IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

legacy
გამოხმაურება May 20 2009, 09:31
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




გამარჯობათ,სუბარუ ლეგასზე 1999 წ.ტიპტრონიკი ხანდახან CHECK ENGINE ანთებს თვითდიაგნოსტიკაზე ამოაგდო კოდები 22 და 66.როგორც მე ვიცი 22 არის დეტონაციის დაჩიკი ხოლო 66 გაუმართაობა ორმაგი ტურბინის სისტემასში,ვისთან მირჩევთ მისვლას ან როგორ შეიძლება ამ ყველაფრის გამოსწორება?წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
mixa
გამოხმაურება Jun 10 2009, 21:44
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(maxouni @ 10th June 2009 - 11:17) [snapback]9974[/snapback]
2 კვირის წინ დავშალე მატორი და აღმოვაჩინე რომ ერთ სელენოიდზე (კოლექტორის მოუხსნელად არ ჩანს) ტრუბკა იყო მოტეხილი, სადაც ვაკუუმის შლანგი შედის და ინთეიქში რომ საპუნის შლანგი შედის ეგ ტრუბკაც გატეხილი იყო.

კოლექტორის მოხსნა კ იმინდა მარა რამე არ ავურიო მეშინია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
legacy
გამოხმაურება Jun 10 2009, 22:01
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




ციტატა(mixa @ Jun 10 2009, 22:44) [snapback]10164[/snapback]
კოლექტორის მოხსნა კ იმინდა მარა რამე არ ავურიო მეშინია biggrin.gif

მანდ მემგონი ვერაფერს ვერ აურევ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
legacy   CHECK ENGINE   May 20 2009, 09:31
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge