IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> თვით დიაგნოსტიკა
Dude
გამოხმაურება Jun 9 2009, 14:16
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




თუ გაუკეთებია ვინმეს? ჰონდაზე ძაან მარტივად ვაკეთებდი და ბევრ დროსაც ვზოგავდი და ფულსაც, ვფიქრობ საინტერესოა და აქ ხალხსაც გამოადგება.

http://enc.drom.ru/3293/ აქ მოკლედ წერია რა უნდა გაკეთდეს, მოკლედ რულავოი კალონკის ქვემოთ არის 4 ცალი კონტაქტი 2 შავი და 2 მწვანე, რუსები ხან ერთს აერთებენ და ხან მეორეს, აქ კიდე წერია მარტო მწვანე უნდა შეერთდესო.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 15 2009, 15:26
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Jun 15 2009, 15:12) [snapback]11116[/snapback]
რაც ჩამოვიყვანე 80% რომპეტროლის პრემიუმს ვასხავდი. მერეც იასნია პრემიუმი უნდა ჩავასხვა სუპერზე არაა გათვლილი, პროსტა დასბროსვის დროს ცოტა სუპერი რო დავაწვევინო გაზგაყრილზე და მერე ისევ პრემიუმზე გადმოვიყვანო, აზრი ექნება?

არანაირი აზრი არა აქვს სუპერის ჩასხმას უტურბინო 2.0-ზე smile.gif დაჯე პრემიუმსაც ტყუილად ასხავ, ზედმეტ ფულს იხდი smile.gif

უტურბინოს მუღამი მაგაშია რომ რეგულარის გაშვება შეგიძლია უპრობლემოდ, თორე მე პრემიუმს ტურბინიანშიც ხოშიანად ვასხავდი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Dude   თვით დიაგნოსტიკა   Jun 9 2009, 14:16
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge