![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 24-March 10 მომხმარებელი № 930 ![]() |
P-დან D-ში რომ გადამაქვს მანქანას რეაქცია არ აქვს და გაზს რომ დაადგავ ოდნავ აბაროტზე შეილება ჩახტეს უცებ ..რამდენიმეჯერ ქნა უკვე ასე... და ცივზე რომ ვაგდებ D-ში მაგრად ურტყავს ჩავარდნის დროს და რომ ცხელდება მერე უკვა აღარ აქვს არანაირი დარტყმები...ეს მხოლოდ P-და D ში შვება,ისე დანარჩენს სიჩქარეებში იდეალურად ყრის.. RSK-აა ტიპტრონიკი...
იქნებ მირჩიოთ რამე ? ზეთი ნორმაზეა რომ ვამოწმებ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
D/M
ხოდა ზეთის ნორმა კი არა ხარისხსაც აქვს მნიშვნელობა მე ასე მგონია ![]() შესაცვლელი გაქვს ყველა ვარიანტში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(Matador @ Mar 24 2010, 22:55) [snapback]108371[/snapback] D/M ხოდა ზეთის ნორმა კი არა ხარისხსაც აქვს მნიშვნელობა მე ასე მგონია ![]() შესაცვლელი გაქვს ყველა ვარიანტში ![]() და შეიძლება პლიუს ფილტრებია გაჭედილი,ცივზე ზეთი სქელია და ძნელად ატარებს,ანუ წნევას ვერ ქმნის საკმარისს,გაზს რომ აძლევ მაგ დროს წნევა იმატებს და მაგიტომ შვება მასე. ზეთი და ფილტრები უპირველვეს ყუვლისა. რამდენი აქვს გარბენი? |
|
|
![]() ![]() |