![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავს გაუმარჯოს. ჩემს ფორიკაზე აციმციმდა power-ი ამას წინათ ვთქვი ფორუმზე. კომპიუტერზე კორტებტან ამოაგდო კარობკის ერთ-ერთი სოლენოიდი (76 კოდი ვისაც აინტერესებს), გამოვცვალე, ჯერ გასწორდა, მერე ისევ აციმციმდა და სხვა კოდი ამოაგდო (79 უკანა დიფერენციალის სოლენოიდი) ბაჩომ ვაზში მითხრა რომ თოვლში და ტალახში ბუქსაობამ იცის ეგრევე მაგ სოლენოიდებს ბრიდავსო.
ვინმეს ქონია ასეთი პრობლემა ან მართლა ასეა თუ არა? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 5th April 2010 - 14:26) [snapback]113924[/snapback] ნუცუბიძის ბოლოში ქონიათ ოსცილოგრაფი დაიმაზეც უნდა შევამოწმო ერთი დინამოც და გაყვანილობაც მაღალი ძაბვის პრობლემა არ მოგიგვარებია? დარწმუნებული ვარ მაგის ბრალია, პამეხა გააქვს ეკუში Sturbo შენ ეს მანქანა ვერ დალოგე ხომ? აბა ამის ლოგს ჩAხედე ზაჟიგანია რას ჰგავს. Xrinco_LOG განსაკუთრებული ყურადღების ღირსია 224-227 წამი. ძაჟიგანია უარYოფით მაჩვენებელში გადის -50 ![]() ასეთი რამე მარტო მაშინ სხება როცა მაღალი ძაბვა სადღაც გადააქვს. თანაც აჩკარად ისმის ისკრის გადატანის ხმა. სვეჩები და მაღალი ძაბვის გაყვანილობა შეცვლილია და ეჭვი მაქვს ბაბინაზე. ციტატა(Sturbo @ 5th April 2010 - 15:12) [snapback]113930[/snapback] მარჯვენა მხარეს დგას ამორტიზატორთან პლასტმასის ყუთია შიგ ორი რეზისტორი ყოფილა დუთი სოლენოიდებისთვის მოკლედ შტეკერის გამძრობა და ტესტერით გასინჯვა უნდა. მთავარი ისაა რომ თუ რეზისტორი ჩაწყვეტილია ზუსტად სოლენოიდის პრობლემას აგდებს. აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, ისე სულ მაინტერესედა რისი იყო ეგ წინაღობები, ლითონის კორპუსშია და აწერია ცხელდებაო, კი მიკვირდა ნეტავ რა არის ასეთი რომ ცხელდებათქო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Apr 5 2010, 23:51) [snapback]114108[/snapback] მაღალი ძაბვის პრობლემა არ მოგიგვარებია? დარწმუნებული ვარ მაგის ბრალია, პამეხა გააქვს ეკუში Sturbo შენ ეს მანქანა ვერ დალოგე ხომ? აბა ამის ლოგს ჩAხედე ზაჟიგანია რას ჰგავს. Xrinco_LOG განსაკუთრებული ყურადღების ღირსია 224-227 წამი. ძაჟიგანია უარYოფით მაჩვენებელში გადის -50 ![]() ასეთი რამე მარტო მაშინ სხება როცა მაღალი ძაბვა სადღაც გადააქვს. თანაც აჩკარად ისმის ისკრის გადატანის ხმა. სვეჩები და მაღალი ძაბვის გაყვანილობა შეცვლილია და ეჭვი მაქვს ბაბინაზე. აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, ისე სულ მაინტერესედა რისი იყო ეგ წინაღობები, ლითონის კორპუსშია და აწერია ცხელდებაო, კი მიკვირდა ნეტავ რა არის ასეთი რომ ცხელდებათქო. მოკლედ ამ მანქანას იმდენი პრობლემა აქვს ელექტროობასთან დაკავშირებით რომ მართლა მარილწყალში ნაბანავები მგონია. მაღალი ძაბვის კაბელები ახლები დააყენა და როგორც მახსოვს ბოლო ლიგში -15 ზე დაბლა აღარ ჩამოსულა. რა ვიცი ეს უტურბინო ძრავები მგონი მეტი პრობლემებითაა სავსე ვიდრე ტურბინიანები დაილოცოს 205 ან 206 მშვენიერი მარტივი ძრავია ლოგიც გასაგებია და კაბელებიც გამძლე. ჩემ მანქანაზე კაბელები მაგარი გამხმარია 220 000 ცოტა არაა, წითლები აყენია ანუ ქაარხნულს გავს მაგრამ დენი არ გადააქვთ. მოკლედ არავინ გაბედოს ძრავის გარეცხვა თორემ როგორც ვატყობ მომდევნო 6 თვეს ელექტრიკთან იცხოვრებთ ![]() მაგ რეზისტორების კოლოფში ორი ცალი დგას ერთი ჩართულია წნევის რეგულირების დუთი სოლენოიდის პარალელურად აი მეორე რეზისტორი არ ვიცი ალბათ 2-4 ტორმუზის დუთის პარალელურადაა ჩართული. მაგარი ისაა რომ ელექტრულ სქემებში საერთოდ არაა ნაჩვენები ![]() ![]() ევრიკა, მახო ნახე რა სქემა გავაძრე ![]() მაგარი მურტალი ჩართვაა რეზისტორების - არცერთ მანუალში არ არის ამ ბიჭმა კი სად გააძრო ვერ ვხვდები. თან მეორე რეზისტორი მართლა 2-4 ტორმუზის დუთის პარალელურადაა ჩართული თუ ამ ჩართვას პარალელური ქვია ![]() ლევან რაში გადაყარე ამდენი ფული მგონი მართლა ეგ 5 ლარიანი რეზისტორია მაგის დედაც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Apr 6 2010, 06:27) [snapback]114213[/snapback] მოკლედ ამ მანქანას იმდენი პრობლემა აქვს ელექტროობასთან დაკავშირებით რომ მართლა მარილწყალში ნაბანავები მგონია. მაღალი ძაბვის კაბელები ახლები დააყენა და როგორც მახსოვს ბოლო ლიგში -15 ზე დაბლა აღარ ჩამოსულა. რა ვიცი ეს უტურბინო ძრავები მგონი მეტი პრობლემებითაა სავსე ვიდრე ტურბინიანები დაილოცოს 205 ან 206 მშვენიერი მარტივი ძრავია ლოგიც გასაგებია და კაბელებიც გამძლე. ჩემ მანქანაზე კაბელები მაგარი გამხმარია 220 000 ცოტა არაა, წითლები აყენია ანუ ქაარხნულს გავს მაგრამ დენი არ გადააქვთ. მოკლედ არავინ გაბედოს ძრავის გარეცხვა თორემ როგორც ვატყობ მომდევნო 6 თვეს ელექტრიკთან იცხოვრებთ ![]() მაგ რეზისტორების კოლოფში ორი ცალი დგას ერთი ჩართულია წნევის რეგულირების დუთი სოლენოიდის პარალელურად აი მეორე რეზისტორი არ ვიცი ალბათ 2-4 ტორმუზის დუთის პარალელურადაა ჩართული. მაგარი ისაა რომ ელექტრულ სქემებში საერთოდ არაა ნაჩვენები ![]() ![]() ევრიკა, მახო ნახე რა სქემა გავაძრე ![]() მაგარი მურტალი ჩართვაა რეზისტორების - არცერთ მანუალში არ არის ამ ბიჭმა კი სად გააძრო ვერ ვხვდები. თან მეორე რეზისტორი მართლა 2-4 ტორმუზის დუთის პარალელურადაა ჩართული თუ ამ ჩართვას პარალელური ქვია ![]() ლევან რაში გადაყარე ამდენი ფული მგონი მართლა ეგ 5 ლარიანი რეზისტორია მაგის დედაც ![]() ნეტა მართლა ეგ იყოს და ხარი უნდა დავკლა ![]() |
|
|
![]() ![]() |