გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Apr 19 2010, 01:19
გამოხმაურება
#1
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ალბათ ვისაც ტურბინიანი სუბარუთი უვლია უველას უნდა ყფრო ძლიარი ძრავი ჰქონდეს,
სულ რაღაც 1000 $-ად 320 ცხენამდე თავისუფლად ავალთ, მაგრამამ დროს საშინლად მცირდება ძრავის რესურსი და რა უნდა ვნათ რომ უფრო მეტი ცხენები ამოვიღოთდა ამასთან ერთად ძრავის რესურსი ერთი შეჯიბრით არ ამოიწუროს?? ამისთვის 3-4 K მარადმწვანე ძრავის კვების სისტემისთვის თუ ვინმეს აქვს ამისთვის 7000 $$ შეუძლია 2.8-დ აქციოს თავისი ძრავი, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() მაგრამ ამის შემდეგ კარობკაზე დასცეპლენიაზე პასუხს არავინ აგებს |
|
|
|
![]() |
Apr 25 2010, 10:18
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 |
ამ ცხრილს წავაწყდი სადღაც და დავაგდებ აქ. იქნებ გამოგადგეთ რამეში.
ტურბინების მონაცემებია Turbo Type ----------- Approx flow @ pressure Stock Turbo ---------- 360 CFM at 14.7 PSI IHI VF 25 ------------- 370 CFM at 14.7 PSI <--- estimated IHI VF 26 ------------- 390 CFM at 14.7 PSI <--- estimated T3 60 trim ------------ 400 CFM at 14.7 PSI IHI VF 27 ------------- 400 CFM at 14.7 PSI <--- estimated IHI VF 24/28/29 ------410 CFM at 14.7 PSI <--- estimated == 422 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM == IHI VF 23 ------------- 423 CFM at 14.7 PSI FP STOCK HYBRID -- 430 CFM at 14.7 PSI <--- derived from HP potential listed on web IHI VF-30 ------------- 435 CFM at 14.7 PSI <--- estimated SR 30 ----------------- 435 CFM at 14.7 PSI IHI VF-22 ------------ 440 CFM at 14.7 PSI <--- refigured T04E 40 trim -------- 460 CFM at 14.7 PSI == 464 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 rpm == PE1818 -------------- 490 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers Small 16G ------------ 505 CFM at 14.7 PSI ION Spec (stg 0) --- 525 CFM at 14.7 PSI <--- per vendor post 12-27-2002 == 526 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM == Large 16G ----------- 550 CFM at 14.7 PSI SR 40 ----------------- 595 CFM at 14.7 PSI 18G ------------------- 600 CFM at 14.7 PSI PE 1820 -------------- 630 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers 20G ------------------ 650 CFM at 14.7 PSI SR 50 ---------------- 710 CFM at 14.7 PSI GT-30 ---------------- 725 CFM at 14.7 PSI 60-1 ----------------- 725 CFM at 14.7 PSI GT-35R -------------- 820 CFM at 14.7 PSI T72 ------------------ 920 CFM at 14.7 PSI <--- Note you would have to spin a 2.0 L engine at about 14,000 rpm to flow this much air. IHI VF 25 ----------- 395 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF 26 ----------- 400 CFM at 18 PSI <--- estimated T3 60 trim ---------- 410 CFM at 20 PSI IHI VF 27 ----------- 420 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF 24/28/29 -- 425 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF 23 ----------- 430 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF-30 ----------- 460 CFM at 18.0 PSI <--- estimate based on trap speeds of cars running this turbo AVO 320HP -------- 465 CFM at 17.5 PSI T04E 40 trim ------ 465 CFM at 22 PSI FP STOCK HYBRID- 490 CFM at 18.0 PSI IHI VF-22 ---------- 490 CFM at 18.0 PSI <--- refigured SR 30 --------------- 490 CFM at 22 PSI Small 16G ---------- 490 CFM at 22 PSI ION Spec (stg 0) - 500 CFM at 19 PSI <--- per vendor post 12-27-2002 PE1818 ------------ 515 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power Large 16G --------- 520 CFM at 22 PSI <--- upgraded flow some on review of compressor map == 526 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm == == 578 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm == HKS GT2835 ------- 580 CFM at 22 PSI 400 hp MRT 400 ------------ 580 CFM at 16 PSI AVO 400HP -------- 580 CFM at 17.5 PSI MRT 450 ------------ 650 CFM at 19 PSI AVO 450HP -------- 650 CFM at 20.0 PSI SR 40 ---------------- 650 CFM at 22 PSI == 658 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm == HKS GT3037 ------ 670 CFM at 22 PSI 460 hp PE 1820 ----------- 680 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power 20G ---------------- 695 CFM at 20.0 PSI HKS GT3040 ----- 710 CFM at 22 PSI 490 hp AVO 500HP ------ 770 CFM at 22 PSI SR 50 ------------- 770 CFM at 22 PSI GT-30 ------------- 790 CFM at 22 PSI 60-1 --------------- 800 CFM at 22 PSI HKS GT3240 ----- 830 CFM at 22 PSI 570 hp GT-35R ----------- 880 CFM at 22 PSI T72 --------------- 1000 CFM at 22 PSI <--- note you would have to run a 2.0 L engine at >40 PSI boost to flow this much air |
|
|
|
maxouni სუბარუს ტურბინიანი ძრავი Apr 19 2010, 01:19
Attic maxouni
სუბარუს ძრავ... Apr 19 2010, 01:26
karoche ამ საათზე ასეთი თე... Apr 19 2010, 01:27
maxouni
![]() ![]() |