IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> SSM2 სკანერი, ECU დიაგნოსტიკა
Sturbo
გამოხმაურება Dec 28 2009, 20:08
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ავოე დღეს მივუერთდი ჩემ ფორესტერს ნოუთბუკით biggrin.gif მაგარი სანახავია ამდენი ინფორმაცია ლაივში რომ მოდის. გზას უყრო თუ კომპიუტერის ეკრანს ვეღარ იგებ. ლოგიც მაგორი რამე მაგალითად knock correction ან Manifold Absolute Pressure ეგრევე იშიფრებს ძრავი. მოკლედ 99 იანი ფორესტერი ევროპული OBD2 არ არის არის SSM2. ბევრი ვიწვალე და გამოვიდა. სავარაუდოდ იაპონურებიც იგივე ინტერფეისითაა მალე შევამოწმებ.
მგონი მე პირველი არ ვარ ამ საქმეში აბა გამოტყდით ბიჭებო wink.gif .
ესეც ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99"" target="_blank">Log</a>

რაღაც ავურიე აი ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Apr 18 2010, 11:28
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




zimbo
ესეც შენი ლოგები :
Gatboba
New_Lambda
აქ უკვესალაპარაკო აღარაფერია, სვეჩები და მისი პროვოდები.
მე მგონი სჯობია ლეგასის ბაბინებზე გადაკეთდეს ფორესტერი თორემ ეს "პრავოდკა" ტვინსა იმასუშვებეა..
Sturbo
ყველაზე მეტად ის მაოცებ რომ როცა ბოლომდე ჩაადგამს მერე ბუსტავს.
ეკუედიტში შეხედე Custom გრაფიკს.
X ღერძზე მატორი ბრუნები და Y განდა ბუსტი და გინდა მატორის დატვირთვა. თვალნათლივ ჩანს რომ ეკუ ბუსტის მოკვლას ცდილობს 2000 -2500 აბაროტზე როცა კოლექტორში წნევა დადებითში გადადის, ანუ 0.1-0,4 ბარზე. ეს შეიძლება იმის მიხეხია რომ აქტუატორის პრუჟინას ვერაფერს უშვება 0,5-მდე და ნერვიულობს. ეს ყველაფერი ამ მანქანას დაემართა დეტონაციის დატჩიკის გამოცვლის შემდეგ, კნოკ სიგნალი ერთჯერ მაინც რომ ეშვენებინა ვიფიქრებდი დატჩიკია ძალიან მგრძნობიარეთქო, მაგრამ მაგასაც არ გვაჩვენებს.
აზრი აქვს ეკოს სუპერს + აცეტონი, მერე დასბროსება და მერე ლოგის ჩაწერას, მერე უფრო ზუსტად გამოჩნდება ყველაფერი, თუ იგივე გაიმეორა კონდენსატორი უნდა დეტონაციის დაქჩიკზე.
წვის მომატება კიდევ შეიძლება გამოწვეული იყოს ლამბდას ცდომილებას + გასაწმენდი ვოზდუხომერი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   SSM2 სკანერი   Dec 28 2009, 20:08
mishaj   Sturbo მე ყველაზე მ...   Dec 28 2009, 20:42
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge