IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> გამოცდილება + ფული = ფორიკას, მოკლედ როგორ შევარჩიოთ ფორიკა და რისთვის
nikola
გამოხმაურება Apr 24 2010, 09:12
გამოხმაურება #1


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,046




მოგესალმებით! ჩემი პირველი პოსტია და იმედია არ დამძრახვთ განყოფილების შერჩევისთვის ან სხვა მსგავსი პოსტების არსებობისთვის
მოკლედ
დიდი ხნის 2ჭოფობის შემდეგ გადაწყვეტილება მიღებულია - ჩემი შემდგომი მანქანა იქაქნება ფორესტერი!

აი რომელი და რა ფასად ჯერ გაურკვეველია, სწორედ არჩევანის გაკეთებაში გთხოვთ დახმარებას...
ვვარაუდობ 1997-2001 ფორიკას მაქს 3000$-მდე ფოთამდე განუბაჟებელს..
შევეცდები მოკლედ გითხრათ რა პრიორიტეტები და საჭიროება გვაქვს მე და ჩემს ოჯახს და დანარჩენი თქვენთვის მომინდვია

მოკლედ კვირაში ერთხელ მინიმუმ სოფელში სიარული - ოფროუდია საშუალო მაგრამ მერყევი ხასითის რადგან გზაზე ხანდახან მეწყერები წვება სულ სხვადასხვა გამოსავლების ძებნაა საჭირო smile.gif
ზოგადად ქალაქში საკმაოდ დიდი ტრაფიკი მაქვს ასე რომ საწვავის ეკონომია არაა ნაკლებ პრიორიტეტული მაგრამ არაა გადამწყვეტი (ასევე გეტყვით რომ კარგი ხარისხის საწვავის საშუალება მაქვს)
რაც შეეხება ოჯახს ერთ ჩაჯდომაზე 6 კაცი ვჯდებით მანქანაში აქედან 2 ბავშვია (ჯერ-ჯერობით biggrin.gif ) და შესაბამისად სათრევი ნივთებიც არაა ცოტა, თუმცა ფორიკას კუზაოში ნამდვილად ჩაეტევა smile.gif
კიდევ მთავარი მომენტი ფინანსურად არ ვარ განებივრებული და ამიტომ შერჩევისას ცოტა მოთმინება დამჭირდება...
სავარაუდოდ იაპონიიდან ვაპირებ ჩამოყვანას და კარგი იქნება თუ ვინმეს გაქვთ გამოცდილება როგორ მოვიძიო შესაფერისი ფორიკა აუქციონებზე ან საიტებზე ან კიდევ სხვაგან სადმე ძალიან დამავალებთ თუ გამიზიარებთ

პატივისცემით,
მომავალი ფორესტერ-კლუბის აქტიური წევრი smile.gif

პს. ხო მართლა სულ დამავიწყდა ისე გაზაობაზეც არ ვარ უარზე და საკმაოდ სწრაფად დავდივარ მაგრამ ეს ყველაზე ბოლო პრიორიტეტია wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
nikola
გამოხმაურება Apr 24 2010, 18:49
გამოხმაურება #2


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,046




ეგ ყოლიფერი კარგი მაგრამ სადაა ლექსოს და კალე-ს მანქანების განცხადებები იქნებ მიმასწავლოთ თორემ მე ვერ ვიპოვე...
ისე ამ პოსტის პოსტვისას იმედი მქონდა რომ უფრო დეტალურად გავიგებდი რას ნიშნავს STB, STI, TLC, DCCD და სხვ. რა განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. ტურბინაზე გარკვეული წარმოდგენა შემექმნა თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილებისთვის ინფორმაცია ვთვლი რომ ჯერ მცირეა smile.gif გელოდებით იაქტიურეთ გამოცდილო ფორესტრელებო

ხო კიდე რაღაც გავიგე რომ დიფერენცილების დაბლოკვის სხვადასხვა ლოგიკები აქვთ სხვადასხვა მოდელებს.
აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება.
წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ასევე ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირება რომელ მოდელებს აქვთ და ა.შ.
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 24 2010, 20:01
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(nikola @ Apr 24 2010, 19:49) [snapback]123884[/snapback]
ეგ ყოლიფერი კარგი მაგრამ სადაა ლექსოს და კალე-ს მანქანების განცხადებები იქნებ მიმასწავლოთ თორემ მე ვერ ვიპოვე...
ისე ამ პოსტის პოსტვისას იმედი მქონდა რომ უფრო დეტალურად გავიგებდი რას ნიშნავს STB, STI, TLC, DCCD და სხვ. რა განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. ტურბინაზე გარკვეული წარმოდგენა შემექმნა თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილებისთვის ინფორმაცია ვთვლი რომ ჯერ მცირეა smile.gif გელოდებით იაქტიურეთ გამოცდილო ფორესტრელებო

ხო კიდე რაღაც გავიგე რომ დიფერენცილების დაბლოკვის სხვადასხვა ლოგიკები აქვთ სხვადასხვა მოდელებს.
აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება.
წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ასევე ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირება რომელ მოდელებს აქვთ და ა.შ.
...


მოდი ასე ვთქვათ რადგან ოჯახისთვის გინდა და თან სოფელში აპირებ სიარულს C/20, STB ან C/25 საკმარისია STI სპორტული პადვესკა და მიწაზე გაკრული ბამპერები არ გამოგადგება. ჩემი აზრით სუბარუს ძრავის მახასიათებლებიდან გამომდინარე ავტომატი უკეთესი არჩევანია.
ასევე 2.0 უტურბინო 137 ცხენი ცოტაა. 2.0 ტურბინა ან 2.5 ატმოსფერო იდეალური ვარიანტია. უტურბინო ფორესტერების უმრავლესობას უკანა ბლოკირებადი დიფერენციალი არ აქვს.ტუბინაზე ნორმაა უკანა LSD დიფერენციალი, ხშირად მართლა საჭირო რამე დიაგონალებზე განსაკუთრებით.
წინა ბოლოკირებადი დიფერენციალი დაივიწყე.
მექანიკები სიმეტრიული LSD ბლოკირებადი ხიდებშორის დიფერენციალით მოდის. ავტომატებზ VTD არასიმეტრიული ბლოკირებადი დიფერენციალი დგას ან უბრალოდ დიფერენციალის გარეშე ანუ ფრიქციონებით რთავს უკანა ხიდს დინამიურად. ჩემი აზრით საუკეთესოა VTD შემდეგ აქტივ AWD ანუ დიფერენციალის გარეშე და ბოლოს LSD+მექანიკა.
არსებობს ფორესტერები უკანა თვითრეგულირებადი ამორტიზატორებით სოფლისთვის იდეალური ვარიანტია. პირადად მე ST/b ს გირჩევ ოღონთ დაბალი გარბენით და ნორმალური ადამიანისგან. ნაგაზავები ძრავი შეიძლება უცებ მოკვდეს მოკლედ ფრთხილად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
nikola   გამოცდილება + ფული = ფორიკას   Apr 24 2010, 09:12
Matador   რა ჩამოყვანა?! :D ა...   Apr 24 2010, 09:15
shota  
ციტატ...   Apr 24 2010, 16:43
leqsoo   nikola კალეს მეორე ყ...   Apr 24 2010, 17:25
hyberlevan  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge