IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> EBR100, Subaru Forester s/tb
EBR100
გამოხმაურება Mar 17 2010, 17:02
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




ნიკი: EBR100
სახელი: დათო
გვარი: ებრალიძე
მანქანა: Subaru Forester s/tb
წელი: 2000
ფერი: წითელი
დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 2000 წლის დეკემბირის მოდელია biggrin.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 20 2010, 09:33
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 00:07) [snapback]106485[/snapback]
PAINKILLER
ვერ დაგეთანხმები smile.gif ყველაფერი წავიკითხე active awd ზე, CRV საერთოდ სხვა რამე აქვს, ეგ წინა ვედუშით დადის და როცა წინა პაკრიშკები 2 კრუგს აკეთებს ბუქსაობაში მერე ირთვება უკანა, 100% წინა არის სულ ისე, რაც სუბარუს დიფერენციალს შეეხება, active awd ს ნაკლები სნოსი აქვს, მოსახვევშიც არანაკლები შედეგი აქვს ტესტების დაკვირვებების შედეგად, 90/10 ზე არის მხოლოდ მაშინ, როდესაც ბუსტი არის მინუსებში, ტურბო გახსნილზე 50% არის უკან, 1700 ბრუნიდან 45% უკან არის, წინ 55%, გათვლილია მხოლოდ ეკონომიურობაზე, სხვა ყველა დანარჩენ სიტუაციაში სხვაობას ვერ იგრძნობ smile.gif ასეა ეს ამბავი smile.gif
P.S. გამოყენებილია რუსული, ავსტრალიური და ინგლისური საიტები

მე არ მითქვია იგივეათქო, მაგის პონტშიათქო ვთქვი smile.gif

სხვა ყველაფერი ისეა როგორც დავწერე smile.gif

და ნაკლები სნოსი რასთან შედარებით თქვი, VTD-ს აშკარად უფრო ნაკლები სნოსი აქვს, და უფრო აქტიურად ზანოსობს smile.gif

მე ვთქვი რომ 90/10 არის გაზაშვებულზე (იასნია მაგ დროს ბუსტი მინუსშია) და როგორც კი რეზკად დააჭერ გაზს, ეგრევე 55/45-ს აკეთებს smile.gif 50%-ს ვერანაირად ვერ გადაიტანს უკან, ვიასკომუფტის გამო, 100% ბლოკირება არ შეუძლია მაგას, ყველგან წერია რომ მაქსიმუმ 55/45 შეუძლია smile.gif

და სხვაობა ნამდვილად იგრძნობა VTD-ს და Active AWD-ს შორის, მანევრი უკეთესი აქვს VTD-ს smile.gif

ეკონომიურობას რაც შეეხება, Active AWD გააკეთეს იმისთვის რომ ფორესტერი იაფფასიანი პარკეტნიკი ყოფილიყო, VTD უფრო ძვირიანი სისტემაა და მერე დააყენეს ფორესტერების ზოგიერთ პერფორმანს მოდელზე, თორემ მანამდე ეგ სისტემა იდგა იმპრეზებზე და ლეგასებზეც smile.gif

მეორე თაობის Active AWD ცოტა უფრო ჭკვიანია, უფრო სწრაფად გადააქვს თორქი უკანა ხიდზე და ESP სისტემის დახმარებით უფრო სტაბილურია მანქანა მოსახვევებშიც smile.gif

პრინციპში CR-V-ს ახალი თაობის AWD სისტემაც უფრო ჭკვიანია, წინა ბორბლების ბუქსაობას არ უცდის რომ უკანა ხიდი ჩართოს, უფრო მალე გადააქვს თორქი უკანაზეც smile.gif თუმცა მაინც 100% აქვს წინა ხიდზე როცა თანაბარი სიჩქარით მოძრაობს...


ციტატა(bako @ Mar 20 2010, 08:34) [snapback]106527[/snapback]
სირცხვილო, კაცმა გვაჯობა პასუხში და ცოდნასი სუბარუზე biggrin.gif

რა მაჯობა, VTD რა არისო კითხულობდა და ავუხსენი smile.gif რაც მაგან ახლა წაიკითხა რუსულ და ინგლისური ფორუმებზე, მე ეგ ყველაფერი 3 წლის წინ მაქვს გადაქექილი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
EBR100   EBR100   Mar 17 2010, 17:02
NUGOoo   მშვიდობაში და სულ ...   Mar 17 2010, 17:05
mtiuli   ვა რა მაგარი მაშინ...   Mar 17 2010, 17:05
EBR100   კი აირტრეკი მყავდა...   Mar 17 2010, 17:06
kline  
...   Mar 18 2010, 12:12
GeoRacer   EBR100

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge