გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Mar 17 2010, 17:02
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
|
|
|
|
![]() |
Mar 20 2010, 09:33
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 00:07) [snapback]106485[/snapback] PAINKILLER ვერ დაგეთანხმები P.S. გამოყენებილია რუსული, ავსტრალიური და ინგლისური საიტები მე არ მითქვია იგივეათქო, მაგის პონტშიათქო ვთქვი სხვა ყველაფერი ისეა როგორც დავწერე და ნაკლები სნოსი რასთან შედარებით თქვი, VTD-ს აშკარად უფრო ნაკლები სნოსი აქვს, და უფრო აქტიურად ზანოსობს მე ვთქვი რომ 90/10 არის გაზაშვებულზე (იასნია მაგ დროს ბუსტი მინუსშია) და როგორც კი რეზკად დააჭერ გაზს, ეგრევე 55/45-ს აკეთებს და სხვაობა ნამდვილად იგრძნობა VTD-ს და Active AWD-ს შორის, მანევრი უკეთესი აქვს VTD-ს ეკონომიურობას რაც შეეხება, Active AWD გააკეთეს იმისთვის რომ ფორესტერი იაფფასიანი პარკეტნიკი ყოფილიყო, VTD უფრო ძვირიანი სისტემაა და მერე დააყენეს ფორესტერების ზოგიერთ პერფორმანს მოდელზე, თორემ მანამდე ეგ სისტემა იდგა იმპრეზებზე და ლეგასებზეც მეორე თაობის Active AWD ცოტა უფრო ჭკვიანია, უფრო სწრაფად გადააქვს თორქი უკანა ხიდზე და ESP სისტემის დახმარებით უფრო სტაბილურია მანქანა მოსახვევებშიც პრინციპში CR-V-ს ახალი თაობის AWD სისტემაც უფრო ჭკვიანია, წინა ბორბლების ბუქსაობას არ უცდის რომ უკანა ხიდი ჩართოს, უფრო მალე გადააქვს თორქი უკანაზეც ციტატა(bako @ Mar 20 2010, 08:34) [snapback]106527[/snapback] სირცხვილო, კაცმა გვაჯობა პასუხში და ცოდნასი სუბარუზე რა მაჯობა, VTD რა არისო კითხულობდა და ავუხსენი -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
EBR100 EBR100 Mar 17 2010, 17:02
NUGOoo მშვიდობაში და სულ ... Mar 17 2010, 17:05
mtiuli ვა რა მაგარი მაშინ... Mar 17 2010, 17:05
EBR100 კი აირტრეკი მყავდა... Mar 17 2010, 17:06
kline
GeoRacer EBR100
![]() ![]() |