IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თვით დიაგნოსტიკა
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 14:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.

http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Matador
გამოხმაურება Jun 11 2009, 20:13
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ერთი დასბროსების წესი დააგდეთ თუ შეიძლება რა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 11 2009, 20:19
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Matador @ Jun 11 2009, 22:13) [snapback]10438[/snapback]
ერთი დასბროსების წესი დააგდეთ თუ შეიძლება რა...

წინა გვერდზე მთელი სტატია გადმოვწერე რუსული საიტიდან smile.gif

მაგრამ მანდ რაც არის აღწერილი, მოქმედებს ძველ სუბარუებზე, 98-მდე, ახალზეც იგივეა იმ განსხვავებით რომ ბოლო ეტაპი ნახადუ უნდა გააკეთო, ანუ 2000 აბაროტზე უნდა იარო 30 წამი დაახლოებით smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Dude   თვით დიაგნოსტიკა   Jun 9 2009, 14:16
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 168 მომხმარებელი (მათ შორის 168 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge