IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს ტურბინიანი ძრავი, და მისი ტუნინგი
maxouni
გამოხმაურება Apr 19 2010, 01:19
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ალბათ ვისაც ტურბინიანი სუბარუთი უვლია უველას უნდა ყფრო ძლიარი ძრავი ჰქონდეს,
სულ რაღაც 1000 $-ად 320 ცხენამდე თავისუფლად ავალთ, მაგრამამ დროს საშინლად მცირდება ძრავის რესურსი და რა უნდა ვნათ რომ უფრო მეტი ცხენები ამოვიღოთდა ამასთან ერთად ძრავის რესურსი ერთი შეჯიბრით არ ამოიწუროს??
ამისთვის 3-4 K მარადმწვანე ძრავის კვების სისტემისთვის
თუ ვინმეს აქვს ამისთვის 7000 $$ შეუძლია 2.8-დ აქციოს თავისი ძრავი,
















მაგრამ ამის შემდეგ კარობკაზე დასცეპლენიაზე პასუხს არავინ აგებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Raven
გამოხმაურება Apr 25 2010, 10:18
გამოხმაურება #2


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




ამ ცხრილს წავაწყდი სადღაც და დავაგდებ აქ. იქნებ გამოგადგეთ რამეში.
ტურბინების მონაცემებია
Turbo Type ----------- Approx flow @ pressure
Stock Turbo ---------- 360 CFM at 14.7 PSI
IHI VF 25 ------------- 370 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
IHI VF 26 ------------- 390 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
T3 60 trim ------------ 400 CFM at 14.7 PSI
IHI VF 27 ------------- 400 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
IHI VF 24/28/29 ------410 CFM at 14.7 PSI <--- estimated

== 422 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM ==

IHI VF 23 ------------- 423 CFM at 14.7 PSI
FP STOCK HYBRID -- 430 CFM at 14.7 PSI <--- derived from HP potential listed on web
IHI VF-30 ------------- 435 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
SR 30 ----------------- 435 CFM at 14.7 PSI
IHI VF-22 ------------ 440 CFM at 14.7 PSI <--- refigured
T04E 40 trim -------- 460 CFM at 14.7 PSI

== 464 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 rpm ==

PE1818 -------------- 490 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers
Small 16G ------------ 505 CFM at 14.7 PSI
ION Spec (stg 0) --- 525 CFM at 14.7 PSI <--- per vendor post 12-27-2002

== 526 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM ==

Large 16G ----------- 550 CFM at 14.7 PSI
SR 40 ----------------- 595 CFM at 14.7 PSI
18G ------------------- 600 CFM at 14.7 PSI
PE 1820 -------------- 630 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers
20G ------------------ 650 CFM at 14.7 PSI
SR 50 ---------------- 710 CFM at 14.7 PSI
GT-30 ---------------- 725 CFM at 14.7 PSI
60-1 ----------------- 725 CFM at 14.7 PSI
GT-35R -------------- 820 CFM at 14.7 PSI
T72 ------------------ 920 CFM at 14.7 PSI <--- Note you would have to spin a 2.0 L engine at about 14,000 rpm to flow this much air.

IHI VF 25 ----------- 395 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF 26 ----------- 400 CFM at 18 PSI <--- estimated
T3 60 trim ---------- 410 CFM at 20 PSI
IHI VF 27 ----------- 420 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF 24/28/29 -- 425 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF 23 ----------- 430 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF-30 ----------- 460 CFM at 18.0 PSI <--- estimate based on trap speeds of cars running this turbo
AVO 320HP -------- 465 CFM at 17.5 PSI
T04E 40 trim ------ 465 CFM at 22 PSI
FP STOCK HYBRID- 490 CFM at 18.0 PSI
IHI VF-22 ---------- 490 CFM at 18.0 PSI <--- refigured
SR 30 --------------- 490 CFM at 22 PSI
Small 16G ---------- 490 CFM at 22 PSI
ION Spec (stg 0) - 500 CFM at 19 PSI <--- per vendor post 12-27-2002
PE1818 ------------ 515 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power
Large 16G --------- 520 CFM at 22 PSI <--- upgraded flow some on review of compressor map

== 526 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm ==

== 578 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm ==

HKS GT2835 ------- 580 CFM at 22 PSI 400 hp
MRT 400 ------------ 580 CFM at 16 PSI
AVO 400HP -------- 580 CFM at 17.5 PSI
MRT 450 ------------ 650 CFM at 19 PSI
AVO 450HP -------- 650 CFM at 20.0 PSI
SR 40 ---------------- 650 CFM at 22 PSI

== 658 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm ==

HKS GT3037 ------ 670 CFM at 22 PSI 460 hp
PE 1820 ----------- 680 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power
20G ---------------- 695 CFM at 20.0 PSI
HKS GT3040 ----- 710 CFM at 22 PSI 490 hp
AVO 500HP ------ 770 CFM at 22 PSI
SR 50 ------------- 770 CFM at 22 PSI
GT-30 ------------- 790 CFM at 22 PSI
60-1 --------------- 800 CFM at 22 PSI
HKS GT3240 ----- 830 CFM at 22 PSI 570 hp
GT-35R ----------- 880 CFM at 22 PSI
T72 --------------- 1000 CFM at 22 PSI <--- note you would have to run a 2.0 L engine at >40 PSI boost to flow this much air
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   სუბარუს ტურბინიანი ძრავი   Apr 19 2010, 01:19
Attic   maxouni სუბარუს ძრავ...   Apr 19 2010, 01:26
karoche   ამ საათზე ასეთი თე...   Apr 19 2010, 01:27
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge