![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
Joker
მთელი დღეა ფარსუნკებზე ვკითხულობ რუსულ ფორუმებს და მაქით ვიხრები მეც. გუშინ რო ფილტრი ჩავხსენი ბენზინის წნევა რომ გამეზომა ისეთი ყავისფერი სითხე გამოვიდა რა ფარსუნკა გაუძლებს მაგას. ბაკის გამორეცხვაც არ მაწყენდა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(zimbo @ Apr 14 2010, 23:37) [snapback]118536[/snapback] Joker მთელი დღეა ფარსუნკებზე ვკითხულობ რუსულ ფორუმებს და მაქით ვიხრები მეც. გუშინ რო ფილტრი ჩავხსენი ბენზინის წნევა რომ გამეზომა ისეთი ყავისფერი სითხე გამოვიდა რა ფარსუნკა გაუძლებს მაგას. ბაკის გამორეცხვაც არ მაწყენდა. აბა მაშინ გაიასნებული ყოფილა ყველაფერი. შენ პონტში იასნია ბაკით უნდა დაიწყო, მერე სასურველია საწვავში ჩაამატო ვიურტის პრისკის საწმენდი სითხე (მილებისთვის), მანდ 2 ვარიანტია საწვავის ფილტრი დაისვრება მაგრად მაგის მერე, ძველ ფილტრით თუ გააკეთე დიდი შანსია უფრო მეტი ნაგავი წაიღოს ფასრსუნკებისკენ, ახალი რომ დააყენო იმდენი ნაგავი გაიჩითება ფილტრი გამოსაცვლელი გაგიხდება მაინც, და საბოლოოდ ფარსუნკები უნდა გაწმინდო რააა. ანუ მთელი საწვავის ტრაქტია გასაწმენდი. ხო და კიდე ალბათ პრისკზე თუ კითხულობდი ისიც ნახე განსხვავებულ მეთოდებზე რაც ეწერა. ანუ ფილტრთან რომ დანადგარს აერთებენ და საწმენდი სითხე რომ ტრიალებს. მაგის მერე აუცილებელია ზეთის შეცვლა |
|
|