IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ზამბარები, ამჯერად არ ვხუმრობ :D
Forik
გამოხმაურება Apr 14 2010, 16:50
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265





ტაკს, ეხლა რა ხდება. მანქანა რომ ჩამოვიდა უკანა მხარე იყო დავარდნილი, როგორც აღმოჩნდა იაპოშკას ქონდა დაწეული დაბალი ზამბარებით, ალბათ მანევრის გაუმჯობესების მიზნით. მერე დავითრიე სტოკ ზამბარები, მივსცხე და დადგა ისე როგორც უნდა იდგას. სამაგიეროდ ახლა წინ დარჩა დაწეული, რაც აქამდე არ მადარდებდა, მაგრამ სულ ასე სიარული არ მიმაჩნია მიზანშეწონილად. ტტბ-ს წინა ზამბარები გამოვართვი შაკოს დაშლილებში, მოვხსენი ჩემი ამო და როგორც აღმოჩნდა ტტბ-ს ზამბარა სიმაღლეში ძალიან მაღალია, თან 5 რგოლია , რაც დგას ის კი მხოლოდ 4. დიამეტრი და სისქე კი იგივეა. ხელოსანმა ამიხსნა რომ ამორტიზატორის მუშაობას შეუშლისო და გადამაფიქრებია დაყენება. ამის შემდეგ სტბ-ს რადნოი ზამბარები გამოვართვი ბაჩოს დაშლილებში , დღეს მოვიტანე და ტტბ-ს ზამბარებს რომ დავაზომე ზუსტად იგივეა სიმაღლეშიც და დიამეტრშიც. გამიჩნდა ეჭვი, რომ ჩემთან წინა ამოებია სხვა მოდელის, ან ხელოსანს ეშლება რაღაც. არადა ამოები არ ჩანს რაღაც ნავაროჩენი.

მაინტერესებს

1. დგება თუარა სტბ-ზე მაგალითად იმრეზას ამოები, რომ ვიფიქრო რომ დავუშვათ იაპოშკას აქვს შეცვლილი.

2. 5 რგოლიანი ზამბარები რომ დავაყენო , ამოებს ხომარ დაბრიდავს, ანუ მეშინია შტოკი გაშლილი არ დატოვოს და გააფუჭოს.

3. ვინმეს თუ გაქვთ წინა ამო მოხსნილი რომ შტოკის სიმაღლე გამიზომოთ გაშლილ მდგომარეობაში რეზბამდე ან რეზბიანად.

აბა , მადლობები წინასწარ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Forik
გამოხმაურება Apr 17 2010, 20:16
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




კი პეინ , ეგრეა. უკანაც სტი და დაბალზე იდგა ძალიან, მერე სტბ-ს ზამბარები მივარგე ისე რომ ამორტიზატორს არ შევხებივარ და დადგა ჯიგრულად.

რაც შეეხება წინ. დღეს სტბს-ს ზამბარას ნახევარი რგოლი მივაჭერით და მივარგეთ სტი-ს ამოებს , ეს ყველაფერი ჯერ მარცხენა მხარეს გავაკეთე და მანქანა დანგრატიდან რომ დავუშვი პლავნად დადგა. ყველა მხარეს თანაბარი დაშორებაა კრილოსა და საბურავს შორის და კლირენსიც თანაბრად 24 სმ ია ყველა კუთხეში. ასე რომ მარჯვენა ზამბარა აღარ მომიხსნია .

დარჩა წინ ცალ მხარეს სტი-ის ამო თავის ზამბარით და მეორე მხარეს სტი ამო სტბ-ს წაჭრილი ზამბარით. მანქანა დგას თანაბრად. იამაებზე ვატარე და ამორტიზატორებიც უპრობლემოდ მუშაობს.

ტაკს , კითხვა: მერე რა ? smile.gif

და კიდევ ერთი რაღაც. სულ ოდნავ მიაქვს მარჯვნივ , უმნიშვნელოდ, მაგრამ მაინც. რაზვალი თუ ხოდი ?

ფორიკას ამორტიზატორების მოხსნა-მირგებით რაზვალი არ ერევაო ხადავიკი მარწმუნებდა დღეს, მაგრამ რული რომ მიაქვს ცოტა მარჯვნივ რას დავაბრალო ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Forik   ზამბარები   Apr 14 2010, 16:50
shota   Forik T/tb-წინა პრუჟინ...   Apr 14 2010, 18:00
Forik   shota იდენტურია კი, 2 წ...   Apr 14 2010, 18:19
Joker   მანქანას გაუზომე წ...   Apr 14 2010, 18:35
Forik   Joker მეც ეჭვი მაქვს რ...   Apr 14 2010, 18:47
Joker  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge