![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 00:07) [snapback]106485[/snapback] PAINKILLER ვერ დაგეთანხმები ![]() ![]() ![]() P.S. გამოყენებილია რუსული, ავსტრალიური და ინგლისური საიტები მე არ მითქვია იგივეათქო, მაგის პონტშიათქო ვთქვი ![]() სხვა ყველაფერი ისეა როგორც დავწერე ![]() და ნაკლები სნოსი რასთან შედარებით თქვი, VTD-ს აშკარად უფრო ნაკლები სნოსი აქვს, და უფრო აქტიურად ზანოსობს ![]() მე ვთქვი რომ 90/10 არის გაზაშვებულზე (იასნია მაგ დროს ბუსტი მინუსშია) და როგორც კი რეზკად დააჭერ გაზს, ეგრევე 55/45-ს აკეთებს ![]() ![]() და სხვაობა ნამდვილად იგრძნობა VTD-ს და Active AWD-ს შორის, მანევრი უკეთესი აქვს VTD-ს ![]() ეკონომიურობას რაც შეეხება, Active AWD გააკეთეს იმისთვის რომ ფორესტერი იაფფასიანი პარკეტნიკი ყოფილიყო, VTD უფრო ძვირიანი სისტემაა და მერე დააყენეს ფორესტერების ზოგიერთ პერფორმანს მოდელზე, თორემ მანამდე ეგ სისტემა იდგა იმპრეზებზე და ლეგასებზეც ![]() მეორე თაობის Active AWD ცოტა უფრო ჭკვიანია, უფრო სწრაფად გადააქვს თორქი უკანა ხიდზე და ESP სისტემის დახმარებით უფრო სტაბილურია მანქანა მოსახვევებშიც ![]() პრინციპში CR-V-ს ახალი თაობის AWD სისტემაც უფრო ჭკვიანია, წინა ბორბლების ბუქსაობას არ უცდის რომ უკანა ხიდი ჩართოს, უფრო მალე გადააქვს თორქი უკანაზეც ![]() ციტატა(bako @ Mar 20 2010, 08:34) [snapback]106527[/snapback] სირცხვილო, კაცმა გვაჯობა პასუხში და ცოდნასი სუბარუზე ![]() რა მაჯობა, VTD რა არისო კითხულობდა და ავუხსენი ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |