![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
?????
სტბ ავტომატი და 2.0 კომპრესორი მექანიკა დადგომას მიპირებს ც მექანიკა და ვინმეს პრაკტიკაში კონია მსგავსი დრაგი? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
190 ცხენიან C კლასს ნუ ეხუმრებით, წონა აქვს ცოტა მეტი და სტარტზე თითქმის ერთნაირად დასტარტავს ავტომატიან S/TB-სთან, მაგრამ მერე აუცილებლად გაასწრებს, 2500 აბაროტზე აქვს მაქსიმალური თორქი 270, რაც მონოპრივოდისთვის საკმაოდ ბევრია და ნამდვილად დაჩაგრავს ფორიკას
![]() ციტატა(Matador @ Mar 15 2010, 21:28) [snapback]104173[/snapback] leqsoo ერთს გირჩევ, რომ არ დაძაბო ძრავი, წყნარად და ნელა მიადგი აქსელერაციას, მაინც მოგებული გაქვს ![]() ეგ ყველაფერი მაშინ თუ ის ც კლასი სტოკია... თუ რაიმე ნავაროტ-სიგიჟე აქვს გაკეთებული მაშინ წაგიგია და ვერ გაგიგია ![]() ისე კი მექანიკასთან ავტომატიკის დადგომა მარტივი უაზრობაა და მეტი არაფერი ![]() 192 HP vs 240 HP?? მონოპრივოდი მოიგებს მაგ ბრძოლაში, მითუმეტეს მექანიკა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|