![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მოკლედ დაძვრისხანს მანქანას აქ მაგარი პერებოი. გაზს რომდააჭერ უცებ გეგონება ჩაქვრებაო და მერე ჩვეულებრივათ მიაქ. რისი ბრალი შეიძლება იყოს?
ადრე შვებოდა ხოლმე ასე ოღონდ ძალიან იშვიათად და ეხლა ყველადაძვრისხანს შვება რა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 3rd June 2009 - 23:32) [snapback]7921[/snapback] ხოო. ისე ჰაერის ფილტრი არ მინახავს ბანაობის მერე, მაგრამ არამგონია ეგ იყოს. მაშინ მაღლებზე გაგუდავდა და არა დაბლებზე შეიძლება დაბლებზეც დადუდოს, იმიტომ რომ, როცა ჩააჭერ ზედმეტ ბენზინს ასხხამ რომ აბაროტები აკრიფოს და ამ დროს ჰაერი რომ არ ჰყოფნის მდიდარი სმესი გუდავს. ბენზინის წნევის შემოწმება შენ თვითინაც შეგიძლია შემდეგნაირად: გჭირდება ტრაინიკი, გრძელი შლანგი და ჩვეულებრივი მანომეტრი ჩახსნი ბენხინის შლანგს ფილტრის შემდეგ, ჩაუდგამ ტრაინიკს, ტრაინიკზე შლანგი და შლანგზე მანომეტრი. აგილზე როცა დგახარ ხალასტოიზე 2 ატმოსფერო უნდა იყოს და გაზის მიცემის დროს 2.5 ამით მოწმდება ნეზინის აბრატნი კლაპანი. მერე სიარულისას - როცა თანაბარი გაზით მიდიხარ უნდა იყოს 2 ადმოსფერო და დომ ჩააჭერ 2.5 და პლავნად უნდა ჩამოვიდეს 2-ზე. ეცადე რომ როვა ჩააჭერ ბოლომდე დაადებინო აბაროტები და მატორი მაქსიმალურად დატვირთო და ამ დროს წნევა 2-ზე დაბლა არ უნდა დაეცეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 3 2009, 19:49) [snapback]7929[/snapback] შეიძლება დაბლებზეც დადუდოს, იმიტომ რომ, როცა ჩააჭერ ზედმეტ ბენზინს ასხხამ რომ აბაროტები აკრიფოს და ამ დროს ჰაერი რომ არ ჰყოფნის მდიდარი სმესი გუდავს. ბენზინის წნევის შემოწმება შენ თვითინაც შეგიძლია შემდეგნაირად: გჭირდება ტრაინიკი, გრძელი შლანგი და ჩვეულებრივი მანომეტრი ჩახსნი ბენხინის შლანგს ფილტრის შემდეგ, ჩაუდგამ ტრაინიკს, ტრაინიკზე შლანგი და შლანგზე მანომეტრი. აგილზე როცა დგახარ ხალასტოიზე 2 ატმოსფერო უნდა იყოს და გაზის მიცემის დროს 2.5 ამით მოწმდება ნეზინის აბრატნი კლაპანი. მერე სიარულისას - როცა თანაბარი გაზით მიდიხარ უნდა იყოს 2 ადმოსფერო და დომ ჩააჭერ 2.5 და პლავნად უნდა ჩამოვიდეს 2-ზე. ეცადე რომ როვა ჩააჭერ ბოლომდე დაადებინო აბაროტები და მატორი მაქსიმალურად დატვირთო და ამ დროს წნევა 2-ზე დაბლა არ უნდა დაეცეს გაიხარე მახო აბა ვცდი. თუ ჰაერის ფილტრს შეუძლია ეგეთი რამე მოვხსნი ხვალვედ ვნახავ. მერე გავზომავ ბენზინის წნევას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jun 3 2009, 22:56) [snapback]7932[/snapback] გაიხარე მახო აბა ვცდი. თუ ჰაერის ფილტრს შეუძლია ეგეთი რამე მოვხსნი ხვალვედ ვნახავ. მერე გავზომავ ბენზინის წნევას რა ქენი უშველე შენ მანქანას, არარ ააქვს პერებოი დაბლებზე? მეც ხანდახან მიშვება ხოლმე მასე, დაძვრისას ან ტრასაზე რომ მივდივარ გაზს აუვუშვებ და მერე რო დავაჭერ რაღაც მომენტში მიგუდავს და აპერებოებს და მერე ეგრევე ხსნის, ეფიქსი ვცადე ეხლა უკეთესად დადის მაგრამ , ხანდახან მაინც შვება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ Jun 10 2009, 14:34) [snapback]10094[/snapback] რა ქენი უშველე შენ მანქანას, არარ ააქვს პერებოი დაბლებზე? მეც ხანდახან მიშვება ხოლმე მასე, დაძვრისას ან ტრასაზე რომ მივდივარ გაზს აუვუშვებ და მერე რო დავაჭერ რაღაც მომენტში მიგუდავს და აპერებოებს და მერე ეგრევე ხსნის, ეფიქსი ვცადე ეხლა უკეთესად დადის მაგრამ , ხანდახან მაინც შვება მემგონი ჩემთან ბენზინის ნასოსის ბრალია. ნახევარ ბაკზე მეტი როცაა ბენზინი თითქმის არ შვება. როცა ცოტაა მაშინ ხანდახან |
|
|
![]() ![]() |