![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 470 რეგისტრ.: 5-June 09 მდებარ.: budguzonia მომხმარებელი № 139 ![]() |
ნიკი:BaLu
სახელი:დათო გვარი:სულაბერიძე მანქანა:IMPREZA WRX წელი:2008 ფერი:ვერცხლისფერი (ან გარეცხილი თაგვის ფერი ![]() ![]() ![]() დამატებითი მონაცემები: 2,5 ტურბო აქმვს ![]() ![]() By balu777 at 2010-04-08 ![]() By balu777 at 2010-03-27 ![]() By balu777, shot with Canon PowerShot SX100 IS at 2008-12-15 ![]() By balu777 at 2010-04-08 ![]() By balu777, shot with DSC-T90 at 2010-04-08 მომავალში იქნება ესეთი თუ სულ არ გაშავდა ![]() ![]() By PhotoShop ![]() By balu777 at 2009-09-21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(balu @ 9th April 2010 - 00:46) [snapback]115418[/snapback] და რამაინტერესებს ბუსტი რამდენზე უდგება პირველ დონეზე და აბაროტებზე აგრანიჩიწელი ხო არ ქინძდება? ითველბა რომ 1.2 ანუ გამზადებულ მეპებში 1.2-ზეა ბუსტ თარგეთი, მაგრამ მე რაც წამიკითხავს ყოველთვის ბენზინის , ინტერქულერის და ვიხლოპის შესაბამისად ლოგების გარჩევისშემდეგ უყრებენ დეტონაციებს და ზოგი 1.1-მდე უკლებს, ზოგიც 1.3-მდე უმატებს. აქ საუბარია ძრავის უსაფრთხოებაზე თორემ შეგვიძლია 1.5-იცმივცეთ. 1.3-ის ზემოთ უკვე მეორედონედ ითვლება და როგორც წესი ბენზინის მიწოდებას აუმჯობესებენ, იაფიანი ვარიანტია რეიკაში უბრალოდ წნევის მომატება, მაგრამ რატომღაც არ ვენდობი, უფრო ძვირიანია ბენზონასოსი, ინჟექტორები და რეიკის წნევის რეგულატორი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 470 რეგისტრ.: 5-June 09 მდებარ.: budguzonia მომხმარებელი № 139 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Apr 9 2010, 01:02) [snapback]115420[/snapback] ითველბა რომ 1.2 ანუ გამზადებულ მეპებში 1.2-ზეა ბუსტ თარგეთი, მაგრამ მე რაც წამიკითხავს ყოველთვის ბენზინის , ინტერქულერის და ვიხლოპის შესაბამისად ლოგების გარჩევისშემდეგ უყრებენ დეტონაციებს და ზოგი 1.1-მდე უკლებს, ზოგიც 1.3-მდე უმატებს. აქ საუბარია ძრავის უსაფრთხოებაზე თორემ შეგვიძლია 1.5-იცმივცეთ. 1.3-ის ზემოთ უკვე მეორედონედ ითვლება და როგორც წესი ბენზინის მიწოდებას აუმჯობესებენ, იაფიანი ვარიანტია რეიკაში უბრალოდ წნევის მომატება, მაგრამ რატომღაც არ ვენდობი, უფრო ძვირიანია ბენზონასოსი, ინჟექტორები და რეიკის წნევის რეგულატორი ხოდა კაკრას მეც მაგი მაინტერესებს 1,2 ან 1,1 ი სტოკ მატორს არ მიაჩუგუნებს?? ბენზონასოსი და ინჟექტორები არც ისე ძვირი სიამოვნებაა აი რეგულატორის რაგითხრა არვიცი. |
|
|
![]() ![]() |