![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
როგორია შანსები? ვტდ კოლოპიანი ფორესტერია
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ Mar 28 2010, 23:15) [snapback]110425[/snapback] დღეს კიდევ დავუდექი იმ 1999იან ფორესტერს. იმენა სტარტზე ვტ....ვ, მაგრამ მესამე სიჩქარეზე ტახომეტრი 5 რომ აშორდება ვეჩნად აბგონს მიკეთებს ვერაფერი ვერ მოვუხერხე. ორივეს დეში როცა გვედო მაშინ ნარავნი ვიარეთ, იმან როცა ხელით ჩამოყარა სიჩქარეები, მაშინ ასე გამიკეთა აბგონი. თქვენ კიდე ამბობტ რომ ხელით ჩამოყრას აზრი არ აქვსო...... ციტატა(akm777 @ Mar 28 2010, 23:17) [snapback]110428[/snapback] აზრი როგორ არ ააქ, გადააქ სიჩქარე და მანქანა იწევს რა თქმა უნდა, იმიტომაც გასწრებს პრინციპში შეიძლება ჰქონდეს აზრი ხელით გადართვას იმ პონტში რომ ავტომატურ რეჟიმში კიკდაუნი ბოლომდე აწურინებს ანუ ისეთ დიაპაზონამდე როცა ბუსტი ვარდება და გაწევა აკლდება, ხელით გადართვის დროს კი 5500-ზე შეგიძლია შეუცვალო სიჩქარე და მაქსიმალური თორქის დიაპაზონში მოხვდე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|