![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ხალხო დღეს ბაზარზე ვიყავი და ერთ ნაცნობ ფორესტერს გადავაწყდი, რომლის ყიდვაც ჩემ ძმას უნდოდა ადრე მაგრამ არ დაგვიკლო.
მანქანა არის 99 იანი, უტურბინო S/20 Limited შავი, აბვესში. 120 მდე აქვს რაბეგი, მანქანა კარგ ვიდზეა, 15 დისკები აქვს კარგი საბურავებით. ახლობელი გამოდგა თან ეგ კაცი და 4000 ად გვაძლევს, ჩემი ძმა შემიჩნდა გაყიდე იმპრეზა და იყიდეო და რას მირჩევთ?! მაგარი გაურკვევლობაში ვარ და დაგრუზული ![]() ზუსტად ესეთია, უტურბინო. ზეთები, ფილტრები ყველაფერი შეცვლილი აქვს, რემენიც. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 38 რეგისტრ.: 12-April 10 მომხმარებელი № 1,002 ![]() |
დაახლოებით რამდენს წვავს უტურბინო Fორესტერი??? და რამენს ტურბინიანი
? ეს-ტი-აი და ს/ტბ ერთნაირად წვავს?? და კიდევ მაინტერესებს რაგაც,უტურბინოში რეგულარის ჩასხმა ხომ შეიძლება?ნუ,ხომ იმუშავებს რეგულარზე ნორმალურად? |
|
|
![]() ![]() |