![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ცივზე გადართვისას თითქოს ცეპლენია გაუთიშეს ნახევარი წამით. ამას აკეთებს ნებისმიერ სიჩქარეზე
გადართვისას როცა გათბება ყველაფერი ნორმაშია ნუ ცოტას ურტყავს ხანდახან. 200000 გარბენზე ცოტა ურტყავს მგონი ნორმალურია. აქ ხალხი ავტომატებში კარგათ ერკვევით მირჩიეთ რამე . ცხელზე რომ აკეთებდეს პერეგაზოვკებს ზეთის დაბალ წნევას დავაბრალებდი მაგრამ ცივზე წნევა მეტია თან გადართვა N -> D ნახევარ წამზე ნაკლებ დროში ხდება ე.ი. კარობკა ჯერ ცოცხალია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,635 რეგისტრ.: 22-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 40 ![]() |
Sturbo
შენი დიაგნოსტიკის კაბელი 97-იან ფორიკაზე შეერთდება? მე მგონია რომ რაც ჩემ კარობკას ჭირს ელექტროობის ბრალია და არა მექანიკური პრობლემა და ნახვა მინდა დიაგნოსტიკაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(mtiuli @ Mar 17 2010, 17:54) [snapback]105013[/snapback] Sturbo შენი დიაგნოსტიკის კაბელი 97-იან ფორიკაზე შეერთდება? მე მგონია რომ რაც ჩემ კარობკას ჭირს ელექტროობის ბრალია და არა მექანიკური პრობლემა და ნახვა მინდა დიაგნოსტიკაზე ![]() არ შეერთდება. ჩემი კაბელით ჩემ მანქანაზე მარტო ძრავს ვკითხულობ მაგრამ კარობკასთან შეერთებას დიდი აზრი არ აქვს თუ power ი არ ციმციმებს. თვითდიაგნოსტიკა ცადე ტრანსმისიის თემაში იპოვი მაგრამ სავარაუდოდ პრობლემას არ აჩვენებს. მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ელექტრული პრობლემების შემთხვევაში power ი ციმციმებს და კარობკა ავარიულ რეჟიმში გადადის სხვა შემთხვევაში მიეთებას/დიგნოსტიკს აზრი არ აქვს გარდა ზეთის წნევის გაზომვისა რომელიც ზუსტი დიაგნოზის საშუალებას იძლევა თან დაუშლელად. |
|
|
![]() ![]() |