![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,762 რეგისტრ.: 22-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 112 ![]() |
როგორ ატ ექნება, თანაც საკმაოდ დიდი, ფრონტალური ი/ქულერი ჯერ ერთი რომ ისედაც დიდია სტოკზე და თანაც პირდაპირ ურტყავს ჰაერი და უფრო აგრილებს, რაც მეტად ცივია ჰაერი მით მეტია მისი სიმკვრივე და აქედან გამომდინარე საწვავის უკეთესი ნაზავი გამოდის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
lio
არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
ყინულები შემოუწყვეთ ჰაერის ფილტრს ბახმაროს ჰაერს დაუბერავს
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,762 რეგისტრ.: 22-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 112 ![]() |
ოოოო ეგა ძმაო ნამეტანი ჩაახვიე ეხლა შენა და რავია აბა, ჰაერი კიარა და მე დავიკარგე უკვა მაგდენ მილებში
![]() ![]() ![]() მემგონი რომ ბევრს არაფერს, ჰაერის ფილტრში ისედაც გრილი ჰაერი შედის და..... აბა კიდევ ერთიდეას გეტყვი და რას იტყვი ამაზე? ვოზდუხამერი რომ დადგეს ინტერქულერსა და პაუკს შორის, ხომ უფრო ზუსტი მონაცემები ექნება ჰაერის მოცულობაზეც, სიმკვრივეზეც და ტემპერატურაზეც? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Baal
ჯობია ტურბინამდე არ შეუქმნა ჰაერს წინაღობა დამათებითი ინტერქულერებით და დაგრძელებული ტრუბებით. თან გაცილებით პრაქტიკულია უბრალოდ ინტერქულერის წინ გადმოტანა. ისედაც არამგონია რო ატმოსფერის ტემპერატურამდე გააგრიოლოს ინტერქულერმა გინდ ტოპ მაუნტი იყოს და გინდ ფრონტი თუ ძალიან დიდი არაა და 200ით არ მიდიხარ. ციტატა(lio @ 19th October 2009 - 13:24) [snapback]44822[/snapback] ვოზდუხამერი რომ დადგეს ინტერქულერსა და პაუკს შორის, ხომ უფრო ზუსტი მონაცემები ექნება ჰაერის მოცულობაზეც, სიმკვრივეზეც და ტემპერატურაზეც? ვოზდუხამერმა უნდა გაზომოს შემოსული ატმოსფერული ჰაერის ტემპერატურა და წნევა და ნაკადი და არა უკვე ტურბინა გამოვლილი. მანდ რო დააყენო ვოზდუხამერი უეჭველი გამოYLევდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
არამგონია მასეთმა ფრონტალურმა რამე ეფექტი მოგცეს, არამგონია კი არა, ნამდვილად. თან რადიატორები ძირითადად ისე კეთდება, რომ შიგნით არსებულ გაზრდილ წნევას გაუძლოს, და ტურბინა რომ შეისრუტავს ჰაერს და მაგ რადიატორში ვაკუმი გაჩნდება, შეიძლება მიიპრესოს ეგ რადიატორი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
giogagnidze
მართალი ხარ. ფიზიკა არ ვიცი მაგრად და ვინც იცით დაწერეთ რა 35გრადუსიანი ბევრი ჰაერი რო უბერო ინტერქულერს 35ზე დაბლა ჩამოიყვანს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 14:17) [snapback]44812[/snapback] lio არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება. ეგ მაგარი უაზრობაა რევაზ, შენც კარგად უნდა ხვდებოდე ![]() ინტერქულერი სჭირდება იმისთვის რომ ტურბინის მიერ გახურებული და დაწნეხილი ჰაერი გააგრილო გარემოს ტემპერატურამდე ![]() ამიტომ ტურბინამდე რაც არ უნდა დააყენო, ეფექტი ექნება 0 ![]() ერთი ვარიანტია თუ კონდიციონერის რადიატორს დააყენებ ![]() ციტატა(giogagnidze @ Oct 19 2009, 14:38) [snapback]44827[/snapback] არამგონია მასეთმა ფრონტალურმა რამე ეფექტი მოგცეს, არამგონია კი არა, ნამდვილად. თან რადიატორები ძირითადად ისე კეთდება, რომ შიგნით არსებულ გაზრდილ წნევას გაუძლოს, და ტურბინა რომ შეისრუტავს ჰაერს და მაგ რადიატორში ვაკუმი გაჩნდება, შეიძლება მიიპრესოს ეგ რადიატორი. გიო, ლოგიკასთან ახლოს არის შენი ნათქვამი, მაგრამ ლოგიკაში ყველა არგუმენტი უნდა გამოიყენო რომ ზუსტი დასკვნა მიიღო ![]() ![]() ციტატა(mixa @ Oct 19 2009, 14:39) [snapback]44828[/snapback] giogagnidze მართალი ხარ. ფიზიკა არ ვიცი მაგრად და ვინც იცით დაწერეთ რა 35გრადუსიანი ბევრი ჰაერი რო უბერო ინტერქულერს 35ზე დაბლა ჩამოიყვანს? ჰაერით გაგრილებად ინტერქულერს შეუძლია მხოლოდ გარემოს ტემპერატურამდე ჩამოყვანა, უფრო სწორედ მიახლოებით გარემოს ტემპერატურაზე, მაგაზე ქვემოთ ვერცერთ შემთხვევაში ვერ ჩამოიყვანს, გინდა ფრონტალური იყოს და გინდა ვერბალური ![]() უფრო დაბალ ტემპერატურაზე თუ გინდა, კონდიციონერის რადიატორი (ცივი მხარე) უნდა მიაყენო მაგის წინ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ეგეთი რაღაც ვნახე WRC-ზე, ფორდის კამანდა იყენებდა, ნუ მთლად ინტერქულერი არ იყო, დაგრეხილი ტრუბა იყო ფრონტალური ინტერქულერის პონტში.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:16) [snapback]44852[/snapback] ეგეთი რაღაც ვნახე WRC-ზე, ფორდის კამანდა იყენებდა, ნუ მთლად ინტერქულერი არ იყო, დაგრეხილი ტრუბა იყო ფრონტალური ინტერქულერის პონტში. მე ეგეთი რამე არ გამიგია, იქნებ სურათები დადო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
სახლში მოვნახავ და დავასკრინშოტებ, გადაცემაში იყო. შეიძლება იმხელა ეფექტი არ აქვს, მაგრამ სპორტში ხო იცი ყველა პატარა დეტალს დიდი მნიშვნელობა აქვს. მასე სუბარუს რო უკანა სპოილერზე განყოფილებები რო ჰქონდა მაგასაც არ აქვს დიდი მნიშვნელობა ვითომ, მაგრამ ტყუილად არ გაუკეთებიათ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:40) [snapback]44858[/snapback] PAINKILLER სახლში მოვნახავ და დავასკრინშოტებ, გადაცემაში იყო. შეიძლება იმხელა ეფექტი არ აქვს, მაგრამ სპორტში ხო იცი ყველა პატარა დეტალს დიდი მნიშვნელობა აქვს. მასე სუბარუს რო უკანა სპოილერზე განყოფილებები რო ჰქონდა მაგასაც არ აქვს დიდი მნიშვნელობა ვითომ, მაგრამ ტყუილად არ გაუკეთებიათ ![]() STi-ს სპოილერზე თუ ამბობ, მაგას საკმაოდ დიდი მნიშნველობა აქვს ჰორიზონტალური სტაბილიზაციისთვის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
PAINKILLER
მოკლედ ბოკა შენი ფანი ვარ ![]() ამ თემაში რაც დაწერე ყველაფერში გეთანხმები. Baal წინ რომ ინტერქულერი დააყენო იმაზე მაგრა ხომ ვერ გააგრილებს ვიდრე იმ ქაერის ტემპერატურაა რომელიც მას ხვდება. და ზუსტად იგივე ტემპერატურის ჰაერი არ შედის ფილტრიდან ? შენ ეგეთი აზრები თუ გიტრიალებს ზნაჩიტ აპირებ ინტერქულერის შეცვლას და მიაყენე ფრონალური მამაპაურ მეთოდით ისე როგორც უნდა დაყენდეს და ეგ არის. შეუცვალე ტურბინას ცოტა კუთხე და გაცოფდება მანქანა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Joker @ Oct 19 2009, 17:16) [snapback]44867[/snapback] Baal წინ რომ ინტერქულერი დააყენო იმაზე მაგრა ხომ ვერ გააგრილებს ვიდრე იმ ქაერის ტემპერატურაა რომელიც მას ხვდება. და ზუსტად იგივე ტემპერატურის ჰაერი არ შედის ფილტრიდან ? შენ ეგეთი აზრები თუ გიტრიალებს ზნაჩიტ აპირებ ინტერქულერის შეცვლას და მიაყენე ფრონალური მამაპაურ მეთოდით ისე როგორც უნდა დაყენდეს და ეგ არის. შეუცვალე ტურბინას ცოტა კუთხე და გაცოფდება მანქანა ![]() კაი, რათ უნდა მაგის მანქანას ფრონტალური ინტერქულერი ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Joker
ეგ სისულელე იმის მერე მომივიდა თავში რაც იქ ვნახე, მოვქექავ მერე, რომელი შეჯიბრი იყო ზუსტად აღარ მახსოვს, მაგრა ფორდის კამანდას ჰქონდა ეგ ზუსტად მახსოვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 19th October 2009 - 15:54) [snapback]44863[/snapback] STi-ს სპოილერზე თუ ამბობ, მაგას საკმაოდ დიდი მნიშნველობა აქვს ჰორიზონტალური სტაბილიზაციისთვის +10000000 ბესტმოტორინგში შეადარეს იაპოშკებმა ეგ და ჩვეულებრივი და დიდი სხაობა იყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(mixa @ Oct 19 2009, 16:47) [snapback]44881[/snapback] +10000000 ბესტმოტორინგში შეადარეს იაპოშკებმა ეგ და ჩვეულებრივი და დიდი სხაობა იყო იასნია მაგარის ტაბილიზაცია აქვს. ეგ ნახტომებში არ აძლევს მანქანას დაბზრიალების შანსს. თვითმფრინავს რომ "киль" უყენია მაგ ფუნქციას ასრულებს ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:38) [snapback]44874[/snapback] Joker ეგ სისულელე იმის მერე მომივიდა თავში რაც იქ ვნახე, მოვქექავ მერე, რომელი შეჯიბრი იყო ზუსტად აღარ მახსოვს, მაგრა ფორდის კამანდას ჰქონდა ეგ ზუსტად მახსოვს. მეგ ვარიანტს მე არ გამოვრიცხავ. პროსტო შეიძლება იმ მანქანაში ისე აქვს ინთეიქი რომ ფილტრი კი იღებს ცივ ჰაერს მაგრამ მერე უწევს ტურბინამდე სადღაც ისეთ ადგილას მილს გავლა, რომ თვება ჰაერი, ხოდა პახოდუ მიაინტერქულერეს ტურბინამდე და იასნია ტურბინის მერეც ![]() ეს არის ჩემი კომენტარი (ვერსია) ![]() რეალში რა ხდება , არ ვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Joker
ერთი ეგაა, რომ მანდ ფილტრამდე იყო ეგ ამბავი, მასე მახსოვს. აუ ეს ნახეთ რაა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
რევაზ, ეგ ყველაფერი წვას არ გაზრდის? დამატებითი წინაღობა იქნება ჰაერისთვის
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
cladhed
ძალიან დიდი ინტერქულერი და პრავოდკა თუ იქნება არ გაზრდის, უბრალოდ ჩემი აზრით იმდენად დაბალი მქკ ექნება, რომ არ ღირს მაგ ხარჯის გაწევა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
იცი, არსებობს ერთი ტიპის მილი, გავს T -ს , ძირიდან უბერავს ჰაერი, ზემოთ კი განსხვავებული დიამეტრის მილებია, გარკვეული წნევით თუ დაუბერავ ზედა ბოლოებიდან ერთი მხრიდან -50 გრადუსის და მეორედან კი +200 გრადუსის ტემპერატურის ჰაერი უბერავს. რაღაც მსგავსი გინდა შენც მგონი
![]() მარა მაგ წნევით ჰაერის დაბერვაზე იმხელა ენერგია წავა ჩემი აზრით რომ საერთოდ აზრი დაეკარგება მასეთ რამეს თუ დააყენებ, ისიც მხოლოდ ტურბინის მერე, და ინტერქულერიც უნდა გადააგდო საერთოდ ტურბინიდან ჰაერი რა წნევით გამოდის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
Baal
და რათ გინდა საერთოდ ეგ მანქანა? მაინც ჯუნიორით დადიხარ. გაყიდე ვაბშე. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
დამატებითი ქულერი წნევას დააგდებს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Raven
მე ფეხითაც დავდივარ და ქალებშიც დავდივარ, რა იყო გშუუურს? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ერთი რო წნევას დააგდებს, და მეორე რო ტურბინამდე ინტეკულერს აზრი არ ექნება არანაირი, რადგან გარედან შემოტანილი ჰაერი გარედან გაგრილებულ ინტერკულერში ისე ეფექტურად ვერ გაგრილდება როგორც ტურბინაში გაცხელებული გარედან გაგრილებულ ინტერკულერში, ანუ ტემპერატურების სხვაობა რაც უფრო დიდია, უფრო იგრძნობ სხვაობას.
ხოდა ახლა დაუფიქრდით და მიხვდებით რომ ტექნოლოგიური გარღვევა ვერ მოვახდინეთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |