გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 14 2009, 22:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
თუ გიყენიათ? როგორ დგება ? რამდენს აჩვენებს წნევას ? და რამდენია სხვაობა ტურბინაზე და ზეთის ნასოსზე ?
|
|
|
|
![]() |
Jun 15 2009, 22:05
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
mixa
ციტატა(mixa @ 15th June 2009 - 10:58) [snapback]11054[/snapback] მეც მინახია რო ტიპებს ძალით ტენიან მაგ რაღაცეებს ტუნინგკანტორები მარა რა საჭიროა? რატო უნდა ვუყურო? ან რას გაიგებ რა ხდება? კიდე ისიც მაინტერესებს ვიხლოპის ტემპერატურის დაჩიკებსაც აყენებენ და რაში გამოიყენება? ზეთის წნევის დაჩიკი ჩემი აზრით იმისთვის არის საჯირო რომ თუ დავარდა წნევა გაიგებ და ძრავს არ გააფუჭებ, 1, დაჩიკი რომელიც ზეთის ნასოსთან დგას სინჯავს წნევას გამომავალს ფილტრიდან და თუ ნასოსი ან ფილტრი გამოვა მწყობრიდან ეგრევე გაიგებ, 2, დაჩიკი რომელიც დგება ტურბინაზე, გაჩვენებს წნევას რომელიც გამოივლის მთლიანად ძრავს და შედის ტურბოში , ეს იმისთვის არის კარგი რომ როგორც კი ნებისმიერი კლადიში დაჯდება წნევა დავარდება, იმიტომ რომ ვეღარ დაიჭერს კლადიში წნევას, ეგრევე მიხვდები და გამორთავ ძრავს, მე რო ეს ყველაფერი მქონოდა მივხვდებოდი წნევის ვარდნაზე რომ რაგაცა არ არის წესრირში და კალენვალს არ დავწვავდი არადა როგორც კი ხმა მომესმა გავაჩერე სილ რაგაც 2 წუთიც კი არ მივლია ვიხლოპის დაჩიკის ფუნქციას ვერ ვხვდები , შეიძლება დააყენო ინტერქულერზე, იმიტომ რომ დამატებით გამაგრილებელი თუ გიყენია გაიგო რამდენად აგრილებ ჰაერს , ჰაერი რაც უფრო ცივია მით უფრო კარგია ძრავისთვის , ( ეს ჩემი აზრია ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ეგრე უნდა იყოს |
|
|
|
SUB 300 დამატებით ზეთის წნევის დაჩიკი Jun 14 2009, 22:27
cladhed ეგეთი რამე ჩითავს ? ... Jun 14 2009, 22:58
SUB 300 cladhed
![]() ![]() |