IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> EBR100, Subaru Forester s/tb
EBR100
გამოხმაურება Mar 17 2010, 17:02
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




ნიკი: EBR100
სახელი: დათო
გვარი: ებრალიძე
მანქანა: Subaru Forester s/tb
წელი: 2000
ფერი: წითელი
დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 2000 წლის დეკემბირის მოდელია biggrin.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
EBR100
გამოხმაურება Mar 20 2010, 09:57
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




შენ რომ გისმინოს კაცმა ლეგასიზე მანევრირებადი მანქანა არ არსებობს და ასევე ჩქარი biggrin.gif არასდროს არ დავინტერესებულვარ რა სისტემა ქონდა სუბარუს და ვიკითხე, მაგრამ ამომწურავი პასუხი ვერ მივიღე, შევედი უცხოურ საიტებზე და თავის გრაფიკებიტ და ყველაფრით ვნახე და კიდევ ერთხელ ვიტყვი რომ რაც დაწერე მთლად ეგრე არ არის, ტურბო გახსნილზე 50-50 აქვს smile.gif შენ ეს მითხარი smile.gif როცა მოსახვევში, მშრალზე, პირველში, ტურბოს გახსნი, უკან 45% ზანოსში დადგება? smile.gif წინ არ დაგავიწყდეს 55% არის smile.gif

The automatic transmission used on Active AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was re-established at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in reverse or first gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 20 2010, 10:30
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(EBR100 @ Mar 20 2010, 09:57) [snapback]106538[/snapback]
შენ რომ გისმინოს კაცმა ლეგასიზე მანევრირებადი მანქანა არ არსებობს და ასევე ჩქარი biggrin.gif არასდროს არ დავინტერესებულვარ რა სისტემა ქონდა სუბარუს და ვიკითხე, მაგრამ ამომწურავი პასუხი ვერ მივიღე, შევედი უცხოურ საიტებზე და თავის გრაფიკებიტ და ყველაფრით ვნახე და კიდევ ერთხელ ვიტყვი რომ რაც დაწერე მთლად ეგრე არ არის, ტურბო გახსნილზე 50-50 აქვს smile.gif შენ ეს მითხარი smile.gif როცა მოსახვევში, მშრალზე, პირველში, ტურბოს გახსნი, უკან 45% ზანოსში დადგება? smile.gif წინ არ დაგავიწყდეს 55% არის smile.gif

The automatic transmission used on Active AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was re-established at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in reverse or first gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels.

50/50 არ არის ჟოსტკი განაწილება, რეალურად 45/55 მიიღება, არ ვიცი ეგ ციტატა საიდან გამოაკოპირე, მაგრამ მე რაც წამიკითხავს, ვიასკომუფტიანი გადაცემა სულ ცოტა 5%-ს კარგავს smile.gif


რაც შეეხება ზანოსში ჩადგომას, მექანიკაზე მუდმივად 50/50 არის განაწილება მაგრამ ხოშიანად დგება ზანოსში, ეგ იმის გამო რომ უკანა ხიდზეც აქვს LSD wink.gif იგივე ხდება Active AWD-ს და VTD-ს შემთხვევაშიც, თუ VDC არა აქვს, თავისუფლად შეგიძლია გაუშვა ზანოსში თუ მოხვეულზე რეზკად ჩაადგავ გაზს smile.gif


აბა კიდევ გაქვს კითხვები? smile.gif


ლეგასიზე რაც თქვი, ჩათვალე რომ არ გამიგია საერთოდ, არა მგონია მაგაზე კამათი ღირდეს, მითუმეტეს რომ მსგავსი არასოდეს არაფერი მითქვამს და არც ვიტყვი, იეღოველები სხვა კლუბში იჩითებიან....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
EBR100   EBR100   Mar 17 2010, 17:02
NUGOoo   მშვიდობაში და სულ ...   Mar 17 2010, 17:05
mtiuli   ვა რა მაგარი მაშინ...   Mar 17 2010, 17:05
EBR100   კი აირტრეკი მყავდა...   Mar 17 2010, 17:06
kline  
...   Mar 18 2010, 12:12
GeoRacer   EBR100

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge