გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Mar 25 2010, 11:40
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 |
მაინტერესებს, 10 ცხენით მეტის გარდა, კიდევ რა სხვაობებია ამ ძრავსა და სხვა სტანდარტულ ძრავებს შორის
ვინ რა ცოდნას და ინფოს ფლობთ ამის შესახებ? მადლობა წინასწარ |
|
|
|
![]() |
Mar 25 2010, 18:33
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 |
ხო კიდევ გაძლიერებული აქ წინა და უკანა სტოიკები
წესით უნდა მოყვებოდეს კოვანი 17იანი დისკები მაგარი მანქანა არისო ყველა აქებს karoche ციტატა(karoche @ 25th March 2010 - 19:25) [snapback]108853[/snapback] კარგია მოკლედ, სხვებს სჯობს თუ ახლის ყიდვაა ბარემ ეგ იყოს რაა გადაკეთებაზე ფიქრსაც თავი დავანებე და რამე და ასეთი მეტად სპორტული რომ არის, უფრო მეტად "ნაწვალები" და ნაცვეთი ხომ არ იქნება ზოგადად? ყველავარიანტში რომ ჯობია ამაზე 2 აზრი არ არსებობს იასნია რა აზრი აქ გადაკეთებას წვალებაა და ფულის ხარჯვა მითუმეტეს აქაურ ხელოსნების გაკეთებული არ ვიცი რა გამოვა იასნია უნდა იყიდო Type M- თუ გინდა რომ გყავდეს STI და თან მექანიკა, მე ფული რომ მქონდეს მასე მოვიქცეოდი თუ დააპირებ მაგ მანქანის ყიდვას რაღაცეებიც მოაყოლე იქიდან |
|
|
|