გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Nov 9 2009, 17:49
გამოხმაურება
#1
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
დღეს ცენტრალური დიფერენციალის მექანიკურად ბლოკირების თემა რომ გაცხსენი საინტერესო შეკითხვები წამოვიდა ნორმალურ ხალხთან ერთად თემის გაშლის შედეგად კიდევ ერთი იდეა გამიჩნდა და სანამ დამვიწყებია აქ უნდა დავაფიქსირო.
არაერთჯერ მომისმენია აზრი იმის შესახებ რომ AWD ცუდია, იმიტომ რომ მოსახვევში "რუჩნიკით" ვერ შეხვალ. ჰო და მინდა გითხრათ რომ თუ მოინდომებ ძალიან კარგადაც შეხვალ. თუ FWD დამცველის სადენებზე დააყენებ რელეს, რომელიც ჩაირთვება სადგომი(ხელის) მუხრუჭის ამოწევისას. ასეთ შემთხვევაში რუჩნკით დაზანოსების მომენტში იქნები FWD და როგორც კი ჩაუშვებ "რუჩნიკს" ეგრევე უკანა თვლებიც ჩაერთვება საქმეში |
|
|
|
![]() |
Nov 9 2009, 19:40
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ტორმუზით შენ იზამ მაგრამ აბა ჩვეულებრივი ფორიკა ნახე?
ან ჩემი მანქანა. მე რომ გეუბნებოდი ჩემი მასე არ იქნევს მეთქი უკანა მხარეს. მერე დავამუღამე რატო. რატო და ბარაბნები აქ უკან. ხოდა ეს იდეასც რავიცი აბა. სულ რუჩნოებით არავინ არ ადადის და ისე წელიწადში ორჯერ რომ ამოწიო რუჩნოი პირდაპირ ეგ არაფერი. |
|
|
|
Nov 10 2009, 10:04
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 |
ციტატა(RACKER @ Nov 9 2009, 20:40) [snapback]50780[/snapback] ტორმუზით შენ იზამ მაგრამ აბა ჩვეულებრივი ფორიკა ნახე? ან ჩემი მანქანა. მე რომ გეუბნებოდი ჩემი მასე არ იქნევს მეთქი უკანა მხარეს. მერე დავამუღამე რატო. რატო და ბარაბნები აქ უკან. ხოდა ეს იდეასც რავიცი აბა. სულ რუჩნოებით არავინ არ ადადის და ისე წელიწადში ორჯერ რომ ამოწიო რუჩნოი პირდაპირ ეგ არაფერი. მანდ ტორმუზს ძალიან დიდი დატვირთვა არ ადგება. მტავარია საჭე როგორ გიჭირავს, სულ ოდნავ სჭირდება სრივისთვის, სიმძლავრე თუ ყოვნის მანქანას შეიძლება არც ეგ არ იყოს საჭირო. ზედაპირზეა დამოკიდებული, კუთხეზე, სიჩქარეზე და ............. ციტატა(PAINKILLER @ Nov 10 2009, 10:34) [snapback]50925[/snapback] შენი VTD კარობკაზე და მაგის დაზანოსება ისედაც ადვილია VTD რა შუაშია, იმპრეზაზეც იგივე პონტში ვაკეტებდი, და სელიკაზეც რომელიც წინა წამყვალი იყო |
|
|
|
Nov 10 2009, 10:08
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Joker @ Nov 10 2009, 12:04) [snapback]50937[/snapback] მანდ ტორმუზს ძალიან დიდი დატვირთვა არ ადგება. მტავარია საჭე როგორ გიჭირავს, სულ ოდნავ სჭირდება სრივისთვის, სიმძლავრე თუ ყოვნის მანქანას შეიძლება არც ეგ არ იყოს საჭირო. ზედაპირზეა დამოკიდებული, კუთხეზე, სიჩქარეზე და ............. VTD რა შუაშია, იმპრეზაზეც იგივე პონტში ვაკეტებდი, და სელიკაზეც რომელიც წინა წამყვალი იყო მერე მე რამე საწინააღდეგო ვთქვი? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Apr 20 2010, 00:58
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 10 2009, 11:08) [snapback]50948[/snapback] მერე მე რამე საწინააღდეგო ვთქვი? როგორც ვიცი ჩემი ლეგასიც VTD კარობკითააა მაგრამ აიი ზანოსს ცოცხალი თავით არაკეთებს ... |
|
|
|
maxouni ხელის მუხრუჭით მოხვევა Nov 9 2009, 17:49
RACKER მახო ეგ საიდან მოი... Nov 9 2009, 17:51
PAINKILLER
![]() ![]() |