![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მოკლედ დაძვრისხანს მანქანას აქ მაგარი პერებოი. გაზს რომდააჭერ უცებ გეგონება ჩაქვრებაო და მერე ჩვეულებრივათ მიაქ. რისი ბრალი შეიძლება იყოს?
ადრე შვებოდა ხოლმე ასე ოღონდ ძალიან იშვიათად და ეხლა ყველადაძვრისხანს შვება რა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ეგეთი სტრანნი პერებოები სვეჩების კაბელების (ჩიბუხის) ბრალიც შეიძLება იყოს, დაბლებზე პერებოი და მაღლებზე აღარ ეტყობა, მაგრამ მატორს სიარულის დროს ძალა აქ აქვს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ციტატა(Baal @ Jun 19 2009, 00:06) [snapback]12022[/snapback] ეგეთი სტრანნი პერებოები სვეჩების კაბელების (ჩიბუხის) ბრალიც შეიძLება იყოს, დაბლებზე პერებოი და მაღლებზე აღარ ეტყობა, მაგრამ მატორს სიარულის დროს ძალა აქ აქვს. ხოდა მაგ კაბელების შემოწმება მარტივად შეიძლება, წინაღობა უნდა გამოზო და მანუალიდან როგორც მახსოვს 15.2 კომზე მეტი არ უნდა იყოს. მაგრამ ეს ჩიბუხი როგორ მაგრდება არ მეტყვით? უბრალოდ გამოვქაჩო თუ დამაგრებულია იქ ბოლტით ან რამე სხვა სამაგრით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Jun 19 2009, 01:46) [snapback]12073[/snapback] ხოდა მაგ კაბელების შემოწმება მარტივად შეიძლება, წინაღობა უნდა გამოზო და მანუალიდან როგორც მახსოვს 15.2 კომზე მეტი არ უნდა იყოს. მაგრამ ეს ჩიბუხი როგორ მაგრდება არ მეტყვით? უბრალოდ გამოვქაჩო თუ დამაგრებულია იქ ბოლტით ან რამე სხვა სამაგრით. მაგისი შემოწმება სხვანაირადაც შიძლება, დაქოქავ და ზევით ბაბინიდან გამოაძრობ კაბელებს სათითაოდ, ცოტა დააშორებ და ნაპერწკალზე და ძრავის მუშაობაზე ეგრევე მიხვდები (რათქმაუნდა ეს მხოლოდ ერთბაბინიან სუბარუებს ეხება, მრავალბაბინიან სისტემას ისედაც არ აქვს სვეჩის კაბელები ![]() |
|
|
![]() ![]() |