IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> SSM2 სკანერი, ECU დიაგნოსტიკა
Sturbo
გამოხმაურება Dec 28 2009, 20:08
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ავოე დღეს მივუერთდი ჩემ ფორესტერს ნოუთბუკით biggrin.gif მაგარი სანახავია ამდენი ინფორმაცია ლაივში რომ მოდის. გზას უყრო თუ კომპიუტერის ეკრანს ვეღარ იგებ. ლოგიც მაგორი რამე მაგალითად knock correction ან Manifold Absolute Pressure ეგრევე იშიფრებს ძრავი. მოკლედ 99 იანი ფორესტერი ევროპული OBD2 არ არის არის SSM2. ბევრი ვიწვალე და გამოვიდა. სავარაუდოდ იაპონურებიც იგივე ინტერფეისითაა მალე შევამოწმებ.
მგონი მე პირველი არ ვარ ამ საქმეში აბა გამოტყდით ბიჭებო wink.gif .
ესეც ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99"" target="_blank">Log</a>

რაღაც ავურიე აი ლოგი http://allshares.ge/download.php?id=51477EE99
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
zimbo
გამოხმაურება Apr 18 2010, 12:54
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




maxouni
მგონი სვეჩბის ამბავია ეგ. ანუ სვეჩი არაა კარგი და პრავოდკას მაგიტომ გადააქვს დენი. რაკერასაც ეგ პრობლემა აქვს და ვაჟიკასაც არადა სამივეს წერეთლის 67 ში ნაყიდი 5 ლარიანი NGK სვეჩები გვიყენია. მარტო მე და რაკერა რო ვიყოთ ხო და ვაჟიკას სუკ სხვა პრავოდკა აქვს.

ეკუ ედიტის კოდი ხო არ გაქვთ ვინმეს. რაც მეყენა იმ ტრიალ ვერსიას ვადა გაუვიდა და ვეღარ ვხსნი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 18 2010, 19:30
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(zimbo @ Apr 18 2010, 13:54) [snapback]119988[/snapback]
maxouni
მგონი სვეჩბის ამბავია ეგ. ანუ სვეჩი არაა კარგი და პრავოდკას მაგიტომ გადააქვს დენი. რაკერასაც ეგ პრობლემა აქვს და ვაჟიკასაც არადა სამივეს წერეთლის 67 ში ნაყიდი 5 ლარიანი NGK სვეჩები გვიყენია. მარტო მე და რაკერა რო ვიყოთ ხო და ვაჟიკას სუკ სხვა პრავოდკა აქვს.

ეკუ ედიტის კოდი ხო არ გაქვთ ვინმეს. რაც მეყენა იმ ტრიალ ვერსიას ვადა გაუვიდა და ვეღარ ვხსნი.


მოკლედ შენი ლოგი ვნახე MAF ი უცნაურად იქცევა ან გასაწმენდია ან გამოსაცვლელი.

ართი ამ კბილებს შეხედე . საინტერესო ისაა რომ MAP ი წნევის პულსაციას ვერ ხედავს.



კიდევ ერთი რამ მაინტერესებს ასე ჩქარა გაზს ფეხს როგორ ადგაბ 0.4 და 4 ვოლტამდე მომენტალური ნახტომებია TPS ზე ან ეგეთი ჩქარი ფეხი გაქვს
ან TPS ი ურევს.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Apr 18 2010, 19:35
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




ციტატა(Sturbo @ Apr 18 2010, 20:30) [snapback]120104[/snapback]
მოკლედ შენი ლოგი ვნახე MAF ი უცნაურად იქცევა ან გასაწმენდია ან გამოსაცვლელი.

ართი ამ კბილებს შეხედე . საინტერესო ისაა რომ MAP ი წნევის პულსაციას ვერ ხედავს.



კიდევ ერთი რამ მაინტერესებს ასე ჩქარა გაზს ფეხს როგორ ადგაბ 0.4 და 4 ვოლტამდე მომენტალური ნახტომებია TPS ზე ან ეგეთი ჩქარი ფეხი გაქვს
ან TPS ი ურევს.



MAF-ბოშისაა და მაგის გაწმენდა არ მირჩიეს. ისე თუ გავწმინდავ ალბათ სპრეით.

გაზზე დაჭერას რაც შეეხება, მართლა ვცდილობდი სწრაფად დამეჭირა, იმიტომ რომ ის პრავალი რისი დაფიქსირებაც მინდოდა ზუსტად სწრაფი ჩაჭერის დროს ხდება. ეს მეორე სურათი შეიძლება ზუსტად იმ ლოგიდანაა რომელსაც გაჩერებულ მანქანაზე ვწერდით, მაგ დროს დროსელს ხელით ვხსნიდით თან რეზკი ჩაჭერებით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 18 2010, 20:15
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(zimbo @ Apr 18 2010, 20:35) [snapback]120106[/snapback]
MAF-ბოშისაა და მაგის გაწმენდა არ მირჩიეს. ისე თუ გავწმინდავ ალბათ სპრეით.

გაზზე დაჭერას რაც შეეხება, მართლა ვცდილობდი სწრაფად დამეჭირა, იმიტომ რომ ის პრავალი რისი დაფიქსირებაც მინდოდა ზუსტად სწრაფი ჩაჭერის დროს ხდება. ეს მეორე სურათი შეიძლება ზუსტად იმ ლოგიდანაა რომელსაც გაჩერებულ მანქანაზე ვწერდით, მაგ დროს დროსელს ხელით ვხსნიდით თან რეზკი ჩაჭერებით.


ბოშს კარბ ქლინერი არ გააკარო მარტო სპირტი და ისიც ძალიან ფრთხილად.
Idle Speed Control Valve Step (steps) 36 უჭერია ხალასტოიზე თუ კომპს მიუერთებ რეალურ დროში უყურე ამ პარამეტრს და დროსელი რეგულირების ბოლტით ოდნავ გაუღე ისე რომ Idle Speed Control Valve Step (steps) 30 ზე დაჯდეს ყურადღება მიაქციე რომ ამ დროს არც კონდენციონერი და საერთოდ არანაირი ელექტრული დატვირთვა არ იყოს ჩართული. შემდეგ TPS ზე ძაბვა გადაამოწმე 0.5 ვოლტი თუ არაა გაასწორე თვითონ სენსორი დაატრიალე(Throttle Sensor Voltage (V)). დაასბროსე და დააკვირდი რას იზავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   SSM2 სკანერი   Dec 28 2009, 20:08
mishaj   Sturbo მე ყველაზე მ...   Dec 28 2009, 20:42
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge