IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცივზე გადართვისას "პერეგაზოვკებს" აკეთებს
Sturbo
გამოხმაურება Nov 5 2009, 11:25
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს
მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს
პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D
ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
beselia
გამოხმაურება Feb 25 2010, 17:53
გამოხმაურება #2


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 25 2010, 19:48
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Feb 25 2010, 18:53) [snapback]96811[/snapback]
გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?

მოკლედ მარტო აღარ ვარ biggrin.gif . პრობლემა სერიოზულია მაგრამ არც ისე biggrin.gif . ჩემი ფორესტერი აგვისტოში ჩამოვიდა მაგ პრობლემიანათ. 20 000 გავიარე უკვე სულ კი 222 000 აქვს გავლილი. მე პირადად ერთი იდეა მაქვს მაგ ხუფის ქვეშ კიდევ ერთი ფილტრი დგას რკინის სეტკაა და ეგ მგონია გასარეცხი თუ მაგანაც არ უშველა მერე შეეგუე ბედს. დაიწყე ფულის დაგროვება ახალი კარობკისთვის.
რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ.
TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია.
კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს.

მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ.

36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად wink.gif თუ გარანტიას არ იძლევიან angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Feb 26 2010, 11:13
გამოხმაურება #4


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




ციტატა(Sturbo @ Feb 25 2010, 20:48) [snapback]96869[/snapback]
მოკლედ მარტო აღარ ვარ biggrin.gif . პრობლემა სერიოზულია მაგრამ არც ისე biggrin.gif . ჩემი ფორესტერი აგვისტოში ჩამოვიდა მაგ პრობლემიანათ. 20 000 გავიარე უკვე სულ კი 222 000 აქვს გავლილი. მე პირადად ერთი იდეა მაქვს მაგ ხუფის ქვეშ კიდევ ერთი ფილტრი დგას რკინის სეტკაა და ეგ მგონია გასარეცხი თუ მაგანაც არ უშველა მერე შეეგუე ბედს. დაიწყე ფულის დაგროვება ახალი კარობკისთვის.
რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ.
TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია.
კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს.

მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ.

36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად wink.gif თუ გარანტიას არ იძლევიან angry.gif


არა, ცივზე სტვენის მაგვარი ხმა არ მოდის არსაიდან. TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? ხუფის ქვეშ რომ ფილტრი აქვს, რკინის, ეგ არ იყო გასარეცხი. საერთოდაც, ძველი ზეთი არ იყო ძალიან შეცვლილი, ოდნავ მღვრიე და თხელი იყო ახალთან შედარებით. 420 ლარი დამიჯდა ზეთის შეცვლა და შედეგი - ნული. ახალი კარობკა რა ღირს? ავტომატური ტრანსმისიის ნორმალური ხელოსანი გეგულება საქართველოში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 26 2010, 16:03
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Feb 26 2010, 12:13) [snapback]97132[/snapback]
არა, ცივზე სტვენის მაგვარი ხმა არ მოდის არსაიდან. TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? ხუფის ქვეშ რომ ფილტრი აქვს, რკინის, ეგ არ იყო გასარეცხი. საერთოდაც, ძველი ზეთი არ იყო ძალიან შეცვლილი, ოდნავ მღვრიე და თხელი იყო ახალთან შედარებით. 420 ლარი დამიჯდა ზეთის შეცვლა და შედეგი - ნული. ახალი კარობკა რა ღირს? ავტომატური ტრანსმისიის ნორმალური ხელოსანი გეგულება საქართველოში?

420 ლარი wacko.gif რომელი ზეთი ჩაასხი ან სად ?? მე 170 დამიჯდა და მთელი კვირა ვყვიროდი რა ძვირია რა ამბავიათქო biggrin.gif . გარე ფილტრი ნამდვილად კარობკის დააყენეს ?? მე მიგდია კარობკა რომელსაც მატორის ფილტრი დაუყენეს და გარდაიცვალა 6 თვეში. მოკლედ ცივზე არ იგაზავო და 1-2 წელი კიდევ ივლის ეგ კარობკა.
97 იანი მანქაა პირველი თაობის TZ კარობკა დგას მგონი . ერთი ნახე ბირკაზე ტრანსმისიის ნომერი და დაწერე. კაპოტს რომ ახდი მარჯვნივ კრილოსთან ტაბლიჩკაა და იქ იპოვი. თუ პირველი თაობაა მაგაზე ტორმუზი რეგულირდება გარედან და შეიძლება უშველოს smile.gif .


დღეს მანომეტრი ვიყიდე ნორმალურ შლანგსაც გავჩითავ და ტოკარი დამჭირდება შტუცერი რომ გავაკეთებინო. პრიბორიც აიწყობა თუ ვინმეს დაჭირდება არ შერცხვეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Mar 1 2010, 10:19
გამოხმაურება #6


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




ციტატა(Sturbo @ Feb 26 2010, 17:03) [snapback]97264[/snapback]
420 ლარი wacko.gif რომელი ზეთი ჩაასხი ან სად ?? მე 170 დამიჯდა და მთელი კვირა ვყვიროდი რა ძვირია რა ამბავიათქო biggrin.gif . გარე ფილტრი ნამდვილად კარობკის დააყენეს ?? მე მიგდია კარობკა რომელსაც მატორის ფილტრი დაუყენეს და გარდაიცვალა 6 თვეში. მოკლედ ცივზე არ იგაზავო და 1-2 წელი კიდევ ივლის ეგ კარობკა.
97 იანი მანქაა პირველი თაობის TZ კარობკა დგას მგონი . ერთი ნახე ბირკაზე ტრანსმისიის ნომერი და დაწერე. კაპოტს რომ ახდი მარჯვნივ კრილოსთან ტაბლიჩკაა და იქ იპოვი. თუ პირველი თაობაა მაგაზე ტორმუზი რეგულირდება გარედან და შეიძლება უშველოს smile.gif .


დღეს მანომეტრი ვიყიდე ნორმალურ შლანგსაც გავჩითავ და ტოკარი დამჭირდება შტუცერი რომ გავაკეთებინო. პრიბორიც აიწყობა თუ ვინმეს დაჭირდება არ შერცხვეს.


YAMOტO-ს მაღაზიაა ვაჟა-ფშაველაზე, იაპონურ ზეთებს ყიდიან გარანტიით. 8,5 ლიტრა ზეთი ვიყიდე მანდ და დამიჯდა 300 ლარამდე. ამას დაემატა 60 ლარი კარობკის ფილტრის და 60 ლარი შეცვლის. ათონელის ქუჩაზე გამოვაცვლევინე. წნევით ცვლიან. ჩემი თვალით ვუყურე როგორ გამოვიდა ძველი ზეთი და შევიდა ახალი. მართლა 8,5 ლიტრა დაჭირდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 1 2010, 11:53
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Mar 1 2010, 11:19) [snapback]98303[/snapback]
YAMOტO-ს მაღაზიაა ვაჟა-ფშაველაზე, იაპონურ ზეთებს ყიდიან გარანტიით. 8,5 ლიტრა ზეთი ვიყიდე მანდ და დამიჯდა 300 ლარამდე. ამას დაემატა 60 ლარი კარობკის ფილტრის და 60 ლარი შეცვლის. ათონელის ქუჩაზე გამოვაცვლევინე. წნევით ცვლიან. ჩემი თვალით ვუყურე როგორ გამოვიდა ძველი ზეთი და შევიდა ახალი. მართლა 8,5 ლიტრა დაჭირდა.

გასაგებია, მე სულ 144 გადავიხადე ზეთში, 8 ლიტრი. 50 წნევით შეცვლაში. როგორც მივხვდი კარტერი არ მოუხსნიათ და არც შიდა ფილტრი გაურეცხიათ ??
მოკლედ მალე მანომეტრი მზად იქნება ერთ კვირაში მოვიცლი, ჩემ კარობკაზე გავზომავ წნევებს ჩავიწერ მერე შენთან ვნახოთ შევადაროთ და იქნებ მივხვდეთ რა ჭირს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Mar 2 2010, 16:43
გამოხმაურება #8


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




ციტატა(Sturbo @ Mar 1 2010, 12:53) [snapback]98336[/snapback]
გასაგებია, მე სულ 144 გადავიხადე ზეთში, 8 ლიტრი. 50 წნევით შეცვლაში. როგორც მივხვდი კარტერი არ მოუხსნიათ და არც შიდა ფილტრი გაურეცხიათ ??
მოკლედ მალე მანომეტრი მზად იქნება ერთ კვირაში მოვიცლი, ჩემ კარობკაზე გავზომავ წნევებს ჩავიწერ მერე შენთან ვნახოთ შევადაროთ და იქნებ მივხვდეთ რა ჭირს.


დღეს ვიყავი კორტებთან, დიაგნოსტიკაზე, დათოსთან. გაზის ტროსი არისო დაჭიმულიო და მოაშვებინა ცოტა. ტპს დაჩიკი ნახა და გამოსაცვლელიაო, ანუ ამ ტროსის მოშვების შემდეგ ვოლტაჟი ნორმას მაინც ვერ დაუბრუნდა. ისე ეს ტროსი საიდანაც რეგულირდება შეცვლილი იყო, ანუ ვიღაცამ აწვალა იქ, ,,ძალიან მოწესრიგებულ'' იაპონიაში. ტროსის მოშვების შემდეგ ისევ ისე შვრება. ტპს დაჩიკზე მითხრეს 30 ლარი. ისიც ძლივს ავუხსენი, თორემ სადაც დავრეკე არავინ იცოდა. კიდე რა დავაფიქსირე იცი დღეს? მე-2 სიჩქარეში მანქანას აზანზარებს, განსაკუთრებით მაღალ გაზზე, მაგრამ არა ყოველთვის. კარობკის პრობლემაა ვითომ? თან გამახსენდა, როცა გამოვაცვლევინე ზეთი, მაშინ რაღაც უცნაური, თითქოს დამწვარი რეზინის, სუნი ჰქონდა ძველ ზეთს. ამაზე ამ დათომ მითხრა კარობკის პრობლემა იქნებაო და მირჩია დათო ლობჟანიძე ოპელის ცენტრთან.
ჯერ ტპს დაჩიკს შევუცვლი და დავაკვირდები რას იზამს და მერე მოვიფიქრებ რამეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 2 2010, 18:49
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Mar 2 2010, 17:43) [snapback]98743[/snapback]
დღეს ვიყავი კორტებთან, დიაგნოსტიკაზე, დათოსთან. გაზის ტროსი არისო დაჭიმულიო და მოაშვებინა ცოტა. ტპს დაჩიკი ნახა და გამოსაცვლელიაო, ანუ ამ ტროსის მოშვების შემდეგ ვოლტაჟი ნორმას მაინც ვერ დაუბრუნდა. ისე ეს ტროსი საიდანაც რეგულირდება შეცვლილი იყო, ანუ ვიღაცამ აწვალა იქ, ,,ძალიან მოწესრიგებულ'' იაპონიაში. ტროსის მოშვების შემდეგ ისევ ისე შვრება. ტპს დაჩიკზე მითხრეს 30 ლარი. ისიც ძლივს ავუხსენი, თორემ სადაც დავრეკე არავინ იცოდა. კიდე რა დავაფიქსირე იცი დღეს? მე-2 სიჩქარეში მანქანას აზანზარებს, განსაკუთრებით მაღალ გაზზე, მაგრამ არა ყოველთვის. კარობკის პრობლემაა ვითომ? თან გამახსენდა, როცა გამოვაცვლევინე ზეთი, მაშინ რაღაც უცნაური, თითქოს დამწვარი რეზინის, სუნი ჰქონდა ძველ ზეთს. ამაზე ამ დათომ მითხრა კარობკის პრობლემა იქნებაო და მირჩია დათო ლობჟანიძე ოპელის ცენტრთან.
ჯერ ტპს დაჩიკს შევუცვლი და დავაკვირდები რას იზამს და მერე მოვიფიქრებ რამეს.

მოიცა რას ქვია ვოლტაჟი ნორმას ვერ დაუბრუნდა და თვითონ ტპს ის დატრიალებაც რომ შეიძლება არ იცოდა 2 შურუპითაა დამაგრებული.
რაღაც არ მჯერა მე დაჭიმული ტროსის თეორიის biggrin.gif ხალასტოი აბაროტი მაღალი ეჭირა მანამდე ? რამდენი ვოლტი იყო ხომ არ თქვა ?
დამწვრის სუნი ცუდია ფრიქციონები იწვის იაპონელენია აშკარად არ ინდობდნენ მაგ მანქანას sad.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Mar 4 2010, 09:53
გამოხმაურება #10


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




ციტატა(Sturbo @ Mar 2 2010, 19:49) [snapback]98793[/snapback]
მოიცა რას ქვია ვოლტაჟი ნორმას ვერ დაუბრუნდა და თვითონ ტპს ის დატრიალებაც რომ შეიძლება არ იცოდა 2 შურუპითაა დამაგრებული.
რაღაც არ მჯერა მე დაჭიმული ტროსის თეორიის biggrin.gif ხალასტოი აბაროტი მაღალი ეჭირა მანამდე ? რამდენი ვოლტი იყო ხომ არ თქვა ?
დამწვრის სუნი ცუდია ფრიქციონები იწვის იაპონელენია აშკარად არ ინდობდნენ მაგ მანქანას sad.gif .


როგორ არ იცოდა, ეცადა რომ დაეტრიალებინა და ვერ ქნა, კბილანა არის გადამხტარიო. არა, ხალასტოი აბაროტი მაღალი არ ეჭირა. ესე იგი, თავიდან 78 იყო, მერე გაზის ტროსის მოშვების შემდეგ ჩამოვიდა 58-ზე. 48-ზე უნდოდა დაეყენებინა და ვერ ქნა. იცნობ ამ ტიპს, გაეგება რამე?
დღეს დილით ცივზე ვიარე 40-ით ერთი 5 კილომეტრი და ნაკლებად ურევდა, მარა რად გინდა? მთელი თბილისი მე მაგინებდა. დეტაჩკინივით დავდიოდი. ცხელზე ისედაც უმნიშვნელოდ ურევს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 4 2010, 10:15
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Mar 4 2010, 10:53) [snapback]99323[/snapback]
როგორ არ იცოდა, ეცადა რომ დაეტრიალებინა და ვერ ქნა, კბილანა არის გადამხტარიო. არა, ხალასტოი აბაროტი მაღალი არ ეჭირა. ესე იგი, თავიდან 78 იყო, მერე გაზის ტროსის მოშვების შემდეგ ჩამოვიდა 58-ზე. 48-ზე უნდოდა დაეყენებინა და ვერ ქნა. იცნობ ამ ტიპს, გაეგება რამე?
დღეს დილით ცივზე ვიარე 40-ით ერთი 5 კილომეტრი და ნაკლებად ურევდა, მარა რად გინდა? მთელი თბილისი მე მაგინებდა. დეტაჩკინივით დავდიოდი. ცხელზე ისედაც უმნიშვნელოდ ურევს.

არა მე არ ვიცნობ ამიტომ არც მაგის ცოდნაში მეპარება ეჭვი. საინტერესო ისაა რომ თუ ტროსს დროსელი მაგხელაზე ღია ეჭირა ხალასტოი აბაროტი მაღალი უნდა ქონოდა. მიიყვანე სადმე და ეგ დროსელი მთლიანად მოახსნევინე კარბ ქლინერით (8 ლარი ღირს სულ) კარგათ გააწმენდინე. როგორც ჩანს დროსელში ჭუჭყია და ბოლომდე ვერ იხურება. არის მეორე ვარიანტიც ტროსის მხრიდან სპეციალური ბოლტი უყენია რომელიც დროსელ იჭერს ბოლომდე დახურვისდან თუ ეგ ვინმემ ატრიალა იგივე ეფექტი იქნება. 0.45-0.55 ვოლტის ფარგლებში უნდა იყოს. მე რომ ვატრიალე ტპს ძაბვა 0.30 დან 0.70 მდე იცვლებოდა და 0.50 დავაყენე.
მართლა დროსელს თუ მოახსნევინებ მაგის ქვეშ PCV კლაპანია ერთი მხრით ჩაჭერილია კოლექტორში მეორე მხრიდან შლანგი აქვს წამოცმული და ბარემ ეგეც გარეცხონ.
მოიცა შენთან რომელი მატორი დგას EJ20G თუ EJ205 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Mar 16 2010, 15:21
გამოხმაურება #12


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




ციტატა(Sturbo @ Mar 4 2010, 11:15) [snapback]99334[/snapback]
არა მე არ ვიცნობ ამიტომ არც მაგის ცოდნაში მეპარება ეჭვი. საინტერესო ისაა რომ თუ ტროსს დროსელი მაგხელაზე ღია ეჭირა ხალასტოი აბაროტი მაღალი უნდა ქონოდა. მიიყვანე სადმე და ეგ დროსელი მთლიანად მოახსნევინე კარბ ქლინერით (8 ლარი ღირს სულ) კარგათ გააწმენდინე. როგორც ჩანს დროსელში ჭუჭყია და ბოლომდე ვერ იხურება. არის მეორე ვარიანტიც ტროსის მხრიდან სპეციალური ბოლტი უყენია რომელიც დროსელ იჭერს ბოლომდე დახურვისდან თუ ეგ ვინმემ ატრიალა იგივე ეფექტი იქნება. 0.45-0.55 ვოლტის ფარგლებში უნდა იყოს. მე რომ ვატრიალე ტპს ძაბვა 0.30 დან 0.70 მდე იცვლებოდა და 0.50 დავაყენე.
მართლა დროსელს თუ მოახსნევინებ მაგის ქვეშ PCV კლაპანია ერთი მხრით ჩაჭერილია კოლექტორში მეორე მხრიდან შლანგი აქვს წამოცმული და ბარემ ეგეც გარეცხონ.
მოიცა შენთან რომელი მატორი დგას EJ20G თუ EJ205 ?


რას დავაფიქსირე იცი? როცა ფეჩი მაქვს ჩართული, თუნდაც ცივი იყოს მატორი, უფრო ნაკლებად იგრძნობა სიჩქარეების შეცვლა. შეიძლება ეს ნორმაა ანდა პირიქით. რას იტყვი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Mar 16 2010, 18:09
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Mar 16 2010, 16:21) [snapback]104577[/snapback]
რას დავაფიქსირე იცი? როცა ფეჩი მაქვს ჩართული, თუნდაც ცივი იყოს მატორი, უფრო ნაკლებად იგრძნობა სიჩქარეების შეცვლა. შეიძლება ეს ნორმაა ანდა პირიქით. რას იტყვი?

ნორმა ნამდვილათ არაა . უფრო ანომალიაა smile.gif . რა ვიცი შეიძლება მართლა ელექტრული პრობლემაა მაგალითად ცუდი კონტაქტი. შევხედოთ შეკრებაზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   ცივზე გადართვისას "პერეგაზოვკებს" აკეთებს   Nov 5 2009, 11:25
Raven   Sturbo ვერ გავიგე მე...   Nov 5 2009, 12:05
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge