IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> პერებოი, დაბლებზე
RACKER
გამოხმაურება Jun 3 2009, 20:45
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




მოკლედ დაძვრისხანს მანქანას აქ მაგარი პერებოი. გაზს რომდააჭერ უცებ გეგონება ჩაქვრებაო და მერე ჩვეულებრივათ მიაქ. რისი ბრალი შეიძლება იყოს?

ადრე შვებოდა ხოლმე ასე ოღონდ ძალიან იშვიათად და ეხლა ყველადაძვრისხანს შვება რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Tubal
გამოხმაურება Jun 18 2009, 23:06
გამოხმაურება #2


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




ეგეთი სტრანნი პერებოები სვეჩების კაბელების (ჩიბუხის) ბრალიც შეიძLება იყოს, დაბლებზე პერებოი და მაღლებზე აღარ ეტყობა, მაგრამ მატორს სიარულის დროს ძალა აქ აქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 18 2009, 23:46
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ციტატა(Baal @ Jun 19 2009, 00:06) [snapback]12022[/snapback]
ეგეთი სტრანნი პერებოები სვეჩების კაბელების (ჩიბუხის) ბრალიც შეიძLება იყოს, დაბლებზე პერებოი და მაღლებზე აღარ ეტყობა, მაგრამ მატორს სიარულის დროს ძალა აქ აქვს.


ხოდა მაგ კაბელების შემოწმება მარტივად შეიძლება, წინაღობა უნდა გამოზო და მანუალიდან როგორც მახსოვს 15.2 კომზე მეტი არ უნდა იყოს. მაგრამ ეს ჩიბუხი როგორ მაგრდება არ მეტყვით? უბრალოდ გამოვქაჩო თუ დამაგრებულია იქ ბოლტით ან რამე სხვა სამაგრით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Jun 19 2009, 00:11
გამოხმაურება #4


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




ციტატა(giogagnidze @ Jun 19 2009, 01:46) [snapback]12073[/snapback]
ხოდა მაგ კაბელების შემოწმება მარტივად შეიძლება, წინაღობა უნდა გამოზო და მანუალიდან როგორც მახსოვს 15.2 კომზე მეტი არ უნდა იყოს. მაგრამ ეს ჩიბუხი როგორ მაგრდება არ მეტყვით? უბრალოდ გამოვქაჩო თუ დამაგრებულია იქ ბოლტით ან რამე სხვა სამაგრით.

მაგისი შემოწმება სხვანაირადაც შიძლება, დაქოქავ და ზევით ბაბინიდან გამოაძრობ კაბელებს სათითაოდ, ცოტა დააშორებ და ნაპერწკალზე და ძრავის მუშაობაზე ეგრევე მიხვდები (რათქმაუნდა ეს მხოლოდ ერთბაბინიან სუბარუებს ეხება, მრავალბაბინიან სისტემას ისედაც არ აქვს სვეჩის კაბელები smile.gif).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
RACKER   პერებოი   Jun 3 2009, 20:45
zimbo   ბენზინის ფილტრი ან...   Jun 3 2009, 21:05
RACKER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge