![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 25-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 854 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
PAINKILLER
აი მაგის სქემა: http://i265.photobucket.com/albums/ii219/a...EGR_VNT_Act.jpg დამიჯერე იმ ერთი სოლენოდის ქონდა არ ქონდა არაფერს უწყვიტავდა ისეც თიშავდა ტურბოს ეკუდან და ცხადია რომელიმე აქტუატორის ან რამის საშუალებით აკეთებდა მარა კი აკეტებდა.. კომპი აცვენებდა ლიმპ მოდს და ითიშებოდა ტურბო... ვაოფებთ მგონი და სხვადროს მოვყვეთ ამეებს თუ გინდა შეკრებაზე, უფრო დეტალურად მარა მართლა ვიცი რასაც ვამბობ... ტურბოს თიშავდა და არ აძლევდა ფულ ქათს.. როგორც ვიცი საუბარუებს ეკუშიც არ შესდით ბუსტის შლანგი და იმას ქონდა აი ნახე... და წნევაც ნახე აბა რამდენი აწერია ზედ... აი ნახე ეს ბენზინისაა: http://members.shaw.ca/dcstarr/images/ECU/g60obd1cali1.jpg და ეს დიზელის და 250 კპა არის თუმცა მგონი სურათს არ ხსნის ბოლომდე ![]() http://images.google.ge/imgres?imgurl=http...%26tbs%3Disch:1 ესეც ერთი სტატია მაგის ლიმპ მოდზე: http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/...limpmodetdi.htm |
|
|
![]() ![]() |