![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 48 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 870 ![]() |
მოკლედ მაგარ ცუდ დღეში ვარ და იქნებ დამეხმაროთ რა გავაკეთო არ ვიცი
![]() დღეს დავლიე მეგობრებთან ერთად და ჩემი ძმაკაცი მეუბნება რომ ჩემი სეერვე ჯობი შენს სუბარუსო გამავლობაშიო, გამეცინა და უთხარი წამო შევაჯიბროთთქო, ნუ ავდექით და ავედით დიდ დიღომში, როგორც მოსალოდნელი იყო სუბარუმ ჩახია სეერვე, მაგრამ ბოლოს ერთ დიდ გუბეს მივადექი, თვალით არ ჩანდა ძალიან ღმა, მაგრამ რომ შევედი აღმოჩნდა რომ არ უნდა შევსულიყავი (სიმთვრალის ბრალია), იმხელა ლაფი და წყალი აღმოჩნდა რომ ეგრევე გაიჭედა , ჩავრჩი. წყალი შემოვიდა სალონში , მანქანა ჩაქვრა ვეღარ დავქოქე, გლუშიტელი წყალში იყო და ეგრევე ჩააქრო. ამოვათრიეთ ბუქსირით და აღარ დაიქოქა, სტარტერი აღარ ატრიალებს, ზაჟიგანიას რომ გავაღებ ვინტილიატორი სულ ჩართულია, უკანა ჩისტიტელიც არ ჩერდება, კაპოტი რომ ავხადე, ვნახე ჰაერის ფილტრში წყალი არ არის შესული, ასევე არც დამცველებში არ იყო ჩასული. კარობკა ავტომატია და აღარ ვარდება არც ზადნიში და არც პარკირებაში, მარტო ნეიტრალში და D123 - ში ვარდება, მოკლედ რას მირჩევთ ვის მივუყვანო ან რა გავაკეთო??? ერთმა მითხრა ტოიოტაზე მოგვივიდა ეგრე და კარობკაში და ხიდებში ზეთი არ გამოვცვალეთ და ცოტა ხანში ჩაიშალაო, ასევე გლუშიტელიდან მატორში შეიძლება შეეტანა წყალიო, რამდენად მართალია ეს??? წინასწარ მადლობა ყველას |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 48 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 870 ![]() |
როდესაც დამისველდა ეკუ და მე კიდევ დაქოქვას ვცდილობდი, გახსნილი დარჩენილა ინჯექტორები თუ რაღაც ჯანდაბა და ბენზინი მიეწოდებოდა მატორს, მატორი არ იქოქებოდა, იმიტომ რომ სვეჩებზე დენი აღარ მიჰქონდა და მთელი ეს მიწოდებული ბენზინი მერე ზეთში გადაუტანია, გამოვცვალე ზეთი ფილტრი და სვეჩებიც და ცოტაოდენი წვალების მერე დაიქოქა, მაგრამ ისეთი ხმა ჰქონდა რომ მეგონა მატორი დასტუკული იყო. კარგად რომ დავაკვირდით ხმა სხვა ნაწილიდან მოდიოდა თურმე ჩავხსენით დინამო ხმა არ გაქრა, ჩავხსენით კონდიციონერზე რემენი და ვნახეთ რომ მისი დამჭიმი, პლასტმასის როლიკი სულ დამდნარი იყო და გაჭედილი, მატორი გადამირჩა და არანაირი პრობლემა არ აქვს, მე მგონი მარტო დამჭიმი როლიკი მაქვს გამოსაცვლელი
![]() მაგრამ ერთი კითხვა მაქვს , ცოტა წრიპინის ხმა ისმის რემნის დამჭიმების, ვაპირებ ამერიკაში შევუკვეთო ეს რემნის დამჭიები თავის რემნით და მანამ სანა ის ჩამომივა რომ ვიარო რამე ხომ არ დამიზიანდება? აქ რემენში თავის დამჭიმებით (ჯაოკენში) მომთხოვეს 435 ლარს +190 ლარი, ხოლო ამერიკიდან სადგაც 240 ლარი მიჯდება ( კარგად მაქვს ეს ფასი გასარკვევი) მეორე კითხვაა რომ მაყუჩიდან თითქმის ერთი ვედრო წყალი გადმოვიდა და შეიძლება რომ კატალიზატორი დაეზიანებია? თუ დააზიანა სულ რომ ამოვაღებინო რამეში ხელს შეუშლის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(dashna @ Apr 22 2010, 19:13) [snapback]122681[/snapback] როდესაც დამისველდა ეკუ და მე კიდევ დაქოქვას ვცდილობდი, გახსნილი დარჩენილა ინჯექტორები თუ რაღაც ჯანდაბა და ბენზინი მიეწოდებოდა მატორს, მატორი არ იქოქებოდა, იმიტომ რომ სვეჩებზე დენი აღარ მიჰქონდა და მთელი ეს მიწოდებული ბენზინი მერე ზეთში გადაუტანია, გამოვცვალე ზეთი ფილტრი და სვეჩებიც და ცოტაოდენი წვალების მერე დაიქოქა, მაგრამ ისეთი ხმა ჰქონდა რომ მეგონა მატორი დასტუკული იყო. კარგად რომ დავაკვირდით ხმა სხვა ნაწილიდან მოდიოდა თურმე ჩავხსენით დინამო ხმა არ გაქრა, ჩავხსენით კონდიციონერზე რემენი და ვნახეთ რომ მისი დამჭიმი, პლასტმასის როლიკი სულ დამდნარი იყო და გაჭედილი, მატორი გადამირჩა და არანაირი პრობლემა არ აქვს, მე მგონი მარტო დამჭიმი როლიკი მაქვს გამოსაცვლელი ![]() მაგრამ ერთი კითხვა მაქვს , ცოტა წრიპინის ხმა ისმის რემნის დამჭიმების, ვაპირებ ამერიკაში შევუკვეთო ეს რემნის დამჭიები თავის რემნით და მანამ სანა ის ჩამომივა რომ ვიარო რამე ხომ არ დამიზიანდება? აქ რემენში თავის დამჭიმებით (ჯაოკენში) მომთხოვეს 435 ლარს +190 ლარი, ხოლო ამერიკიდან სადგაც 240 ლარი მიჯდება ( კარგად მაქვს ეს ფასი გასარკვევი) მეორე კითხვაა რომ მაყუჩიდან თითქმის ერთი ვედრო წყალი გადმოვიდა და შეიძლება რომ კატალიზატორი დაეზიანებია? თუ დააზიანა სულ რომ ამოვაღებინო რამეში ხელს შეუშლის? 1. კატალიზატორი არ გაფუჭდებოდა . 2. ცოტა იარე მერე მოხსენი რემნის დამცავი პლასტმასის ხუფი და დააკვირდი რემენს რამე ნაცვეთი ხომ არ ეტყობა. თუ სუფთაა შეგიძლია იარო. |
|
|
![]() ![]() |