![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
აბა მცოდნე ხალხნო განმანათლეთ, კატალოგში ვნახე და ძალიან არ მომეწონა Subaru Legacy RS უწერია რომ აქვს LSD, ხოლო Subaru Legacy RS type B-ს კი არა. რა საქციელია ეს?! მაგარი ამორტიზატორები დაუმატეს მანქანას და LSD მოაცალეს? თუ LSD-ს მაგივრად რამე უკეთესი ტექნოლოგია გამოიყენება?
P.S. ხო მართლა ეს მანქანა დავითრიე და მაგიტომ დამაინტერესეა ამ თემამ ასე ძალიან აბა როგორია? Subaru Legacy RS წელი: 2000 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() აუ არავინ იცით? ![]() პეინ შენ მაინც მითხარი რამე ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(Achi @ 5th March 2010 - 14:17) [snapback]99686[/snapback] ხო მართლა როგორ იშიფრება VTD და VDC, რომელი უკეთესია? VTD - Variable Torque Distribution VDC - Vehicle Dinamic Control აბსოლუტურად სხვადასხვა რამაა, პირველი კარობკაა, რომელსაც თორქის უმეტესი ნაწილი უკან მიაქვს და კიდევ ბევრი რამ, ამაზე არაერთი თემაა... მეორე არის ის, რასაც ლსდ აღარ სჭირდება, რადგან ელექტრონულად ბლოკავს იმ საბურავს, რომელიც ბუქსაობს... მოკლედ ვდც თუ გაქვს, ჩათვალე რომ ოთხივე ბუქსაობს... ხოდა გარდა მაგისა აუცილებლად გაქვს ტცს... მოკლედ ბევრად მოქნილია დინამიკაში და მოცურება-მიცურების შანსი მინიმუმამდეა დაყვანილი... ხოლო ტაიპ ბ-ს დამატებით აქვს: BILSTEIN dampers, sport suspension (standard equipment) |
|
|
![]() ![]() |