![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ავოე დღეს მივუერთდი ჩემ ფორესტერს ნოუთბუკით
![]() მგონი მე პირველი არ ვარ ამ საქმეში აბა გამოტყდით ბიჭებო ![]() ესეც ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99"" target="_blank">Log</a> რაღაც ავურიე აი ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99 ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
zimbo
ესეც შენი ლოგები : Gatboba New_Lambda აქ უკვესალაპარაკო აღარაფერია, სვეჩები და მისი პროვოდები. მე მგონი სჯობია ლეგასის ბაბინებზე გადაკეთდეს ფორესტერი თორემ ეს "პრავოდკა" ტვინსა იმასუშვებეა.. Sturbo ყველაზე მეტად ის მაოცებ რომ როცა ბოლომდე ჩაადგამს მერე ბუსტავს. ეკუედიტში შეხედე Custom გრაფიკს. X ღერძზე მატორი ბრუნები და Y განდა ბუსტი და გინდა მატორის დატვირთვა. თვალნათლივ ჩანს რომ ეკუ ბუსტის მოკვლას ცდილობს 2000 -2500 აბაროტზე როცა კოლექტორში წნევა დადებითში გადადის, ანუ 0.1-0,4 ბარზე. ეს შეიძლება იმის მიხეხია რომ აქტუატორის პრუჟინას ვერაფერს უშვება 0,5-მდე და ნერვიულობს. ეს ყველაფერი ამ მანქანას დაემართა დეტონაციის დატჩიკის გამოცვლის შემდეგ, კნოკ სიგნალი ერთჯერ მაინც რომ ეშვენებინა ვიფიქრებდი დატჩიკია ძალიან მგრძნობიარეთქო, მაგრამ მაგასაც არ გვაჩვენებს. აზრი აქვს ეკოს სუპერს + აცეტონი, მერე დასბროსება და მერე ლოგის ჩაწერას, მერე უფრო ზუსტად გამოჩნდება ყველაფერი, თუ იგივე გაიმეორა კონდენსატორი უნდა დეტონაციის დაქჩიკზე. წვის მომატება კიდევ შეიძლება გამოწვეული იყოს ლამბდას ცდომილებას + გასაწმენდი ვოზდუხომერი. |
|
|
![]() ![]() |