![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Mar 19 2010, 09:15) [snapback]105948[/snapback] თორქს ანაწილებს დათო, ცან წინ, ხან უკან ![]() კალემ უკვე დაწერა, მაგრამ მე დავამატებ რომ Active AWD კაკრაზ თორქის გადატანას ჩალიჩობს წინა ხიდიდან უკანაზე, დატვირთვის და მოჭიდების მიხედვით ![]() ![]() ![]() VTD-ზე კი დგას ნორმალური დიფერენციალი 45/55 განაწილებით, თითქმის მექანიკასავით, უბრალოდ ბლოკირების კოეფიციენტს აკონტროლებს კარობკის კომპი, დაახლოებით ისეთივე პონტში როგორ DCCD, ოღონდ ავტომატურ რეჟიმში (DCCD-ზე შეგიძლია ბლოკირების კოეფიციენტის შეცვლა, თუმცა VTD-ზეც შეიძლება მაგის დაყენება თუ ძალიან მოინდომებ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |