IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თვით დიაგნოსტიკა
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 14:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.

http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Dude
გამოხმაურება Jun 11 2009, 18:22
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ჰონდაზე როგორც გავაკეთე, ჩეკს ანთებდა ლამდა ჩაწყვეტილი იყო უბრალოდ, ხოდა მივაერთე და ყველანაერი დასბროსების გარეშე ჩაქვრა ჩეკი .......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 11 2009, 18:24
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(Dude @ Jun 11 2009, 16:22) [snapback]10378[/snapback]
ჰონდაზე როგორც გავაკეთე, ჩეკს ანთებდა ლამდა ჩაწყვეტილი იყო უბრალოდ, ხოდა მივაერთე და ყველანაერი დასბროსების გარეშე ჩაქვრა ჩეკი .......

რაღაცეები ქვრება კი.
მაგრამ ზოგ რამეზე ერთხელ რომ დაიმახსოვრებს მერე სულ ის უწერია კომპში
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Dude   თვით დიაგნოსტიკა   Jun 9 2009, 14:16
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 176 მომხმარებელი (მათ შორის 176 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge