![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 25-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 854 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Apr 13 2010, 00:29) [snapback]117402[/snapback] BRUMBY კი იმიტო რო ვესტგეითის აქტუატორი თუა ე.ი ვესტგეითს არ გახსნის და მთელი წნევა წავა რისი გამომუშავებაც ტურბოს შეუძლია და ეგ ძააან ბევრია და მატორს გახსნის ბევრ ნაწილად ![]() ![]() ეუფ, რეები მოყევი, შენ თუ გჯერა შენივე სიტყვების? ![]() ![]() ტურბოს ხელოვნურად გათიშვა კი ფანტასტიკის სფეროა, ნეტა რომელი პროვოდი უნდა გადაჭრას ECU-მ, ტურბინა რომ გათიშოს? ![]() ![]() ერთადერთი თუ მართლა გაიჭედა გახსნილ მდგომარეობაში, მაშინ უბრალოდ ფუელქათი გაიჩითება და გაზის დაჭერის შეგეშინდება ხოლმე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |