IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კოლექტორები თქვენი პიპიასთვის ..., :)
gentoo
გამოხმაურება May 21 2012, 22:21
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მე კიდევ შეფუთვის მეშინოდა. თუ EGT არ გიყენია. მაგან შეიძლება გადაგიხუროს ტურბინა? ანუ რომ შეფუთავ ტეპერატურა უნდა აკონტროლო. გაიგო მაინც რამდენია რომ ტურბინა არ დაასტუკო.

ლექსო მე მიდევს სახლში შენი კოლექტორი ლეგასის.

ეგ რა ბრენდია ხო არ იცი?
და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V   1 2 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
Black Jo
გამოხმაურება May 21 2012, 23:24
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 21st May 2012 - 23:21) [snapback]398029[/snapback]
და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული?

შენ რაც გაქვს ეგ კოლეკტორი არის რომ 2-ვე ტურბინა პასტაიანნად ღია გექნება smile.gif შესაბამისად შენი მანქანა 4000-მდე მკვდარია biggrin.gif მაღალ აბაროტებზე იცოცხლე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 22 2012, 02:51
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
ბიჯო ხოდა ეგ არმინდა ზუსტად. ის ჯოჯო რო დაუყენო ხო იცი მეორე ვესტგეიტს რომ ეძახიან რო გავაკვეხო. ტვინტურბო სისტემის მოშლა არ მინდა ხო მიხვდი რა. გამოვა რამე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XMX_550
გამოხმაურება May 22 2012, 10:44
გამოხმაურება #4


Imena SubaroiDi
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,554
რეგისტრ.: 8-July 10
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 1,236




ერთი კითხვა მაქვს თუ კარგი კომპიუტერი გიყენია მანქანის ბუსტის და სმესის კონტროლერი რაღათ გინდა ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 22 2012, 20:28
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ბიჯო მიპასუხე რა არ ჩაეტევა ის როგორ ფიქრობ?

და სიდან არის მოხსნილი. ლეგასის თუა ტვინტურბოსი რატომ არუნდა დგებოდეს ჩვეულებრივად ეგ კოლექტორი. მაინტერესებს ძალიან. უნდა დავაყენო ჩემსაზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 23 2012, 16:55
გამოხმაურება #6


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 22nd May 2012 - 21:28) [snapback]398368[/snapback]
ბიჯო მიპასუხე რა არ ჩაეტევა ის როგორ ფიქრობ?

და სიდან არის მოხსნილი. ლეგასის თუა ტვინტურბოსი რატომ არუნდა დგებოდეს ჩვეულებრივად ეგ კოლექტორი. მაინტერესებს ძალიან. უნდა დავაყენო ჩემსაზე.

შენი კოლეკტორი გამოგონილია ტვინტურბოსთვის, მაგრამ არა 2 სტეიჯისთვის, ანუ ჯერ რომ პირველი იხსნება და მერე მეორე smile.gif გამოგონილია რომ ორივე ტურბიონა ერთდროულად ღიაა, იდეაში ვინც მაგ კოლეკტორს აყენებს ძრავის მოცულობასაც ზრდის, რადგან 2.0 ძრავის გამონაბოლქვი არ ყოფნის 2 ტურბინის დასასპულად დაბლებზე.... ამიტომაც გინდა ან 2.1 სტროკერი, ან 2.3 დესტროკერი, ან პროსტა 2.5, ან კიდევ 2.2.....
ციტატა(lukaimprezza @ 23rd May 2012 - 13:04) [snapback]398507[/snapback]
მე ვიცი რო ადრე გამიხსნის ორ-ნაირი კოლექტორები არსებობს... თუ არ მომეწონება გავყიდი

რაც ეხლა კოლექტორი გაქვს შენ ეგ არის 4 in 1 და ეგ სპულავს მაღლებზე, რომ დაბლებზე დაისპულოს გჭირდება 4 in 2 in 1........
შენი კოლექტორი კარგია როცა ძრავის მოცულაბა გაქვს დიდი და დიდი ტურბინაც smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 24 2012, 04:21
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ებიჯო მაგ ყველაფერი ვიცოდი ისედაც და წაკითხული მქონდა შე კაი კაცო.

შენ ის მითხარი. როგორ ფიქრობ ის ყლინჯო რომაა. air intake კიარადა მეორე კლაპანი რომაა ტურინის ქვემოტ რაც preparatori როტაციის დროს ოდნავ იღებ და მერე ბოლომდე რომ იღება მერე რომ იხურება ისევ (ხანდახან smile.gif ..... აი ეგ კლაპანი რაც გაზებს არ უშვებს პრაიმარი სტეიჯზე ანუ როცა პირველ ტურბინაზე მუშაობს და გაზებს რომ არ უშვებს მეორე ტურბინაში (სხვათაშორის ზუსტად იმიტომ რომ 4500 აბაროტამდეე არ ყოფნის ორივესთვის გამონაბოლქვი) აი

ეგ ყლინჯი (მესამეჯერ გეკითხები უკვე biggrin.gif) არ ჩაეტევა ამ კოლექტორში ისე, რომ ტვინტურბო, სექვენტალი შევინარჩუნო
შენ როგორ ფიქრობ შავო.

არ ჩაეტევა ჰა?


laugh.gif


ან ვერ ჩავატევთ რამენაერად?

სხვათაშორის 2.5 ძრავი ლეგასის ტურბინებისთვის ძალიან ბევრია. ეგრევე გაწურავს ორივეს და ძალიან მალე მოსპობს.
პატრაებია ლეგასის ტურბინები ძააააან.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 26 2012, 02:02
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




თემო ეგ ზერო სპორტსის კიარა სიმსისაა მე რაც მაქვს.

აი ზერო სპორტი smile.gif

ამას უკეთდება ECV (exhaust control valve) და შეგიძლია sequential შეინარჩუნო.

და ჩემსაზე კიდევ შეუძლებელია, რომც დაუყენო ყველა ცილინდრი ცალ-ცალკეა აი:


რომ დაკეტო კლაპნით, ფიზიკურად გაზებს წასასვლელი არ ექნება და შეიძლება ტურბინა მოაძროს მაგ კლაპნიანად და თავში მოგხვდეს.

გამიტყდა მაგრად. არ მინდა გაპარალელება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 26 2012, 06:04
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 03:02) [snapback]399476[/snapback]
და ჩემსაზე კიდევ შეუძლებელია, რომც დაუყენო ყველა ცილინდრი ცალ-ცალკეა აი

მაშინ 2.5 ნიზი უნდა ჩადგა და პარალელზე იქნება მხეცივით.
ისე საინტერესოა ერთი რამე, თუ 2 ცილინდრს ერთი რუბინისთვის იყენებენ და მეორე ორს მერე ტურბინისთვის - მაშინ რა საჭიროა ამდენი ტრუბების წაღმა-უკუღმა ტარება?
პირდაპირ აეღოთ მარჯვენა ცილინდრები მარჯვენა ტურბინისთვის და მარცხენები მარცენასთვის, თან ტრუბის ეკონომიას გაკეთებდნენ და თან წონაც ნაკლები იქნებოდა.
სხვაობა იქნებოდ, მაგრამ მე მგნი რომ უკეთესიც გამოვიდოდა. ახლა რის ორი ტაქტი მარჯვენა ტურბინას შემდეგ ორი მარცხენა, მერე ისევ ორი მარჯვენას და ა. შ, და ვალვალკე რომ კაეკეთებინათ იქნებოდა ერთი მარჯვნივ ერთი მარცხნივ და წესით უკეთეს შედეგს მიიღებდი თინდაც იმის ხარჯზე რომ მოკლე ტრუბაში მოუწევდა გავლა და გზაში არ გაცივდებოდა ვიხლოპი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 26 2012, 10:45
გამოხმაურება #10


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 26th May 2012 - 07:04) [snapback]399478[/snapback]
მაშინ 2.5 ნიზი უნდა ჩადგა და პარალელზე იქნება მხეცივით.
ისე საინტერესოა ერთი რამე, თუ 2 ცილინდრს ერთი რუბინისთვის იყენებენ და მეორე ორს მერე ტურბინისთვის - მაშინ რა საჭიროა ამდენი ტრუბების წაღმა-უკუღმა ტარება?
პირდაპირ აეღოთ მარჯვენა ცილინდრები მარჯვენა ტურბინისთვის და მარცხენები მარცენასთვის, თან ტრუბის ეკონომიას გაკეთებდნენ და თან წონაც ნაკლები იქნებოდა.
სხვაობა იქნებოდ, მაგრამ მე მგნი რომ უკეთესიც გამოვიდოდა. ახლა რის ორი ტაქტი მარჯვენა ტურბინას შემდეგ ორი მარცხენა, მერე ისევ ორი მარჯვენას და ა. შ, და ვალვალკე რომ კაეკეთებინათ იქნებოდა ერთი მარჯვნივ ერთი მარცხნივ და წესით უკეთეს შედეგს მიიღებდი თინდაც იმის ხარჯზე რომ მოკლე ტრუბაში მოუწევდა გავლა და გზაში არ გაცივდებოდა ვიხლოპი

იქეთ აქეთ მგონი მახო რატომ არის იცი გაკეთებული:


ერთ მხარეს იკუმშება მარტო ერთი ცილინდრი მახო და არა ორი smile.gif იმედია მიხვდი რასაც ვგულისხმობ.... ანუ თუ ერთ მხარეს ერთი პორშინი არის ყველაზე მაღალ წერტილში, მის გვერდზე მყოფი პორშინი ყველაზე დაბალ წერტილშია smile.gif ანუ რეალურად ერთი გალოვკიდან გამოდის მარტო ერთი პორშინის გამონაბოლქვი და ტურბინის დასატრიალებლად საკმარისი არ არის, ამიტომაც წამოიღეს მეორე გალოვკიდან მეორე პორშინის გამონაბილქვი რომელიც იმყოფება მაღალ წერტილში რომ წყვილში ორი პორშინის გამონაბოლქვი გამოსულიყო smile.gif

ეხლა მაინც არ მითხრა რომ არ ვარ მართალი biggrin.gif

ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 03:02) [snapback]399476[/snapback]
თემო ეგ ზერო სპორტსის კიარა სიმსისაა მე რაც მაქვს.

მე არ მითქვამს რომ შენი კოლექტორი ზეროსპორტია smile.gif ლექსომ თქვა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 26 2012, 14:02
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




დაუშვათ ეს არის სუბარუ ცილინდრების მდებარეობა:


4 -- 3
2 -- 1



დაუშვათ კიარა ეგრეც არის მგონი smile.gif


firing order - 1-3-2-4
ხომ ესეა?

რანაირად არის ერთი მკვდარში ერთი ცოცხხალში?! ჯერ ერთ მხარეს მიდის აფეთქება მერე მეორეზე გადადის ასე არ არის შავო?


ეგ ტრუბები მე მგონი equal lenght ბაზარია.
ანუ თანაბარი სიგრძის რომ იყოს ან რაღაც ეგეთის გამო იქნება. თუ ვცდები შემისწორებთ იმედია.

არა არც ეგ არ არის.

ეგ არის BACKPRESSURE-ს ამბავი. ჩემი აზრით!

ანუ ერთროულად კიარა მიყოლებით რომ ისროლოს ერთ მხარეს. მანდ წარმოიქმნება დიდი BACKPRESSURE
ერთი რო გაისვრის გაზებს წნევა მაღლა ავა და მატორს გაუჭირდება მეორე გასროლაზე სუთნქვა.


სხვა ახსნას ვერ ვპოლობ.



წყვილად მანდ არ ხდება გამოსვლა გაზების.
აბა დაუფიქრდი. ერთროულად თუ არ ისროლეს როგორ გამოვა წყვილად?
1-3-2-4 აფეთქება ესე ხდება.



ერთ მხარეს რო exhaust ციკლი მიდის მის გვერდზე მეორე მხარეს ხდება compression stroke

ორივე მაღლა ადის მკვდარ წერტილში მაგაში მართალი ხარ შავო.


აჰა ეს დაგეხმარებაა დანახვაში. 1 წუთზე გადაახვიე


ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 13:38) [snapback]399558[/snapback]
ეხლა მაინც არ მითხრა რომ არ ვარ მართალი

მე გეუბნები smile.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NoNoo
გამოხმაურება May 26 2012, 17:13
გამოხმაურება #12


Bacho
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 966
რეგისტრ.: 29-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 202




საღოლ ძმაო რა ნერვები გქონია ტო. წარმატებები!!! სულ მწვანეზე გეფრინოს! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karli1
გამოხმაურება May 27 2012, 09:16
გამოხმაურება #13


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 498
რეგისტრ.: 17-May 11
მომხმარებელი № 2,030




უპ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 27 2012, 09:20
გამოხმაურება #14


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 15:02) [snapback]399558[/snapback]
წყვილად მანდ არ ხდება გამოსვლა გაზების.
აბა დაუფიქრდი. ერთროულად თუ არ ისროლეს როგორ გამოვა წყვილად?
1-3-2-4 აფეთქება ესე ხდება.

კაროჩე შენ ვერ გამიგე მე რა გითხარი, ვაოფებთ თემას და თუ გინდა ცალკე PM-ში აგიხსნი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება May 27 2012, 10:06
გამოხმაურება #15


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gentoo
Black Jo


ჯობია ცალკე თემა გახსნათ და იქ იმსჯელოთ. მეც მაინტერესებს და დარწმუნებული ვარ სხვასაც დააინტერესებს, თუ რა, როდის და როგორ ?! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 27 2012, 10:13
გამოხმაურება #16


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(VADA @ 27th May 2012 - 11:06) [snapback]399656[/snapback]
ჯობია ცალკე თემა გახსნათ და იქ იმსჯელოთ. მეც მაინტერესებს და დარწმუნებული ვარ სხვასაც დააინტერესებს, თუ რა, როდის და როგორ ?!

შენ გახსენი თემა და ჩვენ გავაგრძელებთ biggrin.gif

ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 15:02) [snapback]399558[/snapback]
წყვილად მანდ არ ხდება გამოსვლა გაზების.
აბა დაუფიქრდი. ერთროულად თუ არ ისროლეს როგორ გამოვა წყვილად?
1-3-2-4 აფეთქება ესე ხდება.

წვა მიდის ჯერ 1-ში, მერე მე-4, მერე მე-2 და მერე მე-3 smile.gif ეგრეა ვიდეოში, და ეგ ვიდეო სუბარუს დიზელის ძრავის არის, არამგონია დიზელს რაიმე მნიშნელობა ქონდეს მარა მაინც....

ანუ ყველა ვარიანტში წვა ხდება ჯერ ერთ ცილინდრში და მერე საპირისპირო მხარეს სხვა ცილინდრში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება May 27 2012, 10:42
გამოხმაურება #17


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




მოკლედ, სტოკი კოლექტორი ერთხელ შევცვალე ეგრეთწოდებული სპორტულით smile.gif

შედეგად მივიღე ის, რომ დაბლებიდან საკმაოდ ნელა იღებდა, მაგრამ მაღლებზე უკვე საგრძნობლად გასხვავებული იყო ვიდრე სტოკი კოლექტორები. თუ გახურდებოდა კარგად, მერე დაბლებიდანაც, შედარებით ნაკლებად უჭირდა, ვიდრე ცივზე.

შემდეგ მომეცა შანსი რომ ეს კოლექტორიც შემეცვალა და მივიღე ძალიან კარგი შედეგი. დაბლებზეც და მაღლებზეც კარგად იქცეოდა. smile.gif
რასაც დავაკვირდი, იყო ის რომ ახალი კოლექტორი უფრო წვრილი იყო (შიდა დიამეტრით) ვიდრე სტოკი და პირველი კოლექტორი და შესამჩნევად მჩატე.


ეხლა კი აქ ვიწვევ ორ ადამიანს. ბატონო გურამ (Gentoo) და ბატონო თემო (Black Jo) გთხოვთ აქ გადმოაფრქვიოთ თვენი აზრები. ჩვენ დაგეხმარებით biggrin.gif



ბატონ მოდერს კი ვთხოვ, ამ თემიდან http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...80&start=80 რაც საჭიროა აქ გამოდიტანოს ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება May 27 2012, 10:43
გამოხმაურება #18


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gentoo
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 27th May 2012 - 11:13) [snapback]399658[/snapback]
შენ გახსენი თემა და ჩვენ გავაგრძელებთ



http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=9191

მობრძანდით ბატონო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XMX_550
გამოხმაურება May 27 2012, 10:44
გამოხმაურება #19


Imena SubaroiDi
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,554
რეგისტრ.: 8-July 10
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 1,236




კაკრას მართალი თქვა ჯომ . დააკვირდი ვიდეოშიც აფეთქებები დიაგონალისებურად ხდება ცალ მხარეს ერთი რო პიკს აღწევს და უკვე გამონაბოლქვის გამოდევნას იწყებს მეორე მაშინ ფეთქდება ანუ თუ ცილინდრების განლაგებაა


3---4
1---2

აფეთქება მიმდინარეობს შემდეგნაირად

1---4

3---2

ეგ არ შეეშლებოდა წვრილთვალა იაპონელებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 27 2012, 12:09
გამოხმაურება #20


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




VADA
შენ გეიხარე biggrin.gif


ციტატა(VADA @ 27th May 2012 - 11:42) [snapback]399663[/snapback]
დაბლებზეც და მაღლებზეც კარგად იქცეოდა. smile.gif

ეს კარგია რომ დაბლებზე და მაღლებზე კარგად იქცეოდა მაგრამ დინამიკა? ანუ შუა ნაწილში რას შვება? კვდება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge