IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რას ვიყიდი, 4500$ ად
Forik
გამოხმაურება Mar 6 2010, 18:17
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265





მეგობრებო, მაინტერესებს რას ვიყიდი 4500 ად, აუცილებლად უტურბინო ძრავით და აუცილებლად უპრობლემო, რათქმაუნდა სუბარუ მყავს მხედველობაში. განხილება ფორსეტერი (2000 წლიანი) ან ლეგასი .

http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2006

ამ ლეგასზე რას მირჩევთ მაგალითად ?

მადლობა წინასწარ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Achi
გამოხმაურება Mar 7 2010, 13:38
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




შემოვა ეხლა პეინა და აგვიხსნის დეტალურად ყველაფერს smile.gif ტურბინიანი მანქანა როცა გყავს, ტარების მანერაც შესაბამისი გაქვს და ხშირად მოგყავს ტურბინა (ლეგასის შემთხვევაში 2 ტურბინა) მუშაობაში, ამ დროს კი საწვავს საკმაოდ დიდი რაოდენობით მიირთმევს მანქანა. უტურბინო როცა გყავს არც პრეტენზია გაქვს მერე ვიღაც იეღოვას პატრონები გაამწარო და ასწავლო ჭკუა, ამიტომ გაცილებით წყნარად დადიხარ რაც შესაბამისად ხელს უწყობს ბენზინის ეკონომიურად მოხმარებას.

ჩემი ვარაუდით უტურბინო ლეგასიმ საშუალოდ 100კმ-ზე 5-6 ლიტრით ნაკლები უნდა დაწვას

და ტურბინიანი ფორიკა 15-ს ხო წვავს მინიმუმ?


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 8 2010, 00:30
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Achi @ Mar 7 2010, 14:38) [snapback]100545[/snapback]
შემოვა ეხლა პეინა და აგვიხსნის დეტალურად ყველაფერს smile.gif ტურბინიანი მანქანა როცა გყავს, ტარების მანერაც შესაბამისი გაქვს და ხშირად მოგყავს ტურბინა (ლეგასის შემთხვევაში 2 ტურბინა) მუშაობაში, ამ დროს კი საწვავს საკმაოდ დიდი რაოდენობით მიირთმევს მანქანა. უტურბინო როცა გყავს არც პრეტენზია გაქვს მერე ვიღაც იეღოვას პატრონები გაამწარო და ასწავლო ჭკუა, ამიტომ გაცილებით წყნარად დადიხარ რაც შესაბამისად ხელს უწყობს ბენზინის ეკონომიურად მოხმარებას.

ჩემი ვარაუდით უტურბინო ლეგასიმ საშუალოდ 100კმ-ზე 5-6 ლიტრით ნაკლები უნდა დაწვას

და ტურბინიანი ფორიკა 15-ს ხო წვავს მინიმუმ?


ჰაა, აბა რა ხდება აქ? biggrin.gif


იტოგში უტურბინო ლეგასი მაგარი კაი ტიპია, ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს biggrin.gif)

წონა ნაკლები აქვს ტურბინიანთან შედარებით, ცხენებიც თითქმის ნახევარი, ამიტომ საკმაოდ ეკონომიურია, ქალაქში 11-12 ლიტრზე მეტი არ უნდა დაწვას, ტრასაზე 8-9 smile.gif

თუმცა არც ისეთი ნელი მანქანაა, 320 BMჭ-ს კი გაამწარებს biggrin.gif


ტურბინიანი ფორიკაც და ლეგასიც 14-15 ლიტრს წვავს უპრობლემოდ wink.gif



ციტატა(Forik @ Mar 7 2010, 16:29) [snapback]100582[/snapback]
შუქი ჩაქრა ჩემთან ქარიშხლის გამო და რეები მომხდარა ამასობაში ვა ?biggrin.gif

ესეიგი, მოკლედ რომ ვთქვა , თქვენი საუბრიდან გამომდინარე, თუ ის ფაქტი რომ ლეგასით ეკონომიას დიდათ ვერ ვიგრძნობ და თუ ისიც მართალია რომ მაგასაც მაღალი ოქტანობის საწვავი ჭირდება , მაშინ ჩემთვის აზრი არ ქონია მაგის ყიდვას.
მე სუბარუდან სხვა მანქანაზე არ გადავჯდები და რაც მთავარია თქვენ ვერ შეგელევით. არც ისე ვარ რომ გული ავიცრუე ჩემს მანქანაზე და გინდათუარა უნდა გავყიდო მეთქი. უბრალოდ მინდა გამოვიყენო ის გარემოება, რომ სამსახურში უფასოდ შემიძლია საწვავი ჩავისხა, სამწუხაროდ მხოლოდ რეგულარი გვაქვს და ამის ხარჯზე ეკონომია გავაკეთო. ამისთვის მანქანაც შესაბამისი მირჩევნია, რისთვისაც ატმო ფორიკაზე შევაჩერე არჩევანი, ლეგასის გამოჩენამ მომხიბლა თან კარგ ფასადაა და რომარა თქვენი კომენტარები ხომ შეიძლება უფრო დიდი დილემის წინაშე დავდგარიყავი. ამიტომაც მიხარია თქვენი აზრის მოსმენა და კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა ამისათვის , მაგრამ karoche შენ ნამდვილად დარწმუნებული ხარ იმაში რასაც ამბობ ? smile.gif

ჩემი რჩევაა იყიდო უტურბინო ლეგასი და მაგრა გაგისწორდება smile.gif ვაბშე სხვა კლასის მანქანაა, იმენნა smile.gif


მითი - ატმო ფორიკა უფრო ეკონომიურია ვიდრე ატმო ლეგასი

რეალობა - კი ბატონო, რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე, ასე რომ ეგ ბაზარი მოკვდა smile.gif წვის ამბავშიც სხვაობა არაა, განსაკუთრებით ტრასაზე, ლეგასი უფრო ეკონომიურია აეროდინამიკის ხარჯზე, წონა ერთი აქვთ wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Mar 8 2010, 00:40
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ციტატა(PAINKILLER @ Mar 8 2010, 00:30) [snapback]100770[/snapback]
ჰაა, აბა რა ხდება აქ? biggrin.gif
იტოგში უტურბინო ლეგასი მაგარი კაი ტიპია, ბენზინი პრემიუმი უნდა (STi ფორიკას ვამუშავებდი პრემიუმზე და 155 ცხენიანი ატმოსფერნიკი ვინ ჩემი ფეხებია რომ ეგ დაიწუნოს biggrin.gif)

წონა ნაკლები აქვს ტურბინიანთან შედარებით, ცხენებიც თითქმის ნახევარი, ამიტომ საკმაოდ ეკონომიურია, ქალაქში 11-12 ლიტრზე მეტი არ უნდა დაწვას, ტრასაზე 8-9 smile.gif

თუმცა არც ისეთი ნელი მანქანაა, 320 BMჭ-ს კი გაამწარებს biggrin.gif
ტურბინიანი ფორიკაც და ლეგასიც 14-15 ლიტრს წვავს უპრობლემოდ wink.gif
ჩემი რჩევაა იყიდო უტურბინო ლეგასი და მაგრა გაგისწორდება smile.gif ვაბშე სხვა კლასის მანქანაა, იმენნა smile.gif
მითი - ატმო ფორიკა უფრო ეკონომიურია ვიდრე ატმო ლეგასი

რეალობა - კი ბატონო, რეგულარსაც მირთმევს ატმო ფორიკა, მაგრამ ჩვენთან რეგულარი ბაქოდან შემოაქვთ და ნაგავია, მე მაინც პრემიუმს ვასხავდი ხოლმე, ასე რომ ეგ ბაზარი მოკვდა smile.gif წვის ამბავშიც სხვაობა არაა, განსაკუთრებით ტრასაზე, ლეგასი უფრო ეკონომიურია აეროდინამიკის ხარჯზე, წონა ერთი აქვთ wink.gif



ესეც მე ვარ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge