![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ნიკი: ratikobaxa
სახელი: დათო გვარი: კობახიძე მანქანა: Subaru Forester S/TB წელი: 1997 ფერი: ლურჯი (WRC Blue) დამატებით: ტურბინიანი, ავტომატიკა, 250 ცხენი. შეფასება 4C. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ციტატა(NUGOoo @ 7th March 2010 - 13:17) [snapback]100482[/snapback] ჰა ბოლო-ბოლო გაცვალეთ თუუ, აღარ გიბრუნებს? დროებით გავუცვალე, კარგ საბურავებს თუ დამითრევს მე დავიტოვებ ამ დისკებს, მაგარი დარბილდა და გამისწორდა, 65 ებს თუ მიყიდის გავუცვლი ![]() ![]() ხალხნო ვერ მეტყვით აგრანიჩენიის ჩახსნა როგორ ხდება, (ეგეთი თემა ვერ ვიპოვე), ერთი ,,პროფესორი'' მიმტკიცებს რომ იაპონურ WRX STI ს ქარხნულად 180 რომ უწერია ეგ მეტს ვერ აწევსო, მე როგორც მსმენია რაღაც ჩიპს უყენებენ და კომპიუტერის ნასტროიკებსაც ცვლიან ხო რო მეტი აწიოს?! ანუ რაიმე სერიოზულ ჩარევას არ საჭიროებს ხო?! პორშინების შეცვლას და ა.შ.?! განმანათლეთ რა ![]() |
|
|