![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
აქ ვნახე - http://autospeed.com.au/cms/article.html?&A=107970 ეს ინგლისურად
ესეც რუსულად - http://bigman.ru/note.php?id=583 მოკლედ ამტკიცებენ რომ დეტონაციას ებრძვის და წვის კამერაში ტემპერატურას ამცირებს. ვისაც ჩვენ ნაგავ ბენზინზე გაზაობა უყვას მაგათ დახატავს ეს სისტემა. იყენებენ წყალს ან წყლის და სპირტის ნარევს. აბა რას იტყვით მართლაც ეფექტური იქნება ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
უტურბინოზეც მიდის და ტურბინიაზე, მაგრამ ძალიან ზუსტი ნასტროიკა სჭირდება.
ტურბინაზე ფარსუნკა ყენდება до коспрессора после компрессора, но до интеркулера после интеркулера უტურბინოზე ვაზდუშნი ზასლონკის წინ. ეს კი გასათვალისწინებელია: Напомним, что изменения в составе смеси на высоких нагрузках могут быть очень опасными, и могут плохо сказаться на "здоровьи" вашего двигателя. Двигатели, нагнетающие воздух принудительно (турбо и компрессорные) очень легко повредить если беднить смесь или изменять зажигание. |
|
|
![]() ![]() |