![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
მოუმატებს თუ არა ცხენის ძალებს?
რა უნდა ვქნა CHECK ENGINE-ს რო მანახებს შემდგომ? წვა მოემატება თუ არა? და საერთოდ რა პლიუსი და რა მინისი აქ ამ პროცედურას? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(legacy @ Jun 11 2009, 00:12) [snapback]10174[/snapback] მე გავაკეთე ეხლა მასე +და - ერტმანეტზე გადავაბი და ერთი 40 წუთი დავტოვე მემგონი გაანულა კომპი ჯერ ჩეკს არ აუნთია გაწევის პონტშიც ასე თუ ისე უკეთესი მეჩვენა მაგრამ მგონი ბენზინი დაწვა ცოტა მეტი ![]() გასაგებია, ესე იგი შენი მანქანის კომპი უფრო დაბალ ოქტანზე იყო დანასტროიკებული და ბენზინსაც უფრო ცოტას აწვდიდა, შესაბამისად გაწევაც და წვაც ნაკლები ჰქონდა ![]() თუ მანქანას ყველაფერი წესრიგში აქვს, ეგრეც უნდა იყოს, მაღალ ოქტანობაზე უფრო მეტი გაწევა ექნება და მეტსაც დაწვავს ![]() ციტატა(iraklik @ Jun 12 2009, 15:56) [snapback]10641[/snapback] ისე იდეაში თუ გაწევა მოემატა, ზნაჩით წვაც უნდა დაკლებოდა, გამომდინარე იქიდან რომ, იგივე ტარების მანერისას გაზის პედალს უფრო ნაკლებად დააწვებოდა, ანუ ადრე თუ ისე ვერ ეწეოდა უფრო მიადგავდა და ბენზინიც მეტიც დაიწვებოდა ახლანდელტან სედარებით. იმედია გასაგებად დავწერე ![]() ეგრე მნიშვნელოვნად არ მოიმატებდა გაწევა, რომ ტარების სტილი შეეცვალა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |