IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მანქანა წყალში დამეზირა და აღარ იქოქება, იქნებ რამე რჩევა მომცეთ
dashna
გამოხმაურება Apr 10 2010, 20:08
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 48
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 870




მოკლედ მაგარ ცუდ დღეში ვარ და იქნებ დამეხმაროთ რა გავაკეთო არ ვიცი sad.gif
დღეს დავლიე მეგობრებთან ერთად და ჩემი ძმაკაცი მეუბნება რომ ჩემი სეერვე ჯობი შენს სუბარუსო გამავლობაშიო, გამეცინა და უთხარი წამო შევაჯიბროთთქო, ნუ ავდექით და ავედით დიდ დიღომში, როგორც მოსალოდნელი იყო სუბარუმ ჩახია სეერვე, მაგრამ ბოლოს ერთ დიდ გუბეს მივადექი, თვალით არ ჩანდა ძალიან ღმა, მაგრამ რომ შევედი აღმოჩნდა რომ არ უნდა შევსულიყავი (სიმთვრალის ბრალია), იმხელა ლაფი და წყალი აღმოჩნდა რომ ეგრევე გაიჭედა , ჩავრჩი. წყალი შემოვიდა სალონში , მანქანა ჩაქვრა ვეღარ დავქოქე, გლუშიტელი წყალში იყო და ეგრევე ჩააქრო.
ამოვათრიეთ ბუქსირით და აღარ დაიქოქა, სტარტერი აღარ ატრიალებს, ზაჟიგანიას რომ გავაღებ ვინტილიატორი სულ ჩართულია, უკანა ჩისტიტელიც არ ჩერდება, კაპოტი რომ ავხადე, ვნახე ჰაერის ფილტრში წყალი არ არის შესული, ასევე არც დამცველებში არ იყო ჩასული. კარობკა ავტომატია და აღარ ვარდება არც ზადნიში და არც პარკირებაში, მარტო ნეიტრალში და D123 - ში ვარდება, მოკლედ რას მირჩევთ ვის მივუყვანო ან რა გავაკეთო???
ერთმა მითხრა ტოიოტაზე მოგვივიდა ეგრე და კარობკაში და ხიდებში ზეთი არ გამოვცვალეთ და ცოტა ხანში ჩაიშალაო, ასევე გლუშიტელიდან მატორში შეიძლება შეეტანა წყალიო, რამდენად მართალია ეს???
წინასწარ მადლობა ყველას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
dashna
გამოხმაურება Apr 22 2010, 19:13
გამოხმაურება #2


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 48
რეგისტრ.: 4-March 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 870




როდესაც დამისველდა ეკუ და მე კიდევ დაქოქვას ვცდილობდი, გახსნილი დარჩენილა ინჯექტორები თუ რაღაც ჯანდაბა და ბენზინი მიეწოდებოდა მატორს, მატორი არ იქოქებოდა, იმიტომ რომ სვეჩებზე დენი აღარ მიჰქონდა და მთელი ეს მიწოდებული ბენზინი მერე ზეთში გადაუტანია, გამოვცვალე ზეთი ფილტრი და სვეჩებიც და ცოტაოდენი წვალების მერე დაიქოქა, მაგრამ ისეთი ხმა ჰქონდა რომ მეგონა მატორი დასტუკული იყო. კარგად რომ დავაკვირდით ხმა სხვა ნაწილიდან მოდიოდა თურმე ჩავხსენით დინამო ხმა არ გაქრა, ჩავხსენით კონდიციონერზე რემენი და ვნახეთ რომ მისი დამჭიმი, პლასტმასის როლიკი სულ დამდნარი იყო და გაჭედილი, მატორი გადამირჩა და არანაირი პრობლემა არ აქვს, მე მგონი მარტო დამჭიმი როლიკი მაქვს გამოსაცვლელი smile.gif
მაგრამ ერთი კითხვა მაქვს , ცოტა წრიპინის ხმა ისმის რემნის დამჭიმების, ვაპირებ ამერიკაში შევუკვეთო ეს რემნის დამჭიები თავის რემნით და მანამ სანა ის ჩამომივა რომ ვიარო რამე ხომ არ დამიზიანდება? აქ რემენში თავის დამჭიმებით (ჯაოკენში) მომთხოვეს 435 ლარს +190 ლარი, ხოლო ამერიკიდან სადგაც 240 ლარი მიჯდება ( კარგად მაქვს ეს ფასი გასარკვევი)
მეორე კითხვაა რომ მაყუჩიდან თითქმის ერთი ვედრო წყალი გადმოვიდა და შეიძლება რომ კატალიზატორი დაეზიანებია? თუ დააზიანა სულ რომ ამოვაღებინო რამეში ხელს შეუშლის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 22 2010, 20:05
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(dashna @ Apr 22 2010, 19:13) [snapback]122681[/snapback]
როდესაც დამისველდა ეკუ და მე კიდევ დაქოქვას ვცდილობდი, გახსნილი დარჩენილა ინჯექტორები თუ რაღაც ჯანდაბა და ბენზინი მიეწოდებოდა მატორს, მატორი არ იქოქებოდა, იმიტომ რომ სვეჩებზე დენი აღარ მიჰქონდა და მთელი ეს მიწოდებული ბენზინი მერე ზეთში გადაუტანია, გამოვცვალე ზეთი ფილტრი და სვეჩებიც და ცოტაოდენი წვალების მერე დაიქოქა, მაგრამ ისეთი ხმა ჰქონდა რომ მეგონა მატორი დასტუკული იყო. კარგად რომ დავაკვირდით ხმა სხვა ნაწილიდან მოდიოდა თურმე ჩავხსენით დინამო ხმა არ გაქრა, ჩავხსენით კონდიციონერზე რემენი და ვნახეთ რომ მისი დამჭიმი, პლასტმასის როლიკი სულ დამდნარი იყო და გაჭედილი, მატორი გადამირჩა და არანაირი პრობლემა არ აქვს, მე მგონი მარტო დამჭიმი როლიკი მაქვს გამოსაცვლელი smile.gif
მაგრამ ერთი კითხვა მაქვს , ცოტა წრიპინის ხმა ისმის რემნის დამჭიმების, ვაპირებ ამერიკაში შევუკვეთო ეს რემნის დამჭიები თავის რემნით და მანამ სანა ის ჩამომივა რომ ვიარო რამე ხომ არ დამიზიანდება? აქ რემენში თავის დამჭიმებით (ჯაოკენში) მომთხოვეს 435 ლარს +190 ლარი, ხოლო ამერიკიდან სადგაც 240 ლარი მიჯდება ( კარგად მაქვს ეს ფასი გასარკვევი)
მეორე კითხვაა რომ მაყუჩიდან თითქმის ერთი ვედრო წყალი გადმოვიდა და შეიძლება რომ კატალიზატორი დაეზიანებია? თუ დააზიანა სულ რომ ამოვაღებინო რამეში ხელს შეუშლის?


1. კატალიზატორი არ გაფუჭდებოდა .
2. ცოტა იარე მერე მოხსენი რემნის დამცავი პლასტმასის ხუფი და დააკვირდი რემენს რამე ნაცვეთი ხომ არ ეტყობა. თუ სუფთაა შეგიძლია იარო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
dashna   მანქანა წყალში დამეზირა და აღარ იქოქება   Apr 10 2010, 20:08
Forik   ვერ მოგსვლია კარგი...   Apr 10 2010, 20:13
dashna   Forik ხო მართლა არ ა...   Apr 10 2010, 20:25
Forik   სადამდე ჩაეფლე?   Apr 10 2010, 20:28
akm777   კომპიუტერი ნახე სვ...   Apr 10 2010, 20:34
SUBARFAN S/20   ისე რა უნდა იყოსს ე...   Apr 10 2010, 20:35
dashna   Forik

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge