IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

legacy
გამოხმაურება May 20 2009, 09:31
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




გამარჯობათ,სუბარუ ლეგასზე 1999 წ.ტიპტრონიკი ხანდახან CHECK ENGINE ანთებს თვითდიაგნოსტიკაზე ამოაგდო კოდები 22 და 66.როგორც მე ვიცი 22 არის დეტონაციის დაჩიკი ხოლო 66 გაუმართაობა ორმაგი ტურბინის სისტემასში,ვისთან მირჩევთ მისვლას ან როგორ შეიძლება ამ ყველაფრის გამოსწორება?წინასწარ დიდი მადლობა რჩევისთვის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
legacy
გამოხმაურება Jun 19 2009, 00:59
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




ტურბინიდან სქელი შლანგი რომ გამოდის ჰაერს საიდანაც უბერავს ძრავში ეგ იYო გაჭრილი ეხლა ხამუთი გავუკეთე და ჩეკი აღარ მინთებს და გაწევაც გამოუკეთდა შედარებით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 19 2009, 08:39
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(legacy @ Jun 19 2009, 02:59) [snapback]12122[/snapback]
ტურბინიდან სქელი შლანგი რომ გამოდის ჰაერს საიდანაც უბერავს ძრავში ეგ იYო გაჭრილი ეხლა ხამუთი გავუკეთე და ჩეკი აღარ მინთებს და გაწევაც გამოუკეთდა შედარებით

ეუფ, ისეთ ადგილზე იყო გაჭრილი რომ ვიზუალურად არ ჩანდა კაპოტის ახდის დროს?? რამ გაჭრა მაგხელა შლანგი?



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
legacy   CHECK ENGINE   May 20 2009, 09:31
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge