![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, ბევრი ვიფიქრე თუ ცოტა, გადავწყვიტე დაყენება
![]() ![]() რავი, მერე გაჩვენებთ და თუ მოგეწონებათ მაგის დედაც!!! შავუკვეთავთ რა... ![]() ![]() ეხლა ის თუ რატომ გავხსენი ეს თემა: მოკლედ, მაინც მაინტერესებს და თუ შეიძლება დაწერეთ ვისაც აქვს თუ ზუსტად რა უპირატესობა აქვს რასპორკებს, გარდა იმისა რომ წონას უმატებს და კუზაოს უფრო კრავს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Joker+ @ Jun 15 2009, 12:50) [snapback]11080[/snapback] cladhed ისე შეიძლება მართლა ზედმეტი იყოს. მაგრამ მაგ ადგილას გაღუნვის შემთხვევაში დარტყმას ეგრევე ყუმბარები მიიღებს, პროსტო შეიძლება "ტიაგები" გადაარჩინო. აი იმ შემთხვევაში თუ დარტყმა არ იქნება ძალიან ძლიერი მაგ რასპორკამ შეიძლება ყუმბარები გადაგირჩინოს. დარტყმას აიღებს ტავის თავზე 2 პოპერეჩნი ტიაგა და ეგ რასპორკა და ყუმბარებს შორის მანძილი არ შემცირდება. და პახოდუ ყუმბარები თავის ღერძიანად არ მიარტყავს დიფერენციალს. და თან ტყეებში და "სკლონებში" გვერდულად სიარულის დროსაც შეინარჩუნებ უკანა პადვესკა სიმყარეს. წესით მოსახვევშიც უფრო კარგად უნდა დაიჭიროს უკანა ბორბლების "რაზვალის" სისწორე მართალი ხარ, ეგ რასპორკა საჭიროა ოფროუდზე როცა დადიხარ, ტრავერსს მაგარი ნაგრუზკა ადგება მაგ დროს ![]() ხოდა მიშას რაც დაემართა და რომ ლოცულობს კიდევ კარგი ტრავერსი გაიღუნაო, ეგეთი რამე ნორმალურ მძღოლს არ უნდა დაემართოს ![]() ![]() ციტატა(cladhed @ Jun 15 2009, 13:13) [snapback]11088[/snapback] Joker+ რა მაინტერესებს, უკანა ქვედა რასპორკის სამაგრი ვინტების ადგილი ქარხნულადაა თუ ხვრიტავთ? და საერთოდ, სუბარუებს ქარხნულად უყენებენ მსგავს რამეებს? ისე ეგ მეც მაინტერესებდა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |