IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თვით დიაგნოსტიკა
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 14:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.

http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 11 2009, 20:15
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




Matador
ავსტრალიურ საიტზე წავიკითხე დასბროსებისთვის შემდეგი რამე:
1) ოთხივე შტეკერის გადაერთება
2) ზაჟიგანიის ჩართვა
3) სელექტორის P-დან N-ში და ისევ P-ში გადატანა (ავტომატიკისთვის)
4) გაზზე 3-5 წამით ბოლომდე დაჭერა და აშვება
5) დაქოქვა და მანქანის ერთი წუთის განმავლობაში ტარება 11კმ/სთ-ზე მეტი სიჩქარით.

არ მიცდია, მაგრამ იმდენი რამე წერია, მგონი უნდა იმუშაოს.
უფრო საინტერესო რამე ეწერა დასბროსების მერე კომპი რომ მაქსიმალურად კარგად დანასტროიკდეს, რა უნდა ქნა, მაგრამ ბოლომდე ვერ გავარჩიე, ძალიან ჩახლართულად წერია. ლინკი კი დავაგდე სასარგებლო ბმულებში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Dude   თვით დიაგნოსტიკა   Jun 9 2009, 14:16
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 171 მომხმარებელი (მათ შორის 171 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge