![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე კიდევ შეფუთვის მეშინოდა. თუ EGT არ გიყენია. მაგან შეიძლება გადაგიხუროს ტურბინა? ანუ რომ შეფუთავ ტეპერატურა უნდა აკონტროლო. გაიგო მაინც რამდენია რომ ტურბინა არ დაასტუკო.
ლექსო მე მიდევს სახლში შენი კოლექტორი ლეგასის. ეგ რა ბრენდია ხო არ იცი? და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 21st May 2012 - 23:21) [snapback]398029[/snapback] და კიდე რაუნდა მეკითხა პრიდაპირ დგება ხო ეგ? რას მომცემს რო დავაყენო შეფუთული? შენ რაც გაქვს ეგ კოლეკტორი არის რომ 2-ვე ტურბინა პასტაიანნად ღია გექნება ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ბიჯო ხოდა ეგ არმინდა ზუსტად. ის ჯოჯო რო დაუყენო ხო იცი მეორე ვესტგეიტს რომ ეძახიან რო გავაკვეხო. ტვინტურბო სისტემის მოშლა არ მინდა ხო მიხვდი რა. გამოვა რამე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
ერთი კითხვა მაქვს თუ კარგი კომპიუტერი გიყენია მანქანის ბუსტის და სმესის კონტროლერი რაღათ გინდა ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ბიჯო მიპასუხე რა არ ჩაეტევა ის როგორ ფიქრობ?
და სიდან არის მოხსნილი. ლეგასის თუა ტვინტურბოსი რატომ არუნდა დგებოდეს ჩვეულებრივად ეგ კოლექტორი. მაინტერესებს ძალიან. უნდა დავაყენო ჩემსაზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 22nd May 2012 - 21:28) [snapback]398368[/snapback] ბიჯო მიპასუხე რა არ ჩაეტევა ის როგორ ფიქრობ? და სიდან არის მოხსნილი. ლეგასის თუა ტვინტურბოსი რატომ არუნდა დგებოდეს ჩვეულებრივად ეგ კოლექტორი. მაინტერესებს ძალიან. უნდა დავაყენო ჩემსაზე. შენი კოლეკტორი გამოგონილია ტვინტურბოსთვის, მაგრამ არა 2 სტეიჯისთვის, ანუ ჯერ რომ პირველი იხსნება და მერე მეორე ![]() ციტატა(lukaimprezza @ 23rd May 2012 - 13:04) [snapback]398507[/snapback] მე ვიცი რო ადრე გამიხსნის ორ-ნაირი კოლექტორები არსებობს... თუ არ მომეწონება გავყიდი რაც ეხლა კოლექტორი გაქვს შენ ეგ არის 4 in 1 და ეგ სპულავს მაღლებზე, რომ დაბლებზე დაისპულოს გჭირდება 4 in 2 in 1........ შენი კოლექტორი კარგია როცა ძრავის მოცულაბა გაქვს დიდი და დიდი ტურბინაც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ებიჯო მაგ ყველაფერი ვიცოდი ისედაც და წაკითხული მქონდა შე კაი კაცო.
შენ ის მითხარი. როგორ ფიქრობ ის ყლინჯო რომაა. air intake კიარადა მეორე კლაპანი რომაა ტურინის ქვემოტ რაც preparatori როტაციის დროს ოდნავ იღებ და მერე ბოლომდე რომ იღება მერე რომ იხურება ისევ (ხანდახან ![]() ეგ ყლინჯი (მესამეჯერ გეკითხები უკვე ![]() შენ როგორ ფიქრობ შავო. არ ჩაეტევა ჰა? ![]() ან ვერ ჩავატევთ რამენაერად? სხვათაშორის 2.5 ძრავი ლეგასის ტურბინებისთვის ძალიან ბევრია. ეგრევე გაწურავს ორივეს და ძალიან მალე მოსპობს. პატრაებია ლეგასის ტურბინები ძააააან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
თემო ეგ ზერო სპორტსის კიარა სიმსისაა მე რაც მაქვს.
აი ზერო სპორტი ![]() ![]() ამას უკეთდება ECV (exhaust control valve) და შეგიძლია sequential შეინარჩუნო. და ჩემსაზე კიდევ შეუძლებელია, რომც დაუყენო ყველა ცილინდრი ცალ-ცალკეა აი: ![]() რომ დაკეტო კლაპნით, ფიზიკურად გაზებს წასასვლელი არ ექნება და შეიძლება ტურბინა მოაძროს მაგ კლაპნიანად და თავში მოგხვდეს. გამიტყდა მაგრად. არ მინდა გაპარალელება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 03:02) [snapback]399476[/snapback] და ჩემსაზე კიდევ შეუძლებელია, რომც დაუყენო ყველა ცილინდრი ცალ-ცალკეა აი მაშინ 2.5 ნიზი უნდა ჩადგა და პარალელზე იქნება მხეცივით. ისე საინტერესოა ერთი რამე, თუ 2 ცილინდრს ერთი რუბინისთვის იყენებენ და მეორე ორს მერე ტურბინისთვის - მაშინ რა საჭიროა ამდენი ტრუბების წაღმა-უკუღმა ტარება? პირდაპირ აეღოთ მარჯვენა ცილინდრები მარჯვენა ტურბინისთვის და მარცხენები მარცენასთვის, თან ტრუბის ეკონომიას გაკეთებდნენ და თან წონაც ნაკლები იქნებოდა. სხვაობა იქნებოდ, მაგრამ მე მგნი რომ უკეთესიც გამოვიდოდა. ახლა რის ორი ტაქტი მარჯვენა ტურბინას შემდეგ ორი მარცხენა, მერე ისევ ორი მარჯვენას და ა. შ, და ვალვალკე რომ კაეკეთებინათ იქნებოდა ერთი მარჯვნივ ერთი მარცხნივ და წესით უკეთეს შედეგს მიიღებდი თინდაც იმის ხარჯზე რომ მოკლე ტრუბაში მოუწევდა გავლა და გზაში არ გაცივდებოდა ვიხლოპი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 26th May 2012 - 07:04) [snapback]399478[/snapback] მაშინ 2.5 ნიზი უნდა ჩადგა და პარალელზე იქნება მხეცივით. ისე საინტერესოა ერთი რამე, თუ 2 ცილინდრს ერთი რუბინისთვის იყენებენ და მეორე ორს მერე ტურბინისთვის - მაშინ რა საჭიროა ამდენი ტრუბების წაღმა-უკუღმა ტარება? პირდაპირ აეღოთ მარჯვენა ცილინდრები მარჯვენა ტურბინისთვის და მარცხენები მარცენასთვის, თან ტრუბის ეკონომიას გაკეთებდნენ და თან წონაც ნაკლები იქნებოდა. სხვაობა იქნებოდ, მაგრამ მე მგნი რომ უკეთესიც გამოვიდოდა. ახლა რის ორი ტაქტი მარჯვენა ტურბინას შემდეგ ორი მარცხენა, მერე ისევ ორი მარჯვენას და ა. შ, და ვალვალკე რომ კაეკეთებინათ იქნებოდა ერთი მარჯვნივ ერთი მარცხნივ და წესით უკეთეს შედეგს მიიღებდი თინდაც იმის ხარჯზე რომ მოკლე ტრუბაში მოუწევდა გავლა და გზაში არ გაცივდებოდა ვიხლოპი იქეთ აქეთ მგონი მახო რატომ არის იცი გაკეთებული: ერთ მხარეს იკუმშება მარტო ერთი ცილინდრი მახო და არა ორი ![]() ![]() ![]() ეხლა მაინც არ მითხრა რომ არ ვარ მართალი ![]() ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 03:02) [snapback]399476[/snapback] თემო ეგ ზერო სპორტსის კიარა სიმსისაა მე რაც მაქვს. მე არ მითქვამს რომ შენი კოლექტორი ზეროსპორტია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
დაუშვათ ეს არის სუბარუ ცილინდრების მდებარეობა:
4 -- 3 2 -- 1 დაუშვათ კიარა ეგრეც არის მგონი ![]() firing order - 1-3-2-4 ხომ ესეა? რანაირად არის ერთი მკვდარში ერთი ცოცხხალში?! ჯერ ერთ მხარეს მიდის აფეთქება მერე მეორეზე გადადის ასე არ არის შავო? ეგ ტრუბები მე მგონი equal lenght ბაზარია. ანუ თანაბარი სიგრძის რომ იყოს ან რაღაც ეგეთის გამო იქნება. თუ ვცდები შემისწორებთ იმედია. არა არც ეგ არ არის. ეგ არის BACKPRESSURE-ს ამბავი. ჩემი აზრით! ანუ ერთროულად კიარა მიყოლებით რომ ისროლოს ერთ მხარეს. მანდ წარმოიქმნება დიდი BACKPRESSURE ერთი რო გაისვრის გაზებს წნევა მაღლა ავა და მატორს გაუჭირდება მეორე გასროლაზე სუთნქვა. სხვა ახსნას ვერ ვპოლობ. წყვილად მანდ არ ხდება გამოსვლა გაზების. აბა დაუფიქრდი. ერთროულად თუ არ ისროლეს როგორ გამოვა წყვილად? 1-3-2-4 აფეთქება ესე ხდება. ერთ მხარეს რო exhaust ციკლი მიდის მის გვერდზე მეორე მხარეს ხდება compression stroke ორივე მაღლა ადის მკვდარ წერტილში მაგაში მართალი ხარ შავო. აჰა ეს დაგეხმარებაა დანახვაში. 1 წუთზე გადაახვიე ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 13:38) [snapback]399558[/snapback] ეხლა მაინც არ მითხრა რომ არ ვარ მართალი მე გეუბნები ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Bacho ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 966 რეგისტრ.: 29-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 202 ![]() |
საღოლ ძმაო რა ნერვები გქონია ტო. წარმატებები!!! სულ მწვანეზე გეფრინოს!
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 498 რეგისტრ.: 17-May 11 მომხმარებელი № 2,030 ![]() |
უპ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 15:02) [snapback]399558[/snapback] წყვილად მანდ არ ხდება გამოსვლა გაზების. აბა დაუფიქრდი. ერთროულად თუ არ ისროლეს როგორ გამოვა წყვილად? 1-3-2-4 აფეთქება ესე ხდება. კაროჩე შენ ვერ გამიგე მე რა გითხარი, ვაოფებთ თემას და თუ გინდა ცალკე PM-ში აგიხსნი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
Black Jo ჯობია ცალკე თემა გახსნათ და იქ იმსჯელოთ. მეც მაინტერესებს და დარწმუნებული ვარ სხვასაც დააინტერესებს, თუ რა, როდის და როგორ ?! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(VADA @ 27th May 2012 - 11:06) [snapback]399656[/snapback] ჯობია ცალკე თემა გახსნათ და იქ იმსჯელოთ. მეც მაინტერესებს და დარწმუნებული ვარ სხვასაც დააინტერესებს, თუ რა, როდის და როგორ ?! შენ გახსენი თემა და ჩვენ გავაგრძელებთ ![]() ციტატა(gentoo @ 26th May 2012 - 15:02) [snapback]399558[/snapback] წყვილად მანდ არ ხდება გამოსვლა გაზების. აბა დაუფიქრდი. ერთროულად თუ არ ისროლეს როგორ გამოვა წყვილად? 1-3-2-4 აფეთქება ესე ხდება. წვა მიდის ჯერ 1-ში, მერე მე-4, მერე მე-2 და მერე მე-3 ![]() ანუ ყველა ვარიანტში წვა ხდება ჯერ ერთ ცილინდრში და მერე საპირისპირო მხარეს სხვა ცილინდრში. |
|
|
![]() ![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
მოკლედ, სტოკი კოლექტორი ერთხელ შევცვალე ეგრეთწოდებული სპორტულით
![]() შედეგად მივიღე ის, რომ დაბლებიდან საკმაოდ ნელა იღებდა, მაგრამ მაღლებზე უკვე საგრძნობლად გასხვავებული იყო ვიდრე სტოკი კოლექტორები. თუ გახურდებოდა კარგად, მერე დაბლებიდანაც, შედარებით ნაკლებად უჭირდა, ვიდრე ცივზე. შემდეგ მომეცა შანსი რომ ეს კოლექტორიც შემეცვალა და მივიღე ძალიან კარგი შედეგი. დაბლებზეც და მაღლებზეც კარგად იქცეოდა. ![]() რასაც დავაკვირდი, იყო ის რომ ახალი კოლექტორი უფრო წვრილი იყო (შიდა დიამეტრით) ვიდრე სტოკი და პირველი კოლექტორი და შესამჩნევად მჩატე. ეხლა კი აქ ვიწვევ ორ ადამიანს. ბატონო გურამ (Gentoo) და ბატონო თემო (Black Jo) გთხოვთ აქ გადმოაფრქვიოთ თვენი აზრები. ჩვენ დაგეხმარებით ![]() ბატონ მოდერს კი ვთხოვ, ამ თემიდან http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...80&start=80 რაც საჭიროა აქ გამოდიტანოს ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
Black Jo ციტატა(Black Jo @ 27th May 2012 - 11:13) [snapback]399658[/snapback] შენ გახსენი თემა და ჩვენ გავაგრძელებთ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=9191 მობრძანდით ბატონო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
კაკრას მართალი თქვა ჯომ . დააკვირდი ვიდეოშიც აფეთქებები დიაგონალისებურად ხდება ცალ მხარეს ერთი რო პიკს აღწევს და უკვე გამონაბოლქვის გამოდევნას იწყებს მეორე მაშინ ფეთქდება ანუ თუ ცილინდრების განლაგებაა
3---4 1---2 აფეთქება მიმდინარეობს შემდეგნაირად 1---4 3---2 ეგ არ შეეშლებოდა წვრილთვალა იაპონელებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
VADA
შენ გეიხარე ![]() ციტატა(VADA @ 27th May 2012 - 11:42) [snapback]399663[/snapback] დაბლებზეც და მაღლებზეც კარგად იქცეოდა. smile.gif ეს კარგია რომ დაბლებზე და მაღლებზე კარგად იქცეოდა მაგრამ დინამიკა? ანუ შუა ნაწილში რას შვება? კვდება? |
|
|
![]() ![]() |