![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
მაინტერესებს ლეგასი 280 ცხენი და იმპრეზა 280 ცხენით, თორქიც იგივე აქვთ, გარდა ტურბოსი რა განსხვავებაა ძრავებში, ლეგასის მეორე ტურბო იმპრეზას ტურბინის ზომისაა?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ვერ გავიგე, აქ ლეგასის და იმპრეზის შედარებაა თუ Single Turbo-ს და TWIN TURBO-ს???
ის რომ 280 ცხენიანი STi იმპრეზა უფრო სწრაფია ვიდრე 280 ცხენიანი ლეგასი, მაგაზე კამათი რა საჭიროა, 100 კილოა სხვაობა წონაში იმპრეზის სასარგებლოდ და ძრავიც უფრო დიდი თორქით აქვს ![]() მატორებიც განსხვავდება, STi-ს მატორი არის კოვანნი პორშინებით და კლაპნების კონტროლის სისტემით ![]() როგორც ვხვდები 2001 წლიანი B4 RSK და WRX STi-ს შედარებაა, თუ ვცდები?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |