![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ხოდა ეს ამბავი მაინტერესებს, ხელნაკეთი Type M-ის პონტში გამოვა რა
![]() რას მეტყვით მცოდნე ხალხი? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა კალეს და ბაალის მანქანებს დიდი შანსია რომ ერთნაირი პრაშივკა ჰქონდეს, ორივეს ავტომატი და VTD აქვს და ორივეს 240 ცხენიანი ძრავი ამის დაწერას ვაპირებდი მეც, მაგრამ ჩემს შემთხვევაში, მინდა შეგახსენოთ რომ მე ECU-ს გადატანაც მინდა ყველაფერთან ერთად ამის მიზეზი ისაა, რომ მანქანას არაფერი არ აქვს ზედმეტი გაკეთებული, ვიზუალურად, მაგრამ იწევს სტოკზე გაცილებით მეტად, ტურბინა იწყებს მუშაობას უფრო დაბალ აბაროტზე ვიდრე სტანდარტულად, ეს ყველაფერი უკვე ECU-ს ამბავი მგონია და ამიტომ მინდა მისი კომპლექტში მიყოლება... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
ციტატა(karoche @ Mar 6 2010, 12:01) [snapback]100169[/snapback] PAINKILLER ამის დაწერას ვაპირებდი მეც, მაგრამ ჩემს შემთხვევაში, მინდა შეგახსენოთ რომ მე ECU-ს გადატანაც მინდა ყველაფერთან ერთად ამის მიზეზი ისაა, რომ მანქანას არაფერი არ აქვს ზედმეტი გაკეთებული, ვიზუალურად, მაგრამ იწევს სტოკზე გაცილებით მეტად, ტურბინა იწყებს მუშაობას უფრო დაბალ აბაროტზე ვიდრე სტანდარტულად, ეს ყველაფერი უკვე ECU-ს ამბავი მგონია და ამიტომ მინდა მისი კომპლექტში მიყოლება... იქნებ ამიხსნა რა, თუ ეკუს გადაიტან და ძრავსაც, მაშინ ხომ არ ჯობია პირიქით გააკეთო , ანუ სტი-2-დან გამოიტანო რაც გინდა ის ყველაფერი შენს სტბ-ზე? მაპატიეთ იქნებ ძალიან დილეტანტური რამე ვიკითხე მაგრამ, მე როგოეც გამიგია, ზოგადად სტი-სა და სტბ-ს შორის განსხვავება არის სწორედ ეკუში, ძრავში, ტორმუზებში, პადვესკაში... აი კუზაოში თუ არის განსხვავება არ ვიცი, გარდა იმისა რომ სტი-2-ს დუგები არა აქვს კრიშაზე... ამ ზემოთჩამოთვლითაგან ყველაზე რთული პონტია კარობკა და ძრავის გადატანა (შრომატევადი თავის ელექტრობასთან ერთად), ამიტომ კიდევ ერთხელ ვიმეორებ,თუ კუზაოში არ არის განსხვავება უფრო ადვილი არ არის ტორმუზებისა და პადვესკის გადატანა (სხვა დანარჩენ წვრილმანთან ერთად)???? ამიხსენით რა... |
|
|