინგებენ ხოლმე კალენვალის პორტებიც გავაფართოვოთ ბარემ და ეგ არის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
პორტინგი უნდა იყოს გათვლილი
წინაგმდეგ შემტხვევაში , შეიძლება ბლოკის რომელიმე კლადიშის ყელზე (ხუთი ყელიდან ) დავარდეს წნევა აგრეთვე დავარდება შატუნზეც და ან ხმას აიკიდებს ( გალადანია ექნება ) , ან დაისტუკება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 2nd May 2012 - 10:36) [snapback]392333[/snapback] პორტინგი უნდა იყოს გათვლილი წინაგმდეგ შემტხვევაში , შეიძლება ბლოკის რომელიმე კლადიშის ყელზე (ხუთი ყელიდან ) დავარდეს წნევა აგრეთვე დავარდება შატუნზეც და ან ხმას აიკიდებს ( გალადანია ექნება ) , ან დაისტუკება რათმქმაუნდა შოთა, რათქმაუნდა ![]() უბრალოდ ერთი რამ მაინტერესებს კალენვალის არხები გამომსვლელი შატუნის რა, მაგათი გაგანიერება შეიძლება? აზრი აქვს? ნამეტანი მწვრილი ხომ არ არის? მაგის გამო ხომ არ ატრიალებს ვკლადიშს ვითომ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 2nd May 2012 - 09:32) [snapback]392312[/snapback] ისე მაგ ნახოსების დახასიათებიდან გამომდინარ ჩემსას 11მმ აქვს? ვითომ რადგან avcs უყენია? ხალასტოიზე 90 გრადუსზე სადღაც 1.8 ბარამდეა წნევა, ოდნავ მოუმატებ აბაროტს, სიტყვაზე 2000 და უკვე ლამის ბოლომდე ადის შენი WRX-ის თუ STI? STI-ებს ნამდვილად 11 მილიმეტრიანები აქვთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 2 2012, 11:46) [snapback]392358[/snapback] შენი WRX-ის თუ STI? STI-ებს ნამდვილად 11 მილიმეტრიანები აქვთ GDA WRX Eჟ205-ია და რავიცი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 2nd May 2012 - 11:10) [snapback]392338[/snapback] უბრალოდ ერთი რამ მაინტერესებს კალენვალის არხები გამომსვლელი შატუნის რა, მაგათი გაგანიერება შეიძლება? აზრი აქვს? ნამეტანი მწვრილი ხომ არ არის? მაგის გამო ხომ არ ატრიალებს ვკლადიშს ვითომ? კი შეიძლება გაგანიერება , მაგრამ ზომაზე ბევრი ზეთი თუ გამოვა კალენვალზე ზალა დაადგება და ბრუნვაში ხელს შეუშლის უმკობესია დიდი დენადობა გქონდეს და წნევა დაბალი ვიდრე წნევა მაგალი და დაბალი დენადობ , ხო მიხვდი ? მაგალი წნევა კალენვალს ამუხრუჭებს ( ნუ აქ თითო ცხენს რო მნიჩვნელობა აქვს მაგაზე საუბარი ) მტლიანობაში კი სანამ ხელს მოკიდებ არხებს კარგად უნდა გაითვალო , კალენვალის არხის გაფართოვებით შესაძლებელია რასპრედვალის ბიგელზე დაგაკლდეს წნევა , მაგალ აბაროტზე გადახურდეს და წამიც კი საკმარისია რო წამოიკიდოს ბიგელიდან რასპრედვალმა ალუმინი , მოფიქრებული მაქვს ეგ სისტემა როგორ უნდა გაისინჯოს , მაგრამ იმდენად შრომატევადია და იმდენი რამე უნდა რო მე არც დრო მაქვს მაგის და არც ნერვები საერთოდ კი მაგრა იმუშავებს ციტატა(Black Jo @ 2nd May 2012 - 11:10) [snapback]392338[/snapback] მაგის გამო ხომ არ ატრიალებს ვკლადიშს ვითომ? არა , კლადიშს ატრიალებს 2 ვარიანტში როცა ზაზორი არის პატარა როცა გადახურდება, უზომოდ ფართოვდება კალენვალი და ზაზორი აღარ აქვს, + შეზეთვაც არ ხდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 16 რეგისტრ.: 29-September 15 მომხმარებელი № 5,590 ![]() |
მირჩიეთ ბიჭებო რომელი ზეთი ჩავასხა ძრავში 2004 იანი ფორიკა2.0 180 000 გარბენით..5ტი 30 ზე ესხა ხელოსანმა შემაცვლევინა და 10 ტი 40 ზე ჩავასხი და დამგუპა მგონი...უჩირს გაშვება მე4 ე ცდაზე იშვებს..უჩირს აშკარად სქელია ტან ყინვებია ჩვენტან....რო დაუბრუნდე ისევ 5ტი 30 ს ხომ არა ფერი დამიშავდება?3ამჯერ მაქვს უკვე 10 ტი 40 ზე ჩასხმული..../მადლობა წინასწარ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
toma
არ შეიძლება 10w40 სუბარუში!!! თუ ყინვებია თხელი ზეთი ჯობია, ჩაასხი ისევ 5w30, არაფერი დაშავდება. |
|
|
![]() ![]() |