გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Apr 12 2010, 20:45
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 25-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 854 |
|
|
|
|
![]() |
Apr 12 2010, 23:54
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
მე როგორც ვიცი, ვესტგეიტის სოლენოიდზე მიმავალ შლანგში ჩადგმულია სპეციალური მილი, კლაპანის პონტშია, რომელიც არ აძლევს საშუალებას წნევა ბოლომდე გამოვიდეს აქტუატორიდან და ვეისტგეითი საერთოდ არ გაიხსნას, ქარხნულად ეგ ისეთ წნევაზეა დანასტროიკებული, სოლენოიდი სულ რომ გახსნილი იყოს, ძალიან დიდი წნევა მაინც არ შეიქმნება, და თუ მაინც ოვერბუსტი მისცა, ECU გათიშავს ინჟექტორებს და სვეჩებს
-------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
BRUMBY ეს რაღაცა წიკწიკებს Apr 12 2010, 20:45
bako ტურბინიანი სუბარუ... Apr 12 2010, 20:51
BRUMBY რა ვიცი აბა, ვინც იც... Apr 12 2010, 20:54
Matador რაღაც ეჭვი მაქვს რ... Apr 12 2010, 20:56
BRUMBY ყველაფერი შევამოწ... Apr 12 2010, 20:58
Matador
![]() ![]() |