IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Forester STI II Type M, 250 ცხენიანი ძრავის შესახებ
karoche
გამოხმაურება Mar 25 2010, 11:40
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




მაინტერესებს, 10 ცხენით მეტის გარდა, კიდევ რა სხვაობებია ამ ძრავსა და სხვა სტანდარტულ ძრავებს შორის

ვინ რა ცოდნას და ინფოს ფლობთ ამის შესახებ?

მადლობა წინასწარ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 25 2010, 20:50
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karoche @ Mar 25 2010, 18:27) [snapback]108827[/snapback]
PAINKILLER
და სტი2-ს რამდენად განსხვავებული ძრავი უყენია სტბ-სგან? მაშინ ბარემ ამას ვიკითხავ

მე როგორც მახსოვს, სხვაობა არაა... შეიძლება ვცდები

ძრავში არანაირი სხვაობა არაა როგორც ვიცი, მხოლოდ პრაშივკაა სხვანაირი smile.gif

ციტატა(Matador @ Mar 25 2010, 18:50) [snapback]108835[/snapback]
როლიკები აქვს პლასტმასის რკინის ნაცვლად... მეტი სხვაობა მე არ ვიცი და არც აქვს wink.gif

ხო ნუ ეგ მაგარი "წუნინგია" biggrin.gif თუმცა სიმართლეა, საკუთარ ფორიკაზე გამიტყდა ეგ როლიკი კაკრაზ smile.gif

ციტატა(Attic @ Mar 25 2010, 19:16) [snapback]108847[/snapback]
იტოგში რა პლიუსები აქ Type-M-ს

ჩამოვთვლი ყველაფერს რაც მე ვიცი

1 ამორტიზატორები(ფერი არ არის შეცვლილი მაგრამ სუ სხვანაირ ხოდზეა ამორტიზატორები, STI-ს ამოებს ჯობია )
2 პრუჟინები (უყენია სხვანაირები უფრო ჟოსტკები და ოდნავ გრუბია მანქანა, სამაგიეროდ ვხოდებზე არის მგელი )
3 უყენია S/tb-ს ტიპის კარობკა, თუმცა უფრო მოკლე კარობკაა ვიდრე S-tb-ზე, მაქსიმუმ 96 კმ/ს - 2გადაცემაზე, 145 -კმ/ს 3-ე გადაცემაზე
4 წონა 1410 კგ
5 ეს არის Type M-ის Удельная мощность, кг/л.с 5.64 და ეს კიდევ STI II-ის Удельная мощность, кг/л.с. 5.96
6 წინა სტაბილიზატორი 2-3მმ უფრო მსხვილია ვიდრე STI II-ზე
7 ბამპერი ხელს უწყობს ტორმუზების გაგრილებაში wink.gif ჰაერი პასტაიანნად უბერავს აპორნებზე 4ვე აპორნი ვენტილირებადია ნუ როგორც STI-ზე მაგრამ სხვაობა ის არის რომ ჰაერი უბერავს ტორმუზებზე
8 ძრავის პრაშივკა სხვა აქო, ტურბო იამები ნაკლებად იგზნობაო და უფრო რეზვი როჟა არისო (ძრავში არანაირი სხვაობა არ არის STI II-სა და Type M-ს შორის)
9 ადვილია საწუნინგოდ wink.gif
10 ათი ცხენით მეტი აქ ვიდრე STI-ს wink.gif
11 ზოგს მოყვება ზავოდიდანვე სხვანაირი კოლექტორებუ იფრო მსხვილი ზოგს სტანდარუტული

ეგრეა აბა რა, იმიტომაც ღირს ძვირი ეგ მანქანა, მარტო კარობკის გამო კი არა smile.gif

ციტატა(Attic @ Mar 25 2010, 19:23) [snapback]108851[/snapback]
karoche
რა ვი თუ STI II-ს აქ კოვანი პორშინები ესეიგი მაგასაც აქ რადგან ერთი და იგივე არისო STI II-ის და მაგისი ძრავიო სხვაობა 0 არისო
ხო სუ დამავიწყდა უფრო დიდი ინტერქულერი უფრო მეტი გაციებადი კამერებით უყენიანო და კიდევ ხალასტოი ხოდის კლაპანიო გადაადგილებული არისო წესით სილიკონის შლანგი უნდა იყოს ინტერქულერის ქვემოთ ზავადსკოი და დროსელში მიმავალიც wink.gif ორივე წითელი უნდა იყოს


არანაირი კოვანნი პორშინები SF5 ფორიკას მატორს არა აქვს, მხოლოდ შემდეგი თაობის 2.5 მატორს აქვს კოვანნი პორშინები, ჩვენთვის ასე სანატრელ SG9 კუზაოზე, ნამდვილი იაკუძა ფორიკაა ეგ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karoche   Forester STI II Type M   Mar 25 2010, 11:40
Matador   karoche და ვინ გითხრ...   Mar 25 2010, 12:06
akm777  
ციტატ...   Mar 26 2010, 20:31
PAINKILLER  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge