![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,291 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მოკლედ რაც ზიმნები დავხსენი და ლეტნები ჩავაცვი ვამჩნევ რომ რული მიაქვს ოდნავ მარჯვნივ, არადა ზიმნებზე ჯიგრულად იდგა. თავიდან ვიფიქრე საბურავის წნევის ბრალიათქო და რამოდენიმე დღის წინ ოზონით დავაბერინე წინები და ზუსტად 2.0-ზე დავსვი, მაგრამ მაინც მიაქვს მარჯვნივ. არადა რაზვალშიკთან მიყვანა არ მინდოდა
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,291 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 10th June 2009 - 12:13) [snapback]10008[/snapback] а праворуких японцах угол наклона продольной оси колеса( прще угол castro) с правой стороны имеет смещение порядка 2мм назад относительно левого колеса! все дело в наклоне дороги. у нас наклон в право при движении по своему напровлению а у японцев в лево! машину тянет всегда в сторону меньшего угла наклона стойки. тоесть в японии чтобы автомобиль не уходил в лево по наклону дороги правое колесо отводят на 2.0-3.5 мм назад ( тоесть угол наклона уменьшают) после чего автомобиль на уклоне начинает двигатся ровно! მალადეც აი მაგიტო მკითხა ალბათ რაზვალშიკმა ეს მანქანა ნაავარიევი ხო არ არის, ერთი ბორბალი მილიმეტრებით არის უკან შემოწეულიო ![]() |
|
|
![]() ![]() |