IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> გამოცდილება + ფული = ფორიკას, მოკლედ როგორ შევარჩიოთ ფორიკა და რისთვის
nikola
გამოხმაურება Apr 24 2010, 09:12
გამოხმაურება #1


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9
რეგისტრ.: 24-April 10
მომხმარებელი № 1,046




მოგესალმებით! ჩემი პირველი პოსტია და იმედია არ დამძრახვთ განყოფილების შერჩევისთვის ან სხვა მსგავსი პოსტების არსებობისთვის
მოკლედ
დიდი ხნის 2ჭოფობის შემდეგ გადაწყვეტილება მიღებულია - ჩემი შემდგომი მანქანა იქაქნება ფორესტერი!

აი რომელი და რა ფასად ჯერ გაურკვეველია, სწორედ არჩევანის გაკეთებაში გთხოვთ დახმარებას...
ვვარაუდობ 1997-2001 ფორიკას მაქს 3000$-მდე ფოთამდე განუბაჟებელს..
შევეცდები მოკლედ გითხრათ რა პრიორიტეტები და საჭიროება გვაქვს მე და ჩემს ოჯახს და დანარჩენი თქვენთვის მომინდვია

მოკლედ კვირაში ერთხელ მინიმუმ სოფელში სიარული - ოფროუდია საშუალო მაგრამ მერყევი ხასითის რადგან გზაზე ხანდახან მეწყერები წვება სულ სხვადასხვა გამოსავლების ძებნაა საჭირო smile.gif
ზოგადად ქალაქში საკმაოდ დიდი ტრაფიკი მაქვს ასე რომ საწვავის ეკონომია არაა ნაკლებ პრიორიტეტული მაგრამ არაა გადამწყვეტი (ასევე გეტყვით რომ კარგი ხარისხის საწვავის საშუალება მაქვს)
რაც შეეხება ოჯახს ერთ ჩაჯდომაზე 6 კაცი ვჯდებით მანქანაში აქედან 2 ბავშვია (ჯერ-ჯერობით biggrin.gif ) და შესაბამისად სათრევი ნივთებიც არაა ცოტა, თუმცა ფორიკას კუზაოში ნამდვილად ჩაეტევა smile.gif
კიდევ მთავარი მომენტი ფინანსურად არ ვარ განებივრებული და ამიტომ შერჩევისას ცოტა მოთმინება დამჭირდება...
სავარაუდოდ იაპონიიდან ვაპირებ ჩამოყვანას და კარგი იქნება თუ ვინმეს გაქვთ გამოცდილება როგორ მოვიძიო შესაფერისი ფორიკა აუქციონებზე ან საიტებზე ან კიდევ სხვაგან სადმე ძალიან დამავალებთ თუ გამიზიარებთ

პატივისცემით,
მომავალი ფორესტერ-კლუბის აქტიური წევრი smile.gif

პს. ხო მართლა სულ დამავიწყდა ისე გაზაობაზეც არ ვარ უარზე და საკმაოდ სწრაფად დავდივარ მაგრამ ეს ყველაზე ბოლო პრიორიტეტია wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
hyberlevan
გამოხმაურება Apr 24 2010, 20:02
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




nikola
ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
STB

ტურბინიანი ფორიკები არის მაგ მოდფიკაციის, ან TTB...
ტტბ-ზე არის უკანა ამორტიზატორები ცოტა უფრო სუსტი და ვითომ უფრო კომფორტული მოდელია ვიდრე სტბ მარა ახლებზე აღარ გამოდის ... 2000იდან სუყველა სტბეა თუ სწორად მახსოვს...
T25 ატის უტურბინო 2.5 ძრავით და ყველაზე კომფორტული ვერსია ფორიკასი
S20 არის უტურბინო 2.0 C20 თან შედარებით ცოტა ნავაროჩენია რომელიც ასევე უტურბინოა...
ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
STI

არის სუბარუ ტექნიკა ინტერნაციონალი biggrin.gif
უფრო სპრტული ვერსიაა და სხვანაირ შიტოკებზე დგას, აქვს უკეთესი ტორმუზები და ა,შ

ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
TLC

ეგ არის TOYOTA LAND Cruiser biggrin.gif
და TCS არის თრექშენ კონტორლი რომელიც აქვს STB ებს VTD კარობკით (კალეს მანქნანას), ანუ რომელის გადანაწილებაც არის 40/60ზე და არა 10/90 ისე როგორც ჩვეულებრივ AWD ზე არის...
ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს.

იაპონური უნდა იცოდე ან ათარგმნინო იქაურ დილერს.. ხოლო წარწერას STB და წელს და ძრავის მოცულობას შენც მიხვდები wink.gif

ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
DCCD

ეგ არ აქვს ფორიკებს

ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირებ

ავტომატიკაზე პირველში რო ჩააგდებ ხისტად ბლოკავს ცენტრალურს

ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება

ეგ არის LSD limited slip differential რაც არ უზრუნვეყოფს 100%იან ბლოკირებას მაშIნ როცა სადმე ხარ გაჭედილი და დიდი ძალა ადგება ხიდებს და საბურავის დატრიალება უჭირს...
ხისტად ბლოკირება კნოპკით ფორესტერზე არ არსებობს...

ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback]
აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება.

აბსოლუტურად ყველა ჯიპზეც კი მასეა დიაგონალკის შემთხვევაში თუ უკანა ბლოკირება ხისტი არ გაქ ანუ კნოპკაზე...

ისე ეს ყველა მონაცემი არის www.drom.ru ზე კატალოგში და დანარჩენი თუ რამეა იკითხე ყველა გაგცემს პასუხს უბრალოდ დღეს კლუბის შეკრებაა და არავინაა ფორუმზე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
nikola   გამოცდილება + ფული = ფორიკას   Apr 24 2010, 09:12
Matador   რა ჩამოყვანა?! :D ა...   Apr 24 2010, 09:15
shota  
ციტატ...   Apr 24 2010, 16:43
leqsoo   nikola კალეს მეორე ყ...   Apr 24 2010, 17:25
hyberlevan  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge