![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
მეგობრებო, მაინტერესებს რას ვიყიდი 4500 ად, აუცილებლად უტურბინო ძრავით და აუცილებლად უპრობლემო, რათქმაუნდა სუბარუ მყავს მხედველობაში. განხილება ფორსეტერი (2000 წლიანი) ან ლეგასი . http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2006 ამ ლეგასზე რას მირჩევთ მაგალითად ? მადლობა წინასწარ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Forik @ Mar 8 2010, 16:42) [snapback]100905[/snapback] მოდი ესე გავაგრძელოთ ატმო ლეგასი და ატმო ფორიკა შევადაროთ , ჩამოვწეროთ პლუსები და მინუსები . მე თვალი გადავავცალე სპეცფიკაცია-მონაცემებს , მაგრამ მაინტერესებს პრაქტიკაში როგორია პირადი გამოცდილებიდან გამომდინარე. პირველ რიგში დავიწყებ , რას ვიგებ დაწეული კლირენსის ხარჯზე ? 1. მეტი აეროდინამიკა 2. ? 2. ბევრად უკეთესი კომფორტი (შუმაიზოლაცია, დიდი სალონი, უკეთესი სავარძლები, დაშბორდი, და ა.შ.) 3. ბევრად უკეთესი დიზაინი 4. სისწრაფე ![]() ციტატა(mishaj @ Mar 8 2010, 17:11) [snapback]100913[/snapback] Forik ლანკასტერზე არ გიფიქრია?? ფორესტერის და ლეგასი არის ერთ მანქანაში გაერთიანებული, ძრავი აქვს 2.5 ან 3.0. თუ ლეგასის კომფორტი გინდა და ფორესტერის კლირენსი მემგონი იდეალური ვარიანტი ლანკასტერია. http://www.autopatrul.ru/aj-2LIFOIkBEy3O50Y.htm ესეთი მაგალითად. (კონკრეტულად ეს არა ![]() ლანკასტერი ისეთი ძვირია, მაგის ფასად ცალკე ლეგასის და ცალკე ფორიკას იყიდი ![]() ციტატა(Forik @ Mar 8 2010, 17:50) [snapback]100919[/snapback] ხალხნო რა მაინტერესებს, ფორიკას წინა რასპორკები თუ დაჯდება ლეგასზე , მითუმეტეს თუ გავითვალისწინებთ რომ ჩემს ზერო სპორტის რასპორკებს რეგულიროვიჩნი სიგრძე აქვს მიდის 100% ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |