![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 243 რეგისტრ.: 20-May 09 მდებარ.: ძველი უბანი მომხმარებელი № 103 ![]() |
ბიჭებო რაშია იცით საქმე, კარგი ვარიანტი გამეჩითა vr-4 ის აგდების და ღირს, თუ უკეთესს ვერაფერს მივიღებ? მომახსენეთ თქვენი სუბიექტური თუ ობიექტური აზრი!
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
მე პირადად VR-4 მაგრად მევასება. ტარებით არ მიტარებია, მაგრამ ვიდეოები ნანახი მაქვს.
რსკ ნატარები მყავს (ბოკას 2–ვე მანქანა) ვტესტავდი ჩემს კორპუსთან, და ახლო ტერიტორიებზე (ბოკას ეგ მომენტები არ ევასებოდა, მაგრამ მანქანის შესაძლებლობები აინტერესებდა, ალბათ). დიზაინით ლეგასი მე მევასება მაგრამ სხვა ? ![]() მანევრს რაც შეეხება მე რსკ–ს იმპრეზას ვადარებდი მაშინ და მაგრა არ დამევასა. რსკ–ზე მაგრად სტი–ფორიკას საქციელი მომწონს მოსახვევში. მე ალბათ უფრო სპორტულ ტარების სტილზე მაქვს საუბარი. ალბათ დაუზანოსებლად რსკ მოსახვევში უკეთესად შევა ვიდრე სტი ფორიკა, მაგრამ ზანოსით ვერა. ძალიან ინერციულია მოსახვევში რსკ როცა მოასრიალებ მერე თანაბრად (პლავნად) გასწორება საკმაოდ არასასიამოვნოდ ხდება. ეგრევე რთულია გასწორება, კონტრ–სმეშენიეზე მიდის და მერე სწორდება, შეიძლება ეგ წონის ბრალია ან გრძელი ბაზის. დაახლოებით ეგრე იქცევა უნივერსალი იმპრეზები. ანუ უკან სიმძიმე მეტო როცა აქვს ვიდრე სედანს. VR-4 მართლა მაინტერესებს როგორ მოიქცევა მაგ სიტუაციაში. |
|
|
![]() ![]() |