![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 20 რეგისტრ.: 7-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 873 ![]() |
გამარჯობა ყველას პირველ რიგში კეთილი იყოს ჩემი ფეხი თკვენს ფორუმზე
![]() ადმინს ვთხოვ თუ არასწორად გავხსენი თემა გადაიტანოს სხვაგან გადავწყვიტე ვიყიდო სუბარუ ფორესტერი (ანუ ჩამოვიყვანო იაპონიიდან) მე STI 2.0 მინდა ოღონდ ვერ გადავწყვიტე რომელი ვიყიდო მექანიკა თუ ავტომატიკა . მექანიკის პლიუსი ის არის რომ ეკონომიურია მაგრამ მეშინია რომ რამე ნაკლი არ ქონდეს მაგ: შარშან GOLP 4 GTI 64 გარბენი და 4.5 შეფასებით ჩამოვიყვანე და დედა აღარ ყავდა ციპლენიას 500 მწვანე დამიჯდა რომ გამეკეთებინა (თავის დისკი პლიტა და რა ვიცი) აი კიდე ავტომატზე თითქმის 95 % კმაყოფილია თან აქ თბილისში ბევრი სარბენი მაქვს ყოველ დღე და STI ავტომატმა 15 ლიტრა რომ მიცვას გავიწეწები ძაან თქვენი აზრით რომელი ჯობია ჩამოვიყვანო ? და ასევე გამძლეობით ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ASANA
ატმო მექანიკას აქვს პანიჟენია და ეგაა დიდი პლიუსი და შედარებით ჩვეულებრივ საწვავს იტანენ ანუ პრემიუმს და რეგულარს(არაა დიდად რეკომენდირებული მარა მაინც) და წვაში თუ არ იგაზავე 1ლიტრით ნაკლებს დაწვავენ ვიდრე მექანიკა STB |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 20 რეგისტრ.: 7-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 873 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Mar 7 2010, 22:25) [snapback]100689[/snapback] ASANA ატმო მექანიკას აქვს პანიჟენია და ეგაა დიდი პლიუსი და შედარებით ჩვეულებრივ საწვავს იტანენ ანუ პრემიუმს და რეგულარს(არაა დიდად რეკომენდირებული მარა მაინც) და წვაში თუ არ იგაზავე 1ლიტრით ნაკლებს დაწვავენ ვიდრე მექანიკა STB შენი ფორიკა რამდენს წვავს მექანიკაა არა ? |
|
|
![]() ![]() |