![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 25-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 854 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მე როგორც ვიცი, ვესტგეიტის სოლენოიდზე მიმავალ შლანგში ჩადგმულია სპეციალური მილი, კლაპანის პონტშია, რომელიც არ აძლევს საშუალებას წნევა ბოლომდე გამოვიდეს აქტუატორიდან და ვეისტგეითი საერთოდ არ გაიხსნას, ქარხნულად ეგ ისეთ წნევაზეა დანასტროიკებული, სოლენოიდი სულ რომ გახსნილი იყოს, ძალიან დიდი წნევა მაინც არ შეიქმნება, და თუ მაინც ოვერბუსტი მისცა, ECU გათიშავს ინჟექტორებს და სვეჩებს
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |