![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
აქ ვნახე - http://autospeed.com.au/cms/article.html?&A=107970 ეს ინგლისურად
ესეც რუსულად - http://bigman.ru/note.php?id=583 მოკლედ ამტკიცებენ რომ დეტონაციას ებრძვის და წვის კამერაში ტემპერატურას ამცირებს. ვისაც ჩვენ ნაგავ ბენზინზე გაზაობა უყვას მაგათ დახატავს ეს სისტემა. იყენებენ წყალს ან წყლის და სპირტის ნარევს. აბა რას იტყვით მართლაც ეფექტური იქნება ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ჰეჰე მამაჩემს თავის დროზე ჰქონდა გაკეთებული ჟიგულზე, კარბურატორის პრაკლადკაში შპრიცის ნემსით მიეწოდებოდა წყლის ბაჩოკიდან,
400 კილომეტრზე სადღაც 3 ლიტრას წვავდა, მოკლედ ბევრი რომ არ გავაგრძელო, მესამე კრუგზე გავხსენით ძრავი პირველ რემონტზე და ისეთი სუფთა იყო პორშინები კლაპნები და საერთოდ წვის კამერა გეგონებოდა ეხლა ააწყვესო ![]() |
|
|
![]() ![]() |